проблем с парното на голф 2
- bobo_golfa
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 19:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София / Монтана
проблем с парното на голф 2
колеги помагайте имам проблем с парното,преди около месец смених радяторчето с ново защото старото протече,също така и водна помпа преди седмица,та проблема е че парното го няма никакво а пропуснах да спомена че съм оправил и клапите на 1 духа горе долу добре но 2и3 никакво го няма,чудя се дали може да е от радяторчето,някои ако се сблъсквал с същия или подобен проблем да пише
- Gazaro_wow
- Мнения: 220
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
Re: проблем с парното на голф 2
Сигурен ли си, че си обезвъздушил както трябва? На мен ми изглежда, че има въздушна възглавница някъде и за това нямаш парно.
- bobo_golfa
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 19:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София / Монтана
Re: проблем с парното на голф 2
незнам да ли е възможно да има възглавница но като пипам маркучите от радиятора на парното и двата са топли
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: проблем с парното на голф 2
На VW двигателите се обезвъздушават сами. Ако имаше въздух, той щеше да излезе през клапана на капачката на разширителния съд, като покараш малко. След като на 1 духа топло, най-вероятно си сложил легендарната марка Топран, от която много хора се оплакват от слабо парно. Оригиналните са на Valeo.
- bobo_golfa
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 19:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София / Монтана
Re: проблем с парното на голф 2
да това е марката но защо се получава така
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: проблем с парното на голф 2
bobo_golfa написа:да това е марката но защо се получава така
Защото дебитът течността през радиаторчето е малък и течността се преохлажда от преминаващия студен въздух.
- bobo_golfa
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 19:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София / Монтана
Re: проблем с парното на голф 2
колего намерих валео 2-ра ръка но от голф 3 бензин трябва да е същото нали
- bobo_golfa
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 19:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София / Монтана
Re: проблем с парното на голф 2
така днес купих радяторче втора употреба на него няма натпис но има щампи на vw -audi и от горе е кафяво трябвало да е оригинално,някои виждал ли е такова
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: проблем с парното на голф 2
Оригиналното е
, същото сложих вчера , 92ра производство, просто се родих колата ми имала парно.
Относно ментетата които продават, същия проблем имах със същата марка, вече само оригинално..

Относно ментетата които продават, същия проблем имах със същата марка, вече само оригинално..
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем с парното на голф 2
bobo_golfa написа:така днес купих радяторче втора употреба на него няма натпис но има щампи на vw -audi и от горе е кафяво трябвало да е оригинално,някои виждал ли е такова
И да знаеш, че ако мислиш, че ФВ се самообезвъздушава, дълго време ще си без парно.

- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: проблем с парното на голф 2
stefan4o написа:bobo_golfa написа:така днес купих радяторче втора употреба на него няма натпис но има щампи на vw -audi и от горе е кафяво трябвало да е оригинално,някои виждал ли е такова
И да знаеш, че ако мислиш, че ФВ се самообезвъздушава, дълго време ще си без парно.
Обоснови се,така и така човека е пуснал тема!?
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем с парното на голф 2
ivkata написа:Обоснови се,така и така човека е пуснал тема!?
На мен обезвъздушаването, което съм правил 3 или 4 пъти откак имам колата ми е коствало поне 40-50 минути с отворена капачка на казанчето (2 или 3 включвания на перката на радиатора), каране с леко отворена капачка няколко километра и пак отваряне на казанчето и чакане да включи перката. Не искам да си помислям, ако я затворя и оставя колата сама да се обезвъздуши. Достатъчна обосновка ли е това?
Освен това имаше една тема за колега, дето ужким му била обезвъздушена колата, а май си я покара няколко дни преди да му я оправят. Той нямаше късмет сама да се обезвъздуши колата му

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с парното на голф 2
Без да влизам в спор ,моя пасат се обезвуздушава сам.Много са случаите,в които след смяна на антифриза докато се суетя и пипам маркучите чувам,как капачката изсъсква.Скоро сменях радиаторче-същата работа.Сложих го,на другия ден отворих и допълних.
Обратното също ми се е слувало веднъж,при смяна на термостат.Тогава първия път трудно отвори,но пък като отвори и това беше с обезвъздушаването.
Обратното също ми се е слувало веднъж,при смяна на термостат.Тогава първия път трудно отвори,но пък като отвори и това беше с обезвъздушаването.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: проблем с парното на голф 2
Скоро сменях тройника, след наливане на антифриза обратно, тръгнах веднага със затворена капачка, защото нямах време, карах около 10мин - парно няма. Викам си то не се обезвъздушило още. Прибрах се, оставих я отвори термостата с отворена капачка - около 30-40 мин чаках. Балончетата бяха спрели отдавна - парно няма и няма. Викам си сега се е запушило и радиаторчето от добавката и трябва и него да сменям. Теглих и една и се прибрах. На другия ден отивам - гледам нивото спаднало, долях антифриз. Запалих и докато тръгна и почна да духа топлото. Направо ми олекна. Та си мисля, че наистина понякога по-трудно става обезвъздушаването, независимо дали е с отворена или затворена капачка.
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с парното на голф 2
В книжките за експлоатация и сервиз е описана процедурата за обезвъздушаване, която включва махане на капачката на разширителния съд, пускане на парното да работи и изчакване с махната капачка, докато не се включи перката на родиатора. Тогава въздухът от системата извира от казанчето и със сигурност системата е обезвъздушена. Между другото ако не се лъжа при смяна на антифриза даже пишеше, че първо се запалва да работи мотора и чак тогава се налива течността.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта