Възникна ми проблем с автоматичния смукач.Колата е Джета 1.8 i 115 к.с. Паленето на автомобила е безпроблемно,но при запалването на дв. оборотите са неустойчеви т.е. (500 - 950об/м.) При загряване на авт. оборотите се качват на 1200 - 1400об/м.Съмнявам се за автом. смукач или подаване на грешна команда към него.Моля за вашето съдействие и Ви благодаря предварително!
VW Джета 1,8 i Б
VW Джета 1,8 i Б
Здравейте колеги,
Възникна ми проблем с автоматичния смукач.Колата е Джета 1.8 i 115 к.с. Паленето на автомобила е безпроблемно,но при запалването на дв. оборотите са неустойчеви т.е. (500 - 950об/м.) При загряване на авт. оборотите се качват на 1200 - 1400об/м.Съмнявам се за автом. смукач или подаване на грешна команда към него.Моля за вашето съдействие и Ви благодаря предварително!
Възникна ми проблем с автоматичния смукач.Колата е Джета 1.8 i 115 к.с. Паленето на автомобила е безпроблемно,но при запалването на дв. оборотите са неустойчеви т.е. (500 - 950об/м.) При загряване на авт. оборотите се качват на 1200 - 1400об/м.Съмнявам се за автом. смукач или подаване на грешна команда към него.Моля за вашето съдействие и Ви благодаря предварително!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Незнам колеги но все ме смугва нещо за тоците.Говоря като цяло.Например ако не отива точно напрежение до компа и той да не изпраща т.е. да не може да прати достатъчноясен импулс до ст. м-ра.Несъм запознат много и за това се допитвам до Вас. Ще ми бъде приятно ако споделите вашето мнение за откриване на проблема.Благодаря Ви предварително 
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
georgipass написа:Имаш само пускова дюза, за подаване на допълнително количество гориво при студен старт на двигателя и най-вероятно в това се крие проблема, но иначе при теб няма стъпково моторче!
Да имам тази дюза,но тогава кое кара да държи високи обороти при т. дв. и ниски при студен (1200 - 1400) и (500-900при ст. дв.)Ако не се лъжа тази дюза взема ток от стартера.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
не се лъжеш.Тази дюза взима ток от стартера и минава през термореле.Като загрее колата терморелето прекъсва тока към дюзата.
Това което отговаря за подържането на високи обороти при студен двигател се нарича клапан за подаване на допълнителен въздух който е вързан на байпас преди и след дросела виж позиция 3 от снимката.
Другото нещо от което зависят високите обороти е регулатора за налягането (позиция 4) който трябва да подържа различни стойности на налягането в системата при студен и топъл двигател.
При студен двигател клапанът три от снимката е отворен и както се вижда е вързан преди и след дросела.Какво става?
При запалване на двигателя се получава налягане от смукателният колектор което съответно повдига въздушната клапа 10 на снимката,която от своя страна повдига плунжера нагоре за да пропусне повече гориво и да обогати сместа.За да стане това обогатяване на сместа,регулатора за налягането подържа ниско налягане като по този начин се намалява съпротивлението на плунжера от горе и той по лесно се премества и пропуска повече гориво към дюзите.

Това което отговаря за подържането на високи обороти при студен двигател се нарича клапан за подаване на допълнителен въздух който е вързан на байпас преди и след дросела виж позиция 3 от снимката.
Другото нещо от което зависят високите обороти е регулатора за налягането (позиция 4) който трябва да подържа различни стойности на налягането в системата при студен и топъл двигател.
При студен двигател клапанът три от снимката е отворен и както се вижда е вързан преди и след дросела.Какво става?
При запалване на двигателя се получава налягане от смукателният колектор което съответно повдига въздушната клапа 10 на снимката,която от своя страна повдига плунжера нагоре за да пропусне повече гориво и да обогати сместа.За да стане това обогатяване на сместа,регулатора за налягането подържа ниско налягане като по този начин се намалява съпротивлението на плунжера от горе и той по лесно се премества и пропуска повече гориво към дюзите.

vit_autosofia написа:не се лъжеш.Тази дюза взима ток от стартера и минава през термореле.Като загрее колата терморелето прекъсва тока към дюзата.
Това което отговаря за подържането на високи обороти при студен двигател се нарича клапан за подаване на допълнителен въздух който е вързан на байпас преди и след дросела виж позиция 3 от снимката.
Другото нещо от което зависят високите обороти е регулатора за налягането (позиция 4) който трябва да подържа различни стойности на налягането в системата при студен и топъл двигател.
При студен двигател клапанът три от снимката е отворен и както се вижда е вързан преди и след дросела.Какво става?
При запалване на двигателя се получава налягане от смукателният колектор което съответно повдига въздушната клапа 10 на снимката,която от своя страна повдига плунжера нагоре за да пропусне повече гориво и да обогати сместа.За да стане това обогатяване на сместа,регулатора за налягането подържа ниско налягане като по този начин се намалява съпротивлението на плунжера от горе и той по лесно се премества и пропуска повече гориво към дюзите.
Да колега с тебе съм съгласен,това и аз съм го чел и считам,че общо взето го разбирам.А според теб при мен от какво може да е причината.Т.е. при студен дв.нямам смукач и съответно не работи устойчево с об. (500 - 950)
а при топъл или каране известно време държи високи об. (1200 - 1400 ). Това го прави на бензин и на газ. Ще ти бъда много благодарен ако можеш да ме посъветваш какво да правя,с една дума да не я пипам на места които не е желателно.Първоначално пали много добре нооооооооооо...............!?!? БЛАГОДАРЯ ти предварително.

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта
