Изваден маркуч зад двигателя-Решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Изваден маркуч зад двигателя-Решено

Мнениеот blue_shadow » Чет 25 яну 2007 21:10


Здр. колеги, имам следният проблем: golf 2, 1.3-пълен инжекцион, 90год. - има един маркуч зад двигателя , който стои свободно от единия край. Когато го запуша с пръст при работещ двигател се усеща, че от там излиза въздух. Предполагам, че не му е така нормалното положение. Знае ли някой къде му е мястото и дали оказва влияние на стабилната работа на двигателя, защото на свободна оборотите ми играят :?: Направил съм няколко снимки:
Изображение
Изображение
Изображение
ето го двигателя:
Изображение

Последна промяна от blue_shadow на Чет 17 яну 2008 18:17, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 26 яну 2007 9:34


Тва ти е маркуча за вентилацията на картера и трябва да влиза някъде в въздушния филтър.Много вероятно е мястото в което влиза да ти е останало отворено и оттам да смуче въздух и да играят оборотите.


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пет 26 яну 2007 10:14


Achim Lauritzen написа:Тва ти е маркуча за вентилацията на картера и трябва да влиза някъде в въздушния филтър.Много вероятно е мястото в което влиза да ти е останало отворено и оттам да смуче въздух и да играят оборотите.

И аз така мисля!!! Провери къде можеш да го сложиш!!!


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Пет 26 яну 2007 21:28


Уж гледах, но не му намерих никъде място. Ако закарам колата на канал, дали от долу ще мога да го достигна този маркуч?


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Съб 27 яну 2007 10:00


4oroi4o написа:
Achim Lauritzen написа:Тва ти е маркуча за вентилацията на картера и трябва да влиза някъде в въздушния филтър.Много вероятно е мястото в което влиза да ти е останало отворено и оттам да смуче въздух и да играят оборотите.

И аз така мисля!!! Провери къде можеш да го сложиш!!!


Най вероятно е така!!!
А от каде идва този маркуч видял ли си????????


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Съб 27 яну 2007 19:44


Ако е маркуча за вентилацията на картера, съответно трябва да излиза от горната част на картера (като погледнеш под всмукателния колектор от долу се вижда, не е нужно да ходиш на канал), и да влиза във въздушния филтър. Както е оригинално на мойта (същия двигател но не инжекция), ниско долу се разтроява и там се включва и по тънък маркуч идващ от капака на клапаните - той тръгва малко зад капачката дето наливаш маслото. По трасето след това разтрояване има един цилиндър - т.н. буре за конденза.

И точно за това аз мисля, че този маркуч не е от вентилацията на картера, защото на снимката си се вижда бурето и то си влиза във въздушния филтър. Проследи наистина този маркуч дето питаш от къде тръгва, да не би пък той да идва от капака на клапаните. Като гледам на снимката при теб той влиза директно в колектора ама знам ли ...


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Съб 27 яну 2007 21:06


dj_tuhla, абсолютно си прав. Днес водих колата на сервиз и се оказа че маркуча е от капака на клапаните- незнайно защо е бил прекъснат. Сега всичко е на местото си :)

Изображение

Мерси много на всички колеги, които ми помогнаха да разрешим проблема.


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Чет 17 яну 2008 18:17


blue_shadow написа:dj_tuhla, абсолютно си прав. Днес водих колата на сервиз и се оказа че маркуча е от капака на клапаните- незнайно защо е бил прекъснат.......

Продължението - маркуча е бил прекъснат защото при отрицателни температури изпаренията от вентилацията на картера замръзват в буренцето отзад и като резултат двигателното масло избива през щеката.
Ето тук е описано какво става точно:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=71440&highlight=
Изпълних заръките на колегите - свалих всички маркучи и буренцето, изчистих ги (доста лед имаше в буренцето), сглобих всичко, но след няколко дена се получи същата гавра и сега маркучите съм ги разкачил за през зимата.
Мисля, че с това въпроса е изчерпан и темата може да се заключи. Надявам се, че инфото ще е полезно за вас колеги и дано на никой не му се случва този проблем.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 17 яну 2008 19:26


Да, и мойта Jetta го беше метнала на орлов мост на сред кръстовището :lol:
За това и аз разкарах това от капака на клапаните, а оставих само дебелата част от картера и няма ядове от тогава. Пусках и тема преди ..



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], videlin85 и 70 госта