ето го двигателя:
Изваден маркуч зад двигателя-Решено
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Изваден маркуч зад двигателя-Решено
Здр. колеги, имам следният проблем: golf 2, 1.3-пълен инжекцион, 90год. - има един маркуч зад двигателя , който стои свободно от единия край. Когато го запуша с пръст при работещ двигател се усеща, че от там излиза въздух. Предполагам, че не му е така нормалното положение. Знае ли някой къде му е мястото и дали оказва влияние на стабилната работа на двигателя, защото на свободна оборотите ми играят
Направил съм няколко снимки:
ето го двигателя:

ето го двигателя:
Последна промяна от blue_shadow на Чет 17 яну 2008 18:17, променено общо 1 път.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
4oroi4o написа:Achim Lauritzen написа:Тва ти е маркуча за вентилацията на картера и трябва да влиза някъде в въздушния филтър.Много вероятно е мястото в което влиза да ти е останало отворено и оттам да смуче въздух и да играят оборотите.
И аз така мисля!!! Провери къде можеш да го сложиш!!!
Най вероятно е така!!!
А от каде идва този маркуч видял ли си????????
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Ако е маркуча за вентилацията на картера, съответно трябва да излиза от горната част на картера (като погледнеш под всмукателния колектор от долу се вижда, не е нужно да ходиш на канал), и да влиза във въздушния филтър. Както е оригинално на мойта (същия двигател но не инжекция), ниско долу се разтроява и там се включва и по тънък маркуч идващ от капака на клапаните - той тръгва малко зад капачката дето наливаш маслото. По трасето след това разтрояване има един цилиндър - т.н. буре за конденза.
И точно за това аз мисля, че този маркуч не е от вентилацията на картера, защото на снимката си се вижда бурето и то си влиза във въздушния филтър. Проследи наистина този маркуч дето питаш от къде тръгва, да не би пък той да идва от капака на клапаните. Като гледам на снимката при теб той влиза директно в колектора ама знам ли ...
И точно за това аз мисля, че този маркуч не е от вентилацията на картера, защото на снимката си се вижда бурето и то си влиза във въздушния филтър. Проследи наистина този маркуч дето питаш от къде тръгва, да не би пък той да идва от капака на клапаните. Като гледам на снимката при теб той влиза директно в колектора ама знам ли ...
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
blue_shadow написа:dj_tuhla, абсолютно си прав. Днес водих колата на сервиз и се оказа че маркуча е от капака на клапаните- незнайно защо е бил прекъснат.......
Продължението - маркуча е бил прекъснат защото при отрицателни температури изпаренията от вентилацията на картера замръзват в буренцето отзад и като резултат двигателното масло избива през щеката.
Ето тук е описано какво става точно:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=71440&highlight=
Изпълних заръките на колегите - свалих всички маркучи и буренцето, изчистих ги (доста лед имаше в буренцето), сглобих всичко, но след няколко дена се получи същата гавра и сега маркучите съм ги разкачил за през зимата.
Мисля, че с това въпроса е изчерпан и темата може да се заключи. Надявам се, че инфото ще е полезно за вас колеги и дано на никой не му се случва този проблем.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 55 госта