Нулиране часовник Голф 3?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Мордухай
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Нулиране часовник Голф 3?

Мнениеот Мордухай » Чет 25 яну 2007 20:35


При всяко запалване на колата-Голф 3 ми се нулира часовника и дневният километраж. Ако някой има идея да помага!




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 25 яну 2007 20:38


Акумулатора поглеждал ли си го?


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10435
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 25 яну 2007 20:39


прилича на слаб акумулатор. ползвай търсачката имаше тема за такъв проблем.


Потребителски аватар
Мордухай
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Мордухай » Чет 25 яну 2007 20:42


Колата пали от раз и при -9градуса преди около 3седмици. Не ми се налага дори да върти и 2сек просто пали.


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Чет 25 яну 2007 20:56


виж това http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%E8%F0%E0
и на мен акумулатора можеше да върти ма нещтеше да пали пробваи с друг акумулатор


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10435
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 25 яну 2007 20:57


Мордухай написа:Колата пали от раз и при -9градуса преди около 3седмици. Не ми се налага дори да върти и 2сек просто пали.

ами точно затова си погледни акумулатора, ако се налага да върти повече тогава може да се разбере дали е изправен.


Потребителски аватар
Мордухай
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Мордухай » Чет 25 яну 2007 21:04


Утре ще го замеря. Благодаря за отзивчивоста!!!


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Пет 26 яну 2007 20:13


на мен ми направи тоя номер днес и се оказа хлабава клейма на акомулатора,стегни ги добре и тогава виж как ще е


Потребителски аватар
Мордухай
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Мордухай » Пет 26 яну 2007 21:08


Може и да е от клемата защото акумулатора си е добре ще стегна повечко пък дано се оправи благодаря!


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Съб 27 яну 2007 4:08


Мордухай написа:Може и да е от клемата защото акумулатора си е добре ще стегна повечко пък дано се оправи благодаря!

Недей стяга повечко. Често клемите се окисляват. Разкачи акумулатора. С финно ножче изцикли клемите на акумулатора и на автомобила /мъжките и женските/ така, че да "светнат". Потърси технически вазелин или ако не намериш такъв вземи пчелен мед, намажи клемите и тогава стягай.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30040
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 27 яну 2007 13:09


На моята тройка, дето я продадох, имаше тъкъв момент зимата. Оказа се акумулатор - колегата, дето я купи от мен, е сменил акумулатора. Виж и клемите да не са се окислили. :да:


MAG
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

ттт

Мнениеот MAG » Вто 30 яну 2007 18:33


здравеи,аз имах са6тия проблем,от бушон е хлабажа вразка но непомня кои то4но бе6е


Потребителски аватар
varkulaka
Мнения: 1063
Регистриран на: Чет 02 юни 2005 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот varkulaka » Чет 01 фев 2007 13:35


И при мен има същият проблем от време на време , не е постоянно . Значи правеше го още със стария , а сега и с новия акумолатор :cry: . Не е и от клемите защото са чисти / не са окислени /. Някакви други предположения ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19720
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 01 фев 2007 14:23


varkulaka написа:Някакви други предположения ?

Да, има. :)
Стабилизатор на напрежение в таблото. Може би са се разхлабили пластинките в цокъла и не контактува добре.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: ттт

Мнениеот SMEL » Чет 01 фев 2007 19:51


MAG написа:здравеи,аз имах са6тия проблем,от бушон е хлабажа вразка но непомня кои то4но бе6е
днес на колегата с ПОЛО със същия проблем се оказа бушон.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Diesel93, kazakstaneca, yov4o и 68 госта