Всичко необходимо за 1.3 -> 1.8

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Всичко необходимо за 1.3 -> 1.8

Мнениеот FreeSoul » Чет 08 фев 2007 23:36


Колеги, трябва ми информация за всички необходими части за извършването на тази конверсия от 1.3 към 1.8. Изключвам моторите PL и КР. Ще се кара предимно на газ,така че ако има определен двигател който се разбира по-добре от останалите с газта казвайте.

1.Двигател
2.Скорости
3.Електро
4.Лостова система на скоростите от купето
5.Алтернатор
6.Стартер
7.Полуоски
8.Карета
9.Тампони за захващане

Последна промяна от FreeSoul на Пет 09 фев 2007 0:48, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 09 фев 2007 0:27


спирачки, окачване,..


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 09 фев 2007 0:28


алтернатор,стартер
полуоски, карета
тампони за захващане
ей таквиз подробности

Muncho написа:спирачки, окачване,..

еднакви са ;)


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 09 фев 2007 0:50


wili98 написа:алтернатор,стартер
полуоски, карета
тампони за захващане
ей таквиз подробности




Тези еднакви ли са при всички 1.8. Да речем алтернатор и полуоски от 1.8 ГТИ ще паснат ли на 1.8 моно или имат разлики?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 09 фев 2007 11:12


FreeSoul написа:Тези еднакви ли са при всички 1.8. Да речем алтернатор и полуоски от 1.8 ГТИ ще паснат ли на 1.8 моно или имат разлики?

Ако си се засилил да слагаш моно ще ти трябва резервоар и потопяема бензинова помпа с него заедно с ЕКУ-то и цялото окабеляване към него.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 09 фев 2007 11:24


А ако не е моно ...


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 09 фев 2007 11:26


FreeSoul написа:А ако не е моно ...

Ми ако не останалите неща, които са изброени по-горе :)


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пет 09 фев 2007 11:35


Колега ФрииСоул, похвално начинание, общо взето едва ли мога да ти кажа нещо което не са казали колегите,ама ако идеята ти е за моно, филма става по-дълъг, и има друг един неприятен момент - захващането на твоя мотор към купето /1,3/ е различно от това 1,8, и нямам предвид само тампоните, просто мотора е захванат иначе,което означава че трябва ще трябва да си поиграеш със ъглошлайфа/оксижена.
Преди известно време и аз и Вили98 бяхме пускали едни теми за Поло, то и при теб нещата са подобни.


Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот biol » Пет 09 фев 2007 11:36


най-лесно да намериш подходяща катострофирала кола за донор
или със събраните пари и като продадеш твойта да купиш нещо каквото те кефи


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 09 фев 2007 12:19


Значи колата категорично няма да се продава!

Аз имам някакви опасения че не е заводски с тоя мотор,но да видим.
След като филма с моното е по-дълъг, как стоят нещата при двигател GTI, трябват ли ми резервоар и т.н

п.с Задължителна ли е смяната на резервоара при тази конверсия?


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пет 09 фев 2007 12:26


Значи, колега ако филма с моното е дълъг, то с пълната инжекция е още по-дълъг! Както ти писах, най-неприятната част е това че трябва да се изреже тази част от основите където е хванат мотора, и да се присади от друго купе. Иначе без проблем си слагаш 1,4 Моно или 1,3 Пълна инжекция от Поло ГТ....абе общо взето Г2/1,3 не е много подходящ за конверсия...


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 09 фев 2007 12:34


Брей, то ще излезе голям чеп с тоя мотор,но няма невъзможни неща.
Ако има още някой чарк дето липсва в списъка казвайте...


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пет 09 фев 2007 12:46


Като се замисля май ще ти е по-лесно да си изрежеш планката с номера на рамата :roll: и да я сложиш на друго купе


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 09 фев 2007 12:59


Plamen_VR6 написа:Като се замисля май ще ти е по-лесно да си изрежеш планката с номера на рамата :roll: и да я сложиш на друго купе

Колега за това нещо се ходи във държавен хотел, пълен пансион + решетки.
А закрепването на мотора май е на магарето (задните тампони) и отпред на гредата така че може да сложиш всеки Голфов мотор стига да ти пасне на магарето и гредата (или да смениш и тях) другите работи колегите са ги казали вече.УСПЕХ!!! :D


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 09 фев 2007 14:06


пламенвр6 в дълбока грешка си-нищо не се реже и преправя по купето. за справка виж колата на васстоп-1,4->1,8 му го направихме без всякакво рязане и глупости...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта