И къде на лепенката в багажника мога да видя модела на кутията.
Скоростната кутия ще ражда: изтекоха и маслата
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Скоростната кутия ще ражда: изтекоха и маслата
Та както си карам към вкъщи при подаване на газ нещо взе да хърка
. Изключвам от скорост форсиране няма хъркане
скорости. Намалих свалих предавка 5->4 спря да хърка, след 2 светофара 4->3, още 200 метра и спрях. Слезнах и какво да видя под колате си тече масалце едно такова черно и с характерна лека миризма. Както и да е един приятел ме изтегли до вкъщи, та колеги дайте идеи какво може да се е случило: семеринг, спукана кутия ...., развита пробка /дай боже/; и какво е хубаво да се направи. Не съм карал повече от 5км колата с това хъркане.
И къде на лепенката в багажника мога да видя модела на кутията.
И къде на лепенката в багажника мога да видя модела на кутията.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Това е и според менbrabus написа:Не е пробка. Скъсал се е най-вероятно някой нит и е пробил кожуха на скоростите.
- brabus
- R-циклопедист на VW

- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Поправка не си е работа, освен ако не правиш ъпгрейд, а в случая не е така. Моята като се счупи Ваското я отвори и направо нямаше едната планета на дифа.
Това на снимката е на ДрагоГТ скоростите.
Подготви се за смяна. Търси от морга - около 200~250 лв, но искай проба (примерно 3~4 дни) ако вие или не включват или изключват скорости да ти я сменят или върнат парите.
Препоръчвам ти за пробния срок да не слагаш скъпо масло, но ако е ОК после не си прави експерименти, а САМО ПЪЛНА СИНТЕТИКА 75w90

Това на снимката е на ДрагоГТ скоростите.
Подготви се за смяна. Търси от морга - около 200~250 лв, но искай проба (примерно 3~4 дни) ако вие или не включват или изключват скорости да ти я сменят или върнат парите.
Препоръчвам ти за пробния срок да не слагаш скъпо масло, но ако е ОК после не си прави експерименти, а САМО ПЪЛНА СИНТЕТИКА 75w90

- DragoGT
- 1/8 перничанин

- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
мдааааааа моята убавица...
При италянеца има планина от скорости за фауве
настоявай и си искай твоя код да си намериш!!! щото те там ги делята на за 1.4 и 1.8
цената беше 200лв внимавай да не те метнат щото на мен веднъж 200лв веднъж 250лв
като отиваш за скорости задълже носиш старата кутия това е гаранция...
имаш 2-3 дена за проба и след това или сменяш кутията или си взимаш старата...
това от мен...
дано не е за смяна
И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СМЕНИ МАСЛОТО!!!
моята стара-нова беше суха...
При италянеца има планина от скорости за фауве
настоявай и си искай твоя код да си намериш!!! щото те там ги делята на за 1.4 и 1.8
цената беше 200лв внимавай да не те метнат щото на мен веднъж 200лв веднъж 250лв
като отиваш за скорости задълже носиш старата кутия това е гаранция...
имаш 2-3 дена за проба и след това или сменяш кутията или си взимаш старата...
това от мен...
дано не е за смяна
И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СМЕНИ МАСЛОТО!!!
моята стара-нова беше суха...
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Никакъв проблем не е,слагай смело и дано да е читава.Иначе разликата почти няма да я усетиш даже колата ти ще върви повече с тази кутия понеже е малко по късаIVD написа:Намерих ск. кутия от Сеат Толедо 1.8 RP мотор, но в 3-та скорост моята е с коефициент 1.286, а тази с 1.370. Това проблем ли е? Какво се променя ако да кажем сега при 3000 обр. съм с 70км/ч, с другата кутия колко ще е?
Иначе в Пловдив ск. кутия върви от 300 до 350лв!
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
След като ск. кутия се свали се оказа че по някакъв начин през отвора за белега на маховика е паднало болче и шайба 6мм. Съединителя най-вероятно го е завъртял и се е отчупило ъгълче от профила на корпуса на кутията. Дупката е с размер колкото грахово зърно. Та идеята ми е дали си заслужава да заваря корпуса, да промия с нафта кутията вътре ако има някакви парченца да паднат, и да я монтирам отново на колата? Каква е възможността да е паднала циментацията на зъчатките? С малко масло да съм карал на 5-та 1км, после още 4км на по-ниски предавки където не свиреше и спрях. На място имаше доста голямо петно масло.
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
до като не се отвори кутията никой не може да каже какви са пораженията и имали такива но на приятел който си купи кола и цял ден я кара се оказа че кутията е суха е чуваха се някакви непривични звуци но след сипване на масло всичко утихна и вече близо месец я кара без проблемIVD написа:След като ск. кутия се свали се оказа че по някакъв начин през отвора за белега на маховика е паднало болче и шайба 6мм. Съединителя най-вероятно го е завъртял и се е отчупило ъгълче от профила на корпуса на кутията. Дупката е с размер колкото грахово зърно. Та идеята ми е дали си заслужава да заваря корпуса, да промия с нафта кутията вътре ако има някакви парченца да паднат, и да я монтирам отново на колата? Каква е възможността да е паднала циментацията на зъчатките? С малко масло да съм карал на 5-та 1км, после още 4км на по-ниски предавки където не свиреше и спрях. На място имаше доста голямо петно масло.
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
и аз мисля, че трябва да се отвори за да се увериш че всичко е ок, за да не вършиш после двойна работа. иначе 5 км. не са проблем че си карал без масло. аз миналото лято минах 2 пъти разстоянието софия - варна със служебния форд (не мисля, че има принципна разлика в кутиите) докато разбера че съм карал със суха кутия, понеже маслото беше изтекло от семеринга на карето - никакви звуци и шумове нямаше. който не вярва - имам свидетели в сервизи "булавто" и "едуардо" във варна. по-опасно доколкото знам е за 5-та скорост защото тя е най-нависоко в кутията.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта