Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
vw_golf
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Мнениеот vw_golf » Съб 26 яну 2013 13:55


Имам голф 2, ГТИ, PB двигател. Купих KR двигател и го сложих на голфа. Запалителната и горивната системи са от PB-то (digifant 2). Колата запали на оборот и работи нормално на място. В движение обаче е много мудна, няма мощност, особено на ниски обороти. Двигателя е ревизиран - главата е обслужена (шлайфана, пасване на клапани, подмяна гумички); блока е обслужен (сменени сегменти, основни и биелени лагери).
Въпроса е - какъв е проблема според вас?
Възможно ли е да е свързано с аванса?
Имам цялата горивна и запалителна система на KR - да я сложа ли? Обаче искам колата да остане с инжекциона от PB-то (digifant 2), че не ми се занимава с механичен инжекцион.

Поздрави!




Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Мнениеот kr86 » Съб 26 яну 2013 14:07


Май дюзи му е цаката. Сигурно не изхранват мотора.


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Мнениеот teddy » Съб 26 яну 2013 17:42


ако КР-та инжекция е здрава я слагай. Иначе много трудно ще догодиш вървежа!!!


vw_golf
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Мнениеот vw_golf » Съб 26 яну 2013 20:07


След като колата не вървеше на бензин, опитах на газ (газовата уредба е обикновена от РВ-то, с плочка на дебитомера) и резултата беше аналогичен. Демек най-вероятно не е в инжекциона и дюзите защото те нямат роля в случая с газта. Мисля си дали не е от аванса защото колата след 5000 оборота се поотпушва, но пак е далеч от 16V. Иначе РВ-то работеше перфектно на бензин и газ.
Други идеи?

Поздрави


едит: под аванс имам предвид предварението

преди време гледах тема за подобен проект, но не мога да я открия. Някой може ли да помогне, че да питам автора там.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Мнениеот stefan4o » Съб 26 яну 2013 20:39


Разгледах в Аутодата датчиците и ми се струва, че КР няма датчик на колянов вал. А PB - има. Ако е така, предполагам, че това е една предпоставка колата да бърка предварението и да работи на нещо като "авариен режим" :wink


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Мнениеот Bobcho_82 » Съб 26 яну 2013 20:58


vw_golf написа:преди време гледах тема за подобен проект, но не мога да я открия. Някой може ли да помогне, че да питам автора там.

viewtopic.php?f=52&t=140213


vw_golf
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Мнениеот vw_golf » Съб 26 яну 2013 21:06


Мерси! Относно датчиците на РВ: датчиците са - дебитомер (въздух); датчик температура на въздуха; температурен датчик (температурата на самия двигател); детонационен датчик. Няма датчик на коляновия вал.
Сега ще прегледам темата на колегата.
Поздрави


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Мнениеот ivkata » Съб 26 яну 2013 21:22


Аванса на KR се регулира от компютъра му! :wink
Колега ти с кое делко караш,да не би с оригиналното на KR-а? :rolleyes :rolleyes

Последна промяна от ivkata на Съб 26 яну 2013 21:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Мнениеот stefan4o » Съб 26 яну 2013 21:34


vw_golf написа:Няма датчик на коляновия вал.

Извинявам се, че те подведох. Ама като не чета ситния шрифт...
Incorporated in distributor. Демек в делкото :dummy Самонабивам се :smackbum :dummy


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Мнениеот Stenly » Съб 26 яну 2013 23:02


Нещо може да не е зацепено като хората...
С digiFART-a няма да успееш да накараш кр-а да върви,както с читав к-джетроник


Потребителски аватар
Пайо01
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Мнениеот Пайо01 » Пон 04 фев 2013 23:13


Или някой да е объркал зацепването :idea


Потребителски аватар
Go4kata
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 21 май 2011 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Мнениеот Go4kata » Вто 02 апр 2013 11:47


колега аз правих сащата операция и да ти кажа без комп няма как да не е муден и да искаш да варви! та като спанат ще е!за КР-а има два малки компа единия контролира аванса а другия моторчето за тихите обороти и 5-ти инжектор :cool
Аз вече сам с дросели и мега скуирт електроника та ако нещо ти трябва имам всичко инжекциона е в перфектно састояние и комповете ги паза :arrow


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Мнениеот Gigabyte » Вто 02 апр 2013 12:15


Виж си центровката на делкото (в момента при мен е аналогично ,само дето съм си със стоков digifant). При digifant центровката на делкото е малко по-различна от на обикновените мотори:

1.Загряваш мотора до 80-90градуса на маслото(МФА).
2.Гасиш мотора ,слагаш там карантиите на стробоскопа и палиш.
3.Откачаш синия температурен сензор (този на таралежа).
4.Форсираш 4пъти до към 3000оборота ,за да изтриеш паметта на ЕCU-то
5.С помоща на стробоскопа правиш центровката на 6градуса преди горна мъртва точка при около 2250оборота (Не се настройва центровката на празен ход!)
6.Затягаш болта ,форсираш 3-4 пъти до към 3000оборота ,слагаш датчика и караш :)

И Стенли с какво скапаната механична инжекция ,оплювана от всички почти е по-добра от digifant-a?


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2

Мнениеот moimoimoi » Вто 02 апр 2013 16:12


а с каква бензинова помпа си



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта