Оставих си вчера колата след работа - всичко точно. Прибира се баща ми и вика, че всички мигачи светели. Излизам и като проф. Вучков гледам и не вярвам на очите си

Заредих акумулатора през нощта и сутринта отивам на жичкаджия. Бръкна под волана и вика, че изолациите на кабелите се били стопили. И ми показа падащи изолации. Акумулатора даваше искра и той заключи, че някъде дава на късо. Първо откри, че единия мигач (който се пълни с вода между другото) давал на късо. После каза, че на късо давали кабелите към плафона и стоповете. И най-гадното - алтернатора бил прецакан и трябвало да се намотава - 40лв., иначе нов ротор излизал трицифрен.
Отивам тая сутрин - алтернатора го оправил, вече зареждал акумулатора, не давало на късо. Дотук добре. Ама гледам единия халоген не свети. Вика че бил прецакан нещо и не можел да се включи добре. Върза му едно тиксо и халогена проработи. След 5мин. викам айде да проверя дали всичко е ОК и да си ходя вече. Паля фаровете - и двата халогена не работят!

Преди 1 час излизам от колата, включвам алармата и 4-те мигача пак светват кат коледна елха

Утре пак ще ходя при оня. Абе чудя се дали тва не е от алармата и дали не е трябвало да ида на алармаджия, а не на жичкаджия... Идея си нямам кво става... Някой ако го е преживял моля да сподели.