Имам следния проблем
GOLF III 1.8 ABS прекъсва яко на бензин като е студен (от ауспуха плюе черно не знам масло ли е бензин ли е - сигурно е масло де, щото маслото намалява обаче пък не пуши като да го изгаря а го плюе)
Ако докато прекъсва на бензин се мине на газ - работи екстра.
Като позагрее спира да прекъсва на бензин.
А под прекъсване говоря за яко прекъсване - едва ли не не на 3 а на 2 цилиндъра.
На газ харчи много - 10/100 извън градско при това със съвсем нормално каране. Сещите са черни като катран. Като се кара по дълго на газ се поизчистват но пак са зле (не е от тях сменяни са). Катализатора не е махан все още и маи му е време. Даите други идеи че е зле работата с тва харчене.



GOLF III 1.8 ABS прекъсва яко на бензин като е студен
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Една диагностика ще покаже къде е проблемът,но олекваш с 20-30 лв.Но щом е излиза чернилка на студено при празен ход,най-вероятно сместта е твърде богата.Кофти е,че колите,които се карат предимно на газ малко или много се попрецакват откъм бензина,но това е цената ,която неминуемо си плащаш
Колегите хубаво предложиха рестарт на компютъра.Като закачиш вече клемата,запали и я остави да работи на бензин,докато се включи перката и после покарай 5-6 км,за да се препрограмира.Дано помогне.Успех!

Колегите хубаво предложиха рестарт на компютъра.Като закачиш вече клемата,запали и я остави да работи на бензин,докато се включи перката и после покарай 5-6 км,за да се препрограмира.Дано помогне.Успех!
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
мм не:( Рестарт не помага няколко пъти съм пробвал. Той голфа е на приятелката ми и тя го кара с 90 - 100. 120 сигурно е дигала само на магистралата и то много рядко и за малко. И съответно не прави рязки изпреварвания и тн. Ама 10 на 100 на газ извънградско за 1.8ми е супер много. Аз на моя пасат ми дава 9/100 при това през цялото време държа 110-120 и хем че колата е по голяма. Пък и преди мисля че и харчеше към 8 на 100. Ама тогава и на бензин не прекъсваше. А какво ще кажете катализатора май първо той трябва да се разкара а?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ходи да ти оправят центровката, при мен доскоро ми правеше проблем и леко накъсваше като беше студена.
В един сервиз във Враждебма ми направиха центровка и съм много доволен всичко това за 7лв.
Преди това в един сервиз в квартала ми взеха 20лв. мериха я колата на газ анализатори други простотии обаче майстора не можа да докара центровката и на студено пак не работеше като хората кола.
Сега всичко е перфект и колата върви много прилично за това, което е, предварението е много важно при тия бараки и оказва сериозно влияние.. Провери кабели, свещи, комутатор.
После като оправиш колата сподели, къде е бил проблема.
В един сервиз във Враждебма ми направиха центровка и съм много доволен всичко това за 7лв.
Преди това в един сервиз в квартала ми взеха 20лв. мериха я колата на газ анализатори други простотии обаче майстора не можа да докара центровката и на студено пак не работеше като хората кола.
Сега всичко е перфект и колата върви много прилично за това, което е, предварението е много важно при тия бараки и оказва сериозно влияние.. Провери кабели, свещи, комутатор.
После като оправиш колата сподели, къде е бил проблема.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: GOLF III 1.8 ABS прекъсва яко на бензин като е студен
barbushev написа:Имам следния проблем
GOLF III 1.8 ABS прекъсва яко на бензин като е студен (от ауспуха плюе черно не знам масло ли е бензин ли е - сигурно е масло де, щото маслото намалява обаче пък не пуши като да го изгаря а го плюе)
Ако докато прекъсва на бензин се мине на газ - работи екстра.
Като позагрее спира да прекъсва на бензин.
А под прекъсване говоря за яко прекъсване - едва ли не не на 3 а на 2 цилиндъра.
На газ харчи много - 10/100 извън градско при това със съвсем нормално каране. Сещите са черни като катран. Като се кара по дълго на газ се поизчистват но пак са зле (не е от тях сменяни са). Катализатора не е махан все още и маи му е време. Даите други идеи че е зле работата с тва харчене.
Първи вариант-100% е нарушение в регулировката на TPS на моноинжекциона(ламбда сондата за този тип двигатели не води до придръпване а само леко увеличава разхода на горива)TPS-а не ти позиционира дросела в зависимост от температурата на всмуквания въздух и това води до неравномерно движение.
Друг вариант-неизправен стъпков мотор(електрическото управление на дросела)-погедни откъм жилото на газта при работещ двигател-ще видиш дали моторо избутва достатъчно дросела.
Трети вариант-провери снопа кабели(много внимателно!!!!!!) които минават край капака на клапаните и отиват към моноинжекциона-при загрят двигател те силно се нагряват с времето изолацията се напуква и понякога дават маса към двигателя-това предизвиква електрическсо затваряне на дросела и колата независимо че натискаш педала на газта придръпва.

- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 71 госта