Колеги, трябва ми информация за всички необходими части за извършването на тази конверсия от 1.3 към 1.8. Изключвам моторите PL и КР. Ще се кара предимно на газ,така че ако има определен двигател който се разбира по-добре от останалите с газта казвайте.
1.Двигател
2.Скорости
3.Електро
4.Лостова система на скоростите от купето
5.Алтернатор
6.Стартер
7.Полуоски
8.Карета
9.Тампони за захващане



Всичко необходимо за 1.3 -> 1.8
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Всичко необходимо за 1.3 -> 1.8
Последна промяна от FreeSoul на Пет 09 фев 2007 0:48, променено общо 1 път.
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега ФрииСоул, похвално начинание, общо взето едва ли мога да ти кажа нещо което не са казали колегите,ама ако идеята ти е за моно, филма става по-дълъг, и има друг един неприятен момент - захващането на твоя мотор към купето /1,3/ е различно от това 1,8, и нямам предвид само тампоните, просто мотора е захванат иначе,което означава че трябва ще трябва да си поиграеш със ъглошлайфа/оксижена.
Преди известно време и аз и Вили98 бяхме пускали едни теми за Поло, то и при теб нещата са подобни.
Преди известно време и аз и Вили98 бяхме пускали едни теми за Поло, то и при теб нещата са подобни.
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Значи, колега ако филма с моното е дълъг, то с пълната инжекция е още по-дълъг! Както ти писах, най-неприятната част е това че трябва да се изреже тази част от основите където е хванат мотора, и да се присади от друго купе. Иначе без проблем си слагаш 1,4 Моно или 1,3 Пълна инжекция от Поло ГТ....абе общо взето Г2/1,3 не е много подходящ за конверсия...
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Plamen_VR6 написа:Като се замисля май ще ти е по-лесно да си изрежеш планката с номера на раматаи да я сложиш на друго купе
Колега за това нещо се ходи във държавен хотел, пълен пансион + решетки.
А закрепването на мотора май е на магарето (задните тампони) и отпред на гредата така че може да сложиш всеки Голфов мотор стига да ти пасне на магарето и гредата (или да смениш и тях) другите работи колегите са ги казали вече.УСПЕХ!!!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта