Късо -> акумулатора на кино

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ori
Мнения: 170
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Късо -> акумулатора на кино

Мнениеот ori » Сря 31 яну 2007 17:55


Колеги, помагайте!
Оставих си вчера колата след работа - всичко точно. Прибира се баща ми и вика, че всички мигачи светели. Излизам и като проф. Вучков гледам и не вярвам на очите си :shock - наистина мигачите не мигат, а светят. И няма оправия... Като разкачих акумулатора тогава се оправиха.

Заредих акумулатора през нощта и сутринта отивам на жичкаджия. Бръкна под волана и вика, че изолациите на кабелите се били стопили. И ми показа падащи изолации. Акумулатора даваше искра и той заключи, че някъде дава на късо. Първо откри, че единия мигач (който се пълни с вода между другото) давал на късо. После каза, че на късо давали кабелите към плафона и стоповете. И най-гадното - алтернатора бил прецакан и трябвало да се намотава - 40лв., иначе нов ротор излизал трицифрен.

Отивам тая сутрин - алтернатора го оправил, вече зареждал акумулатора, не давало на късо. Дотук добре. Ама гледам единия халоген не свети. Вика че бил прецакан нещо и не можел да се включи добре. Върза му едно тиксо и халогена проработи. След 5мин. викам айде да проверя дали всичко е ОК и да си ходя вече. Паля фаровете - и двата халогена не работят! :shock И той вика ела някой друг ден - ще ти оправя халогените и няма да ти вземам повече пари. Ама ми взе 50 за работата и 40 за намотаване на ротора...

Преди 1 час излизам от колата, включвам алармата и 4-те мигача пак светват кат коледна елха :shock Полудях! Щрак-щрак алармата - изгаснаха. Сега не светят, ама знам ли през нощта кво ще им се прииска?...

Утре пак ще ходя при оня. Абе чудя се дали тва не е от алармата и дали не е трябвало да ида на алармаджия, а не на жичкаджия... Идея си нямам кво става... Някой ако го е преживял моля да сподели.




Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Сря 31 яну 2007 18:31


Ако ти светят постоянно значи алармата се еб...... :wink: Имам приятел с Ауди 80 и по някой път не всеки като включи алармата и мигачите не изгасват,а прдължават да светят :wink: Като включи и изключи няколко пъти подред алармата и се оправят мигачите ама е много дразнещо :wink: Но това си е работа за алармаджия 100% е от нея :wink:


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Сря 31 яну 2007 19:46


и аз имам такива наблюдения - алармата беше.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 31 яну 2007 19:50


хммм каза единия халоген

на вуйчо ми се беше случило да му пробият финно с малка бургия отстрани халогена и да дадът на късо
също така му срязаха кабелите за масата към предния и задния капак....


Потребителски аватар
ori
Мнения: 170
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ori » Сря 31 яну 2007 19:57


ОК, и аз си мислех, че е от алармата... Ама алармата ли дава на късо,
че се е стопила изолацията на кабелите?! Майтап няма - като доближа клемите до акумулатора - дава искра - и всеки ми разправя, че това било знак, че дава на късо.

И все пак се чудя как се е преебал ротора така, че да не иска алтернатора да зарежда акумулатора? И що аджеба не ебават халогените - тва ми се струва, че няма никаква връзка с алармата...


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 31 яну 2007 20:28


Колега,така от разстояние не може със сигурност да се каже точно какво е станало по твоята инсталация :roll:,но си мисля че ако наистина ти окъсява инсталацията,отдавна трябваше да ти е изгоряла колицата :wink: .А това за искрата дето прескача,като махаш клемата на акумулатора ,също има обяснение.Все пак имаш консуматори дето не се изкл. с махането на контактния ключ :idea: това са часовник,радио и алармата,в която предполагам че ти е най големия проблем! В алармата има няколко реленца,едно от които е за тази опция да ти мигат мигачите когато я вкл. и изкл. :!: предполагам че то е "залепнало"!Ако можеш да отвориш блока на алармата,и да погледнеш предполагам че ще си личи кое е ,защото може и да се е постопило малко :( .Така както описваш проблема си със постоянно светещите мигачи си мисля че е точно това :wink: ,имах същия проблем. Намери блока на алармата и погледни,може да си спестиш някой и друг ненужен разход! :wink: Успех!


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 31 яну 2007 22:02


Напълно е възможно от алармата да ти захранва мигачите и те да светят постоянно. Откачи я и виж дали всичко работи ако да давай я на ремонт иначе лошо. (дръж си пожарогасителя по наблизо)
Ааааааааа и виж потърси някой по кадърен "МАЙСТОР".Успех!! :D


Потребителски аватар
ori
Мнения: 170
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ori » Чет 01 фев 2007 10:56


Благодаря ви колеги, тва ми се струва най-логично - слепване в блока на алармата. Добрата новина е, че през последната нощ е нямало слепване и на сутринта акумулатора беше читав :D , а лошата - не го знам тоя майстор разбира ли от аларми :?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 85 госта