не се лъжеш.Тази дюза взима ток от стартера и минава през термореле.Като загрее колата терморелето прекъсва тока към дюзата.
Това което отговаря за подържането на високи обороти при студен двигател се нарича клапан за подаване на допълнителен въздух който е вързан на байпас преди и след дросела виж позиция 3 от снимката.
Другото нещо от което зависят високите обороти е регулатора за налягането (позиция 4) който трябва да подържа различни стойности на налягането в системата при студен и топъл двигател.
При студен двигател клапанът три от снимката е отворен и както се вижда е вързан преди и след дросела.Какво става?
При запалване на двигателя се получава налягане от смукателният колектор което съответно повдига въздушната клапа 10 на снимката,която от своя страна повдига плунжера нагоре за да пропусне повече гориво и да обогати сместа.За да стане това обогатяване на сместа,регулатора за налягането подържа ниско налягане като по този начин се намалява съпротивлението на плунжера от горе и той по лесно се премества и пропуска повече гориво към дюзите.
