Скоростната кутия ще ражда: изтекоха и маслата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Скоростната кутия ще ражда: изтекоха и маслата

Мнениеот IVD » Вто 30 яну 2007 18:58


Та както си карам към вкъщи при подаване на газ нещо взе да хърка :( :shock :?:. Изключвам от скорост форсиране няма хъркане :idea: скорости. Намалих свалих предавка 5->4 спря да хърка, след 2 светофара 4->3, още 200 метра и спрях. Слезнах и какво да видя под колате си тече масалце едно такова черно и с характерна лека миризма. Както и да е един приятел ме изтегли до вкъщи, та колеги дайте идеи какво може да се е случило: семеринг, спукана кутия ...., развита пробка /дай боже/; и какво е хубаво да се направи. Не съм карал повече от 5км колата с това хъркане.
И къде на лепенката в багажника мога да видя модела на кутията.




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 30 яну 2007 19:06


Не е пробка. Скъсал се е най-вероятно някой нит и е пробил кожуха на скоростите.


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Вто 30 яну 2007 19:20


Така, според баща ми е текло от към едното каре :?: :!:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 30 яну 2007 19:38


brabus написа:Не е пробка. Скъсал се е най-вероятно някой нит и е пробил кожуха на скоростите.
Това е и според мен :? Редовният номер на 020 кутиите :roll: Най добре виж модела на кутията на самата кутия отдолу че може да е сменяна и бележката отзад може да не отговаря а според мен поне поправката на кутията не е препоръчително. :? Друга неотваряна ще е най добре :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 30 яну 2007 19:54


Поправка не си е работа, освен ако не правиш ъпгрейд, а в случая не е така. Моята като се счупи Ваското я отвори и направо нямаше едната планета на дифа.
Това на снимката е на ДрагоГТ скоростите.
Подготви се за смяна. Търси от морга - около 200~250 лв, но искай проба (примерно 3~4 дни) ако вие или не включват или изключват скорости да ти я сменят или върнат парите.
Препоръчвам ти за пробния срок да не слагаш скъпо масло, но ако е ОК после не си прави експерименти, а САМО ПЪЛНА СИНТЕТИКА 75w90
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Вто 30 яну 2007 20:02


А не е ли възможно да е някакъв семеринг около каретата!? 200-300 лв не ми се иска да олеквам.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 30 яну 2007 20:02


мдааааааа моята убавица...

При италянеца има планина от скорости за фауве
настоявай и си искай твоя код да си намериш!!! щото те там ги делята на за 1.4 и 1.8 mhihi

цената беше 200лв внимавай да не те метнат щото на мен веднъж 200лв веднъж 250лв :evil:

като отиваш за скорости задълже носиш старата кутия това е гаранция...
имаш 2-3 дена за проба и след това или сменяш кутията или си взимаш старата...

това от мен...

дано не е за смяна

И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СМЕНИ МАСЛОТО!!!
моята стара-нова беше суха... :?


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Сря 31 яну 2007 15:55


Намерих ск. кутия от Сеат Толедо 1.8 RP мотор, но в 3-та скорост моята е с коефициент 1.286, а тази с 1.370. Това проблем ли е? Какво се променя ако да кажем сега при 3000 обр. съм с 70км/ч, с другата кутия колко ще е?
Иначе в Пловдив ск. кутия върви от 300 до 350лв!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 31 яну 2007 15:57


Ами много грубо, че с тази при 70 км/ч ще бъде на 3100.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 01 фев 2007 12:55


IVD написа:Намерих ск. кутия от Сеат Толедо 1.8 RP мотор, но в 3-та скорост моята е с коефициент 1.286, а тази с 1.370. Това проблем ли е? Какво се променя ако да кажем сега при 3000 обр. съм с 70км/ч, с другата кутия колко ще е?
Иначе в Пловдив ск. кутия върви от 300 до 350лв!
Никакъв проблем не е,слагай смело и дано да е читава.Иначе разликата почти няма да я усетиш даже колата ти ще върви повече с тази кутия понеже е малко по къса :wink:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пет 02 фев 2007 17:32


brabus написа:Ами много грубо, че с тази при 70 км/ч ще бъде на 3100.

Тва си е жива гавра за мотора,еднолитров мотор на 3000 е на 100км/ч.Нещо не си сметнал както трябва.


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Пет 02 фев 2007 18:21


vladtod написа:
brabus написа:Ами много грубо, че с тази при 70 км/ч ще бъде на 3100.

Тва си е жива гавра за мотора,еднолитров мотор на 3000 е на 100км/ч.Нещо не си сметнал както трябва.


Колега говорим на 3-та скорост!!


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Пон 05 фев 2007 19:41


След като ск. кутия се свали се оказа че по някакъв начин през отвора за белега на маховика е паднало болче и шайба 6мм. Съединителя най-вероятно го е завъртял и се е отчупило ъгълче от профила на корпуса на кутията. Дупката е с размер колкото грахово зърно. Та идеята ми е дали си заслужава да заваря корпуса, да промия с нафта кутията вътре ако има някакви парченца да паднат, и да я монтирам отново на колата? Каква е възможността да е паднала циментацията на зъчатките? С малко масло да съм карал на 5-та 1км, после още 4км на по-ниски предавки където не свиреше и спрях. На място имаше доста голямо петно масло.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пон 05 фев 2007 19:49


IVD написа:След като ск. кутия се свали се оказа че по някакъв начин през отвора за белега на маховика е паднало болче и шайба 6мм. Съединителя най-вероятно го е завъртял и се е отчупило ъгълче от профила на корпуса на кутията. Дупката е с размер колкото грахово зърно. Та идеята ми е дали си заслужава да заваря корпуса, да промия с нафта кутията вътре ако има някакви парченца да паднат, и да я монтирам отново на колата? Каква е възможността да е паднала циментацията на зъчатките? С малко масло да съм карал на 5-та 1км, после още 4км на по-ниски предавки където не свиреше и спрях. На място имаше доста голямо петно масло.
до като не се отвори кутията никой не може да каже какви са пораженията и имали такива но на приятел който си купи кола и цял ден я кара се оказа че кутията е суха е чуваха се някакви непривични звуци но след сипване на масло всичко утихна и вече близо месец я кара без проблем


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Вто 06 фев 2007 18:09


и аз мисля, че трябва да се отвори за да се увериш че всичко е ок, за да не вършиш после двойна работа. иначе 5 км. не са проблем че си карал без масло. аз миналото лято минах 2 пъти разстоянието софия - варна със служебния форд (не мисля, че има принципна разлика в кутиите) докато разбера че съм карал със суха кутия, понеже маслото беше изтекло от семеринга на карето - никакви звуци и шумове нямаше. който не вярва - имам свидетели в сервизи "булавто" и "едуардо" във варна. по-опасно доколкото знам е за 5-та скорост защото тя е най-нависоко в кутията.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта