



И къде на лепенката в багажника мога да видя модела на кутията.
Това е и според менbrabus написа:Не е пробка. Скъсал се е най-вероятно някой нит и е пробил кожуха на скоростите.
Никакъв проблем не е,слагай смело и дано да е читава.Иначе разликата почти няма да я усетиш даже колата ти ще върви повече с тази кутия понеже е малко по късаIVD написа:Намерих ск. кутия от Сеат Толедо 1.8 RP мотор, но в 3-та скорост моята е с коефициент 1.286, а тази с 1.370. Това проблем ли е? Какво се променя ако да кажем сега при 3000 обр. съм с 70км/ч, с другата кутия колко ще е?
Иначе в Пловдив ск. кутия върви от 300 до 350лв!
до като не се отвори кутията никой не може да каже какви са пораженията и имали такива но на приятел който си купи кола и цял ден я кара се оказа че кутията е суха е чуваха се някакви непривични звуци но след сипване на масло всичко утихна и вече близо месец я кара без проблемIVD написа:След като ск. кутия се свали се оказа че по някакъв начин през отвора за белега на маховика е паднало болче и шайба 6мм. Съединителя най-вероятно го е завъртял и се е отчупило ъгълче от профила на корпуса на кутията. Дупката е с размер колкото грахово зърно. Та идеята ми е дали си заслужава да заваря корпуса, да промия с нафта кутията вътре ако има някакви парченца да паднат, и да я монтирам отново на колата? Каква е възможността да е паднала циментацията на зъчатките? С малко масло да съм карал на 5-та 1км, после още 4км на по-ниски предавки където не свиреше и спрях. На място имаше доста голямо петно масло.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта