Имам голф 2, ГТИ, PB двигател. Купих KR двигател и го сложих на голфа. Запалителната и горивната системи са от PB-то (digifant 2). Колата запали на оборот и работи нормално на място. В движение обаче е много мудна, няма мощност, особено на ниски обороти. Двигателя е ревизиран - главата е обслужена (шлайфана, пасване на клапани, подмяна гумички); блока е обслужен (сменени сегменти, основни и биелени лагери).
Въпроса е - какъв е проблема според вас?
Възможно ли е да е свързано с аванса?
Имам цялата горивна и запалителна система на KR - да я сложа ли? Обаче искам колата да остане с инжекциона от PB-то (digifant 2), че не ми се занимава с механичен инжекцион.
Поздрави!
Проект: двигател KR вместо PB на голф 2
- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2
Май дюзи му е цаката. Сигурно не изхранват мотора.
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2
ако КР-та инжекция е здрава я слагай. Иначе много трудно ще догодиш вървежа!!!
Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2
След като колата не вървеше на бензин, опитах на газ (газовата уредба е обикновена от РВ-то, с плочка на дебитомера) и резултата беше аналогичен. Демек най-вероятно не е в инжекциона и дюзите защото те нямат роля в случая с газта. Мисля си дали не е от аванса защото колата след 5000 оборота се поотпушва, но пак е далеч от 16V. Иначе РВ-то работеше перфектно на бензин и газ.
Други идеи?
Поздрави
едит: под аванс имам предвид предварението
преди време гледах тема за подобен проект, но не мога да я открия. Някой може ли да помогне, че да питам автора там.
Други идеи?
Поздрави
едит: под аванс имам предвид предварението
преди време гледах тема за подобен проект, но не мога да я открия. Някой може ли да помогне, че да питам автора там.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2
Разгледах в Аутодата датчиците и ми се струва, че КР няма датчик на колянов вал. А PB - има. Ако е така, предполагам, че това е една предпоставка колата да бърка предварението и да работи на нещо като "авариен режим" 

- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2
vw_golf написа:преди време гледах тема за подобен проект, но не мога да я открия. Някой може ли да помогне, че да питам автора там.
viewtopic.php?f=52&t=140213
Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2
Мерси! Относно датчиците на РВ: датчиците са - дебитомер (въздух); датчик температура на въздуха; температурен датчик (температурата на самия двигател); детонационен датчик. Няма датчик на коляновия вал.
Сега ще прегледам темата на колегата.
Поздрави
Сега ще прегледам темата на колегата.
Поздрави
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2
Аванса на KR се регулира от компютъра му!
Колега ти с кое делко караш,да не би с оригиналното на KR-а?


Колега ти с кое делко караш,да не би с оригиналното на KR-а?


Последна промяна от ivkata на Съб 26 яну 2013 21:40, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2
vw_golf написа:Няма датчик на коляновия вал.
Извинявам се, че те подведох. Ама като не чета ситния шрифт...
Incorporated in distributor. Демек в делкото



- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2
Нещо може да не е зацепено като хората...
С digiFART-a няма да успееш да накараш кр-а да върви,както с читав к-джетроник
С digiFART-a няма да успееш да накараш кр-а да върви,както с читав к-джетроник
- Пайо01
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2
Или някой да е объркал зацепването 

Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2
колега аз правих сащата операция и да ти кажа без комп няма как да не е муден и да искаш да варви! та като спанат ще е!за КР-а има два малки компа единия контролира аванса а другия моторчето за тихите обороти и 5-ти инжектор
Аз вече сам с дросели и мега скуирт електроника та ако нещо ти трябва имам всичко инжекциона е в перфектно састояние и комповете ги паза

Аз вече сам с дросели и мега скуирт електроника та ако нещо ти трябва имам всичко инжекциона е в перфектно састояние и комповете ги паза

- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2
Виж си центровката на делкото (в момента при мен е аналогично ,само дето съм си със стоков digifant). При digifant центровката на делкото е малко по-различна от на обикновените мотори:
1.Загряваш мотора до 80-90градуса на маслото(МФА).
2.Гасиш мотора ,слагаш там карантиите на стробоскопа и палиш.
3.Откачаш синия температурен сензор (този на таралежа).
4.Форсираш 4пъти до към 3000оборота ,за да изтриеш паметта на ЕCU-то
5.С помоща на стробоскопа правиш центровката на 6градуса преди горна мъртва точка при около 2250оборота (Не се настройва центровката на празен ход!)
6.Затягаш болта ,форсираш 3-4 пъти до към 3000оборота ,слагаш датчика и караш :)
И Стенли с какво скапаната механична инжекция ,оплювана от всички почти е по-добра от digifant-a?
1.Загряваш мотора до 80-90градуса на маслото(МФА).
2.Гасиш мотора ,слагаш там карантиите на стробоскопа и палиш.
3.Откачаш синия температурен сензор (този на таралежа).
4.Форсираш 4пъти до към 3000оборота ,за да изтриеш паметта на ЕCU-то
5.С помоща на стробоскопа правиш центровката на 6градуса преди горна мъртва точка при около 2250оборота (Не се настройва центровката на празен ход!)
6.Затягаш болта ,форсираш 3-4 пъти до към 3000оборота ,слагаш датчика и караш :)
И Стенли с какво скапаната механична инжекция ,оплювана от всички почти е по-добра от digifant-a?
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Проект: двигател KR вместо PB на голф 2
а с каква бензинова помпа си
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта