GOLF III 1.8 ABS прекъсва яко на бензин като е студен

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

GOLF III 1.8 ABS прекъсва яко на бензин като е студен

Мнениеот barbushev » Пон 18 дек 2006 14:51


Имам следния проблем
GOLF III 1.8 ABS прекъсва яко на бензин като е студен (от ауспуха плюе черно не знам масло ли е бензин ли е - сигурно е масло де, щото маслото намалява обаче пък не пуши като да го изгаря а го плюе)
Ако докато прекъсва на бензин се мине на газ - работи екстра.
Като позагрее спира да прекъсва на бензин.
А под прекъсване говоря за яко прекъсване - едва ли не не на 3 а на 2 цилиндъра.
На газ харчи много - 10/100 извън градско при това със съвсем нормално каране. Сещите са черни като катран. Като се кара по дълго на газ се поизчистват но пак са зле (не е от тях сменяни са). Катализатора не е махан все още и маи му е време. Даите други идеи че е зле работата с тва харчене.




Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пон 18 дек 2006 16:00


10/100 не е много и зависи какво разбираш под нормално каране. При скорост от около 120 с натоварено движение и много изпреварвания е почти добре. Рестартирай си комютъра с откачане на едната клема на акумулатора.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 18 дек 2006 16:51


Както каза колега ресет на компота. После датчика за температурата погледни. Требе все от нещо да ги цапоти тия свещи. Как ти е студеният старт на бензин? Киха и пърди или добре захапва?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 18 дек 2006 17:12


Една диагностика ще покаже къде е проблемът,но олекваш с 20-30 лв.Но щом е излиза чернилка на студено при празен ход,най-вероятно сместта е твърде богата.Кофти е,че колите,които се карат предимно на газ малко или много се попрецакват откъм бензина,но това е цената ,която неминуемо си плащаш :(
Колегите хубаво предложиха рестарт на компютъра.Като закачиш вече клемата,запали и я остави да работи на бензин,докато се включи перката и после покарай 5-6 км,за да се препрограмира.Дано помогне.Успех!


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Пон 18 дек 2006 19:17


мм не:( Рестарт не помага няколко пъти съм пробвал. Той голфа е на приятелката ми и тя го кара с 90 - 100. 120 сигурно е дигала само на магистралата и то много рядко и за малко. И съответно не прави рязки изпреварвания и тн. Ама 10 на 100 на газ извънградско за 1.8ми е супер много. Аз на моя пасат ми дава 9/100 при това през цялото време държа 110-120 и хем че колата е по голяма. Пък и преди мисля че и харчеше към 8 на 100. Ама тогава и на бензин не прекъсваше. А какво ще кажете катализатора май първо той трябва да се разкара а?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 18 дек 2006 20:52


За разкарване, така или иначе му е време да го махате но проблема надали е от него. По вероятно някой датчик или ламбда-сондата обърква работата на компа.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 18 дек 2006 20:52


Ходи да ти оправят центровката, при мен доскоро ми правеше проблем и леко накъсваше като беше студена.

В един сервиз във Враждебма ми направиха центровка и съм много доволен всичко това за 7лв.
Преди това в един сервиз в квартала ми взеха 20лв. мериха я колата на газ анализатори други простотии обаче майстора не можа да докара центровката и на студено пак не работеше като хората кола.

Сега всичко е перфект и колата върви много прилично за това, което е, предварението е много важно при тия бараки и оказва сериозно влияние.. Провери кабели, свещи, комутатор.


После като оправиш колата сподели, къде е бил проблема.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: GOLF III 1.8 ABS прекъсва яко на бензин като е студен

Мнениеот joker » Вто 09 яну 2007 10:38


barbushev написа:Имам следния проблем
GOLF III 1.8 ABS прекъсва яко на бензин като е студен (от ауспуха плюе черно не знам масло ли е бензин ли е - сигурно е масло де, щото маслото намалява обаче пък не пуши като да го изгаря а го плюе)
Ако докато прекъсва на бензин се мине на газ - работи екстра.
Като позагрее спира да прекъсва на бензин.
А под прекъсване говоря за яко прекъсване - едва ли не не на 3 а на 2 цилиндъра.
На газ харчи много - 10/100 извън градско при това със съвсем нормално каране. Сещите са черни като катран. Като се кара по дълго на газ се поизчистват но пак са зле (не е от тях сменяни са). Катализатора не е махан все още и маи му е време. Даите други идеи че е зле работата с тва харчене.

Първи вариант-100% е нарушение в регулировката на TPS на моноинжекциона(ламбда сондата за този тип двигатели не води до придръпване а само леко увеличава разхода на горива)TPS-а не ти позиционира дросела в зависимост от температурата на всмуквания въздух и това води до неравномерно движение.
Друг вариант-неизправен стъпков мотор(електрическото управление на дросела)-погедни откъм жилото на газта при работещ двигател-ще видиш дали моторо избутва достатъчно дросела.
Трети вариант-провери снопа кабели(много внимателно!!!!!!) които минават край капака на клапаните и отиват към моноинжекциона-при загрят двигател те силно се нагряват с времето изолацията се напуква и понякога дават маса към двигателя-това предизвиква електрическсо затваряне на дросела и колата независимо че натискаш педала на газта придръпва. :!:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 09 яну 2007 11:31


Смени първо бензиновия филтър, има съмнения за центровка, а за преразхода следи температурата на двигателя-неизправен термостат.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 09 яну 2007 11:40


kaloyan22 написа:Смени първо бензиновия филтър, има съмнения за центровка, а за преразхода следи температурата на двигателя-неизправен термостат.
нищо верно в твойто изказване.Проблема му е единственно в температурния датчик който седи на маркуча .Сменяш и колата заспива :wink:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 09 яну 2007 11:48


Интересно...Какво залагаш че твоята диагноза е вярна :wink:


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Вто 09 яну 2007 11:52


и аз имам същия проблем смених бензиновия филтър и без никакъв резултат,проблема си остана само че като я изфорсирам до към 3000об-3500 и се оправя и си върви перфектно на бензин,после като я изгася и като запаля пак трябва да изфорсирам за да върви гладко,при теб оправя ли се


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 09 яну 2007 11:59


kaloyan22 написа:Смени първо бензиновия филтър,....

lilo&stich написа:нищо верно в твойто изказване.Проблема му е единственно в температурния датчик...

Пък аз залагам стекче бира, че и двамата не сте прави!
Скапан клапан за спиране газта! Пропуска и дави, преди да е минало момичето на газ!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 09 яну 2007 13:59


За кой клапан говориш-този дето обръща от бензин на газ ли, че понякога като я угася незагряла после се дави при палене?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 09 яну 2007 15:48


Ммм... не съм много наясно с газовите, защото нямам такава, но говоря за клапана, дето спира притока на газ, когато колата трябва да работи на бензин. Не зная дали е комбиниран трипътен. Май да.
Идеята е, че смесва двете горива.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 71 госта