VW Джета 1,8 i Б

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
NNN
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

VW Джета 1,8 i Б

Мнениеот NNN » Чет 01 фев 2007 12:19


Здравейте колеги,
Възникна ми проблем с автоматичния смукач.Колата е Джета 1.8 i 115 к.с. Паленето на автомобила е безпроблемно,но при запалването на дв. оборотите са неустойчеви т.е. (500 - 950об/м.) При загряване на авт. оборотите се качват на 1200 - 1400об/м.Съмнявам се за автом. смукач или подаване на грешна команда към него.Моля за вашето съдействие и Ви благодаря предварително! :)




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 01 фев 2007 13:52


dancing_niki написа:Може и моторчето да е и то да побърква комп-а, при мен беше така, колата сама си правеше оборотите където и скимне, че даже и предварението си бъзикаше. Най-полезния номер е да се закачи да се разпитва комп на колата ти.

Късмет!


Потребителски аватар
NNN
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот NNN » Чет 01 фев 2007 14:04


Да може би това е по разумно отколкото да я човъркам


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Чет 01 фев 2007 16:06


Колега ако караш на газ по добре откачи стъпковото моторче от буксата и си направи оборотите от изпарителя обаче когато си на бензин трябва да го включваш !


Потребителски аватар
NNN
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот NNN » Пет 02 фев 2007 8:18


didkoltd написа:Колега ако караш на газ по добре откачи стъпковото моторче от буксата и си направи оборотите от изпарителя обаче когато си на бензин трябва да го включваш !



Добре колега но това го направи преди да си сложа АГУ-то.Правиго и на бензин,а сутрин ще трябва да подавам газ.


Потребителски аватар
NNN
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот NNN » Пет 02 фев 2007 8:20


Някой можели да ми каже как се пробва този чуден степ мотор?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Съб 03 фев 2007 18:22


Датчик на смукача(синия куплунг) той подава инфо на компа пък подава към стъпковия мотор. :D


Потребителски аватар
NNN
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот NNN » Съб 03 фев 2007 20:48


znainainai написа:Датчик на смукача(синия куплунг) той подава инфо на компа пък подава към стъпковия мотор. :D

Добре колега,но кой син?При мен е син куплунг само на дюзата за първоначалното палене,т.е. ( така нареч. 5 дюза). Дали той ще е?


Потребителски аватар
NNN
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот NNN » Съб 03 фев 2007 20:56


Незнам колеги но все ме смугва нещо за тоците.Говоря като цяло.Например ако не отива точно напрежение до компа и той да не изпраща т.е. да не може да прати достатъчноясен импулс до ст. м-ра.Несъм запознат много и за това се допитвам до Вас. Ще ми бъде приятно ако споделите вашето мнение за откриване на проблема.Благодаря Ви предварително :)


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Съб 03 фев 2007 21:33


Имаш само пускова дюза, за подаване на допълнително количество гориво при студен старт на двигателя и най-вероятно в това се крие проблема, но иначе при теб няма стъпково моторче!


Потребителски аватар
NNN
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот NNN » Съб 03 фев 2007 22:04


georgipass написа:Имаш само пускова дюза, за подаване на допълнително количество гориво при студен старт на двигателя и най-вероятно в това се крие проблема, но иначе при теб няма стъпково моторче!

Да имам тази дюза,но тогава кое кара да държи високи обороти при т. дв. и ниски при студен (1200 - 1400) и (500-900при ст. дв.)Ако не се лъжа тази дюза взема ток от стартера.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 04 фев 2007 6:43


не се лъжеш.Тази дюза взима ток от стартера и минава през термореле.Като загрее колата терморелето прекъсва тока към дюзата.
Това което отговаря за подържането на високи обороти при студен двигател се нарича клапан за подаване на допълнителен въздух който е вързан на байпас преди и след дросела виж позиция 3 от снимката.
Другото нещо от което зависят високите обороти е регулатора за налягането (позиция 4) който трябва да подържа различни стойности на налягането в системата при студен и топъл двигател.
При студен двигател клапанът три от снимката е отворен и както се вижда е вързан преди и след дросела.Какво става?
При запалване на двигателя се получава налягане от смукателният колектор което съответно повдига въздушната клапа 10 на снимката,която от своя страна повдига плунжера нагоре за да пропусне повече гориво и да обогати сместа.За да стане това обогатяване на сместа,регулатора за налягането подържа ниско налягане като по този начин се намалява съпротивлението на плунжера от горе и той по лесно се премества и пропуска повече гориво към дюзите.
Изображение


Потребителски аватар
NNN
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот NNN » Пон 05 фев 2007 9:52


vit_autosofia написа:не се лъжеш.Тази дюза взима ток от стартера и минава през термореле.Като загрее колата терморелето прекъсва тока към дюзата.
Това което отговаря за подържането на високи обороти при студен двигател се нарича клапан за подаване на допълнителен въздух който е вързан на байпас преди и след дросела виж позиция 3 от снимката.
Другото нещо от което зависят високите обороти е регулатора за налягането (позиция 4) който трябва да подържа различни стойности на налягането в системата при студен и топъл двигател.
При студен двигател клапанът три от снимката е отворен и както се вижда е вързан преди и след дросела.Какво става?
При запалване на двигателя се получава налягане от смукателният колектор което съответно повдига въздушната клапа 10 на снимката,която от своя страна повдига плунжера нагоре за да пропусне повече гориво и да обогати сместа.За да стане това обогатяване на сместа,регулатора за налягането подържа ниско налягане като по този начин се намалява съпротивлението на плунжера от горе и той по лесно се премества и пропуска повече гориво към дюзите.
Изображение

Да колега с тебе съм съгласен,това и аз съм го чел и считам,че общо взето го разбирам.А според теб при мен от какво може да е причината.Т.е. при студен дв.нямам смукач и съответно не работи устойчево с об. (500 - 950)
а при топъл или каране известно време държи високи об. (1200 - 1400 ). Това го прави на бензин и на газ. Ще ти бъда много благодарен ако можеш да ме посъветваш какво да правя,с една дума да не я пипам на места които не е желателно.Първоначално пали много добре нооооооооооо...............!?!? БЛАГОДАРЯ ти предварително. :beer


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 05 фев 2007 10:25


Като за начало си провери всички вакуми



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта