Здравейте, имам проблем с Голфчето.
Днес въртя ключа, вадя го тръгвам да излитам навън, но колата не гасне. Мотора работи все едно колата е на контакт, форсира си се нормално. Всичко друго в купето (парно, фарове, чистачки) НЕ работи. При насилствено гасене (на скорост) на таблото светят масло и зареждане - както на контакт.
Откачах акумулатора- всичко е наред до следващото палене.
Колата има газ, и аларма. Клапанчето на газта също не се изключва.
Колата има проблем със зареждането- при по-сериозна консумация не зарежда. Предполагам няма връзка,но да се знае.
Има и аларма - откачах я, не е от нея.
Ясно е, че проблема е електрически, но не ми е ясно къде да го търся.
По симптоми прилича на залепващо реле, но не ми е известно има ли реле по контакта и запалването.
Ключ?
Утре ще се рови, то е ясно, но ако някой има идея или информация ще ми е много по-лесно.
Благодаря!



МК 2 - 1,6 EZ 1991 - вадя ключа- двигателят работи нормал
- swir4o
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
- Автомобил: VW Passat Variant Pacific
- Двигател: 1.8 ADZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: МК 2 - 1,6 EZ 1991 - вадя ключа- двигателят работи нормал
Виж си клемореда.
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: МК 2 - 1,6 EZ 1991 - вадя ключа- двигателят работи нормал
Имал съм същия проблем , и се оказа бушониерата.
Re: МК 2 - 1,6 EZ 1991 - вадя ключа- двигателят работи нормал
Току що се връщам... закачих акумулатора и...няма помен от проблем.
Остава утре да ревизирам...
Благодаря ви!

Остава утре да ревизирам...
Благодаря ви!
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: МК 2 - 1,6 EZ 1991 - вадя ключа- двигателят работи нормал
Има версия да "върне" към клема "15"(контакт) при някой пробив на диод в генератора...понеже имаш и там някакви ядове май...Точно в този възел се "срещат" кл."30"(постоянен +) и кл."15"(+ след "контакт").Само предположение,някъде имаше схема на генератора...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 103 госта