И аз имам същия проблем, но не знам от какво е.
1. Не е бушон - проверено
2. Няма реле - може би мост
Нов клаксон може би? Предлагат ми за 10лв нов
Някой ако има други идеи!



проблем с клаксона Джета 2
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: проблем с клаксона Джета 2
v_ladoo написа:Няма реле
Ко рече???
Re: проблем с клаксона Джета 2
Няма реле на номер 6 по схемата, може би има мост
http://kosigin.snimka.bg/automobiles/mf ... 578275.big
http://kosigin.snimka.bg/automobiles/mf ... 578275.big
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: проблем с клаксона Джета 2
Имал съм мк2,номер 13 ти е бушона,релето ти е номер 11. А с еднотонален клаксон с мост никога не съм виждал,може и да има,но ще да са много редки!
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: проблем с клаксона Джета 2
Така е при мен. Ясно се вижда моста на 6-та позиция.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с клаксона Джета 2
За една тромба се слага само мост.Първо те съветвам да замериш дали отива ток до нея,после ако отива я сваляш и пробваш на акуто.Чак тогава купуваш нова.
При проверката ако откриеш,че имаш свободен куплунг-направо си купуваш 2 тромби и едно реле 53 и пееш..
При проверката ако откриеш,че имаш свободен куплунг-направо си купуваш 2 тромби и едно реле 53 и пееш..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта