След като смених Полото с Голф (1.6 АЕЕ) и се започна с проблемите

Значи преди 1 седмица смених малсото 10w40 Кастрол (колко е кастрол не е ясно ) със абсолютно всички филтри.
Прибирах се от Пловдив преди няколко дена и на излизна от тунела посока София започна да примигва лампата на маслото.
( а преди да тръгна проверих маслото и антифриз както си му е реда ) и спирам вдигам щеката сука от горе до долу
и двигатела шумеше много странно.Изчаках малко долях и близо 400-500 грама от това което беше останало при смяната
нито пуши одзад масло нито капе от някъде и сутринта го проверих маслтот беше максимум сега е паднало малко над половината на щеката
Ако може някакъв съвет от какво се случка и къде отива това масло



