Отностно Голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Отностно Голф 4

Мнениеот guard » Съб 03 юли 2004 23:08


От дълго време имам Пасат, но ме дразни че е голям и тромав сравнително, а като верен фен на марката VW, си мечтая за някой ЦАР ГОЛФ8) :)
И ми се ще да попитам за двигателите с който се асемблира Голф 4 Принципно,и естествено + и - при тях. Кой е по добрия вариант- бензин или дизел, като колата няма да се кара много.
И кой от бензиновите двигатели е с добро съотношение между разходи и мощност.
И последния ми въпрос е по-точно какво мислите за 1.8Т 150 коня, всмисъл някой има ли повечко информация отностно това турбо-дали е надеждно или на всеки 50 000км се сменя и такива работи. :wink:
Извинявам се също за последния въпрос който е от сорта глупави но ми е интересно аджаба ако се дръпнат по магистралата 1.8Т 150 със 1.9ТДИ 130кс кой ще бие. :lol: :lol: :lol:




BOSS
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 20 юни 2004 19:28
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот BOSS » Нед 04 юли 2004 22:28


Щом няма да го караш много вземи бензинова кола.
Да кажем 1,8литра.
За магисталата мисля че е ясно кой ще бие, но и двата мотора са много добри.
Мотора с турбото мисля че е добър, поне така съм чувал, не се чупел лесно, ама знам ли. :)


Гост

Мнениеот Гост » Пон 05 юли 2004 10:17


1.9 TDi 130 konia


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 05 юли 2004 10:24


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:37, променено общо 1 път.


BOSS
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 20 юни 2004 19:28
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот BOSS » Пон 05 юли 2004 12:01


mladvampir написа:1.9 TDi 130 konia

Аз пък искам да те попитам защо мислиш че ТДИто е по-добро в този случай?


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пон 05 юли 2004 13:17


аз не смятам че ТДИ 130кс, е по пъргаво и добро в всички режими отколкото 1.8Т 150кс, особенно в високите обороти, айде в ниските тди-то е с по голям въртящ момент но не смятам че е по голяма резачка.
Сигорно ще ме биете ма освен това се чудя и за някоя 3-ка 325ТДС Туринг-2.5ТДИ 6Цилиндров 150кс, нещо много ме влече пък и са доста по евтини от голфа, може би са по скапани също, за това не знам, но си мисля че много вървят специално този дизел.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 05 юли 2004 14:49


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:37, променено общо 1 път.


BOSS
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 20 юни 2004 19:28
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот BOSS » Пон 05 юли 2004 15:51


ShampionGT написа:аз не смятам че ТДИ 130кс, е по пъргаво и добро в всички режими отколкото 1.8Т 150кс, особенно в високите обороти, айде в ниските тди-то е с по голям въртящ момент но не смятам че е по голяма резачка.
Сигорно ще ме биете ма освен това се чудя и за някоя 3-ка 325ТДС Туринг-2.5ТДИ 6Цилиндров 150кс, нещо много ме влече пък и са доста по евтини от голфа, може би са по скапани също, за това не знам, но си мисля че много вървят специално този дизел.

Дизелова кола се взима когато се кара много, за да може да се избие по високата цена която плащаш отколкото за бензиновата кола.
Дизелова кола е хубаво да я вземеш нова.
Бензиновата прави по-малко ядове, по-евтини части, по динамична.
На БМВ дизела нещо не го харесвам, на мерцедес са по-добри дизелите.


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пон 05 юли 2004 16:24


ShampionGT написа:Сигорно ще ме биете ма освен това се чудя и за някоя 3-ка 325ТДС Туринг-2.5ТДИ 6Цилиндров 150кс,


Има голяма вероятност да те напляскаме :lol: :lol: :lol: :lol:
Много хора съм чувал да се оплакват от ТДС-ите,че много пукали глави,а и самият двигател май е доста старо поколение.


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пон 05 юли 2004 17:00


gti написа:
ShampionGT написа:Сигорно ще ме биете ма освен това се чудя и за някоя 3-ка 325ТДС Туринг-2.5ТДИ 6Цилиндров 150кс,


Има голяма вероятност да те напляскаме :lol: :lol: :lol: :lol:
Много хора съм чувал да се оплакват от ТДС-ите,че много пукали глави,а и самият двигател май е доста старо поколение.


:D :D :D
Аз не съм тръгнал още да си взимам кола, но до година, две дай боже. :wink:
Дано да приемате в клуба фенове на марката без собствена кола. :D
Наистина като чели към бензинова съм се насочил, че дизел никога не съм карал и незнам как е отностно подръжка и разходи, а както и Босс казва може да ми излезне солен дизела като автомобил втора ръка.
Определено обаче колата най близко до сърцето ми е ГОЛФ, Пасата е много комфортна и хубава кола, но не е голф. 8)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 05 юли 2004 22:01


TDI на Голф 4 са много добри двигатели. Преди време,че даже и сега се чудя каква да е следващата кола. Вариантите са 2 :Г4 1.8 Т или 1.9 ТДИ 150 коня 4 Motion, за дизела знам че харчи малко а е голяма резачка но пък е по скъп от турбото бензин... също така аз обичам да пипам много по колата а дизела не го разбирам много а повече от един чип и филтър няма к'во...... за тва аз лично бензиновия бих взел

Относно BMW-то, правиш ли сметка че трябва да поддържаш не 4 а 6 цилиндров двигател, и да не забравяме BMW си е BMW, за тва като можеш да си купиш такава кола ще можеш да си купиш и скъпи части!!! Имам един приятел който много интересно разбира обозначението М - от М като МНОГО!!! Скъпа е поддръжката на големия двигател, а къде ти е 2.6 и 1.9, има огромна разлика, а пък и новите двигатели които слагат на Голф 4 са все пак по ново поколение, по усъвършенствани


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пон 05 юли 2004 22:19


prj57 написа:TDI на Голф 4 са много добри двигатели. Преди време,че даже и сега се чудя каква да е следващата кола. Вариантите са 2 :Г4 1.8 Т или 1.9 ТДИ 150 коня 4 Motion, за дизела знам че харчи малко а е голяма резачка но пък е по скъп от турбото бензин... също така аз обичам да пипам много по колата а дизела не го разбирам много а повече от един чип и филтър няма к'во...... за тва аз лично бензиновия бих взел

Относно BMW-то, правиш ли сметка че трябва да поддържаш не 4 а 6 цилиндров двигател, и да не забравяме BMW си е BMW, за тва като можеш да си купиш такава кола ще можеш да си купиш и скъпи части!!! Имам един приятел който много интересно разбира обозначението М - от М като МНОГО!!! Скъпа е поддръжката на големия двигател, а къде ти е 2.6 и 1.9, има огромна разлика, а пък и новите двигатели които слагат на Голф 4 са все пак по ново поколение, по усъвършенствани


То пари да има човек само, защо да е 1.8Т, като може да е 1.8Т GTI-180кс, лошото е че ги няма в по ранните модификации, а чак от 08.2001год
Сега седя и гледам двигателите монтирани на Голф 4, има доста богат избор.
1.6,16В-77KW
1.8-92KW
1.8Т-110KW
2.0-85KW
2.3 V5-110KW
2.3 V5-125KW
2.8 V6-150KW
От дизеляците върха е 150кс.
Естествено има и 1.6FSI-115кс, който сигорно е с най добро съотношение разходи, подръжка и възможности, обаче се асемблира с такъв чак от 2002г, а тогава цените са майка си и баща си.
Като гледам двигателите като чели най добрия избор-комплексно като подръжка и мощност си устава 2.0двигателя който си се произвежда от 90-та год че и по рано, класика в жанра направо.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 05 юли 2004 22:24


Да, изпълнението 180 коня е много добро но става акцизен, всичко над 163 коня е майка плаче


Потребителски аватар
Krass
Мнения: 163
Регистриран на: Пет 25 юни 2004 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/Търговище, България
Контакти:

Мнениеот Krass » Вто 06 юли 2004 14:14


Аз мисля, че 2.0 е ок,мен!115 кончета все пак.Хем има мощ хем евтино :wink:
Аз лично сам си много доволен от моето си Венто.Е не става за състезанийца,ама има мощ, бързичко си е и комфортно вози.
Бих си взел Golf, ама само за гъзарийка и за някое друго състезанийце, за другите работи искам комфорт и удобство. :lol:


kokovas
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kokovas » Пон 22 яну 2007 2:22


vw_golf_2_Memphis написа:Каквото и да е няма да сбъркаш!Важното е да има турбинка...а след това и едно чипче :wink:

да...и след стотина хиляди,бягай за основен ремонт...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 35 госта