Мнениеот zfa159 » Пет 29 мар 2013 16:31
Намираш си кола донор с такъв,какъвто искаш и си купуваш половината кола общо взето.
Трябва да смениш цялото тяло под таблото с такова от оригинален климатроник - в него влизат изпарител,радиаторче за парно,вентилатора,всичките ел. мотори и датчици и т.н. След това лъсват другите няколко проблема :
-трябва да си преправиш ел. инсталацията на заводския климатроник така,че да ти управлява перката (перките) на кондензатора на насаждания и компресора,както и да следи състоянието на пресостата.
-трябва да си изрежеш в стената на коша заводските отвори за оригинален климатроник (климатик) и да си монтираш оригиналното тяло
-трябва да си преправиш маркучите,които влизат навътре в купето към ТРВ-то на оригиналния,за да може да се навържат нещата.
След това ще се сблъскаш със следното :
-компресора няма да има нужния дебит на фреон за да храни оригиналния изпарител,а ако случайно това не е така,ще имаш яодве с прегряване на колата,защото кондензатора ще дойде малък за новата ти система (вече ставаш с доста по-голям изпарител).
С две думи - по-добре ощави целия донор и си взели целия заводски климатроник и го бухни при теб...само че ще се разделиш с едни около 1000-1200лв за да стане като хората.