Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот irr-lazio » Вто 14 май 2013 18:21


Здравейте колеги,
За съжаление пак имам проблем с голфи :cry Става въпрос за Голф 4 1.8Т AGU с чип от Brezel. Имам запъване (придърпване) при някаде около 3000 – 3500 оборота (не се получава винаги) и след това продължава да набира нормално. Колата изглежда да е по тромава на моменти.
Другото което се появява е, че понякога на свободна започва да се тресесе все едно ще загасне (сякаш се дави). Странното тук е, че оборотите не мърдат, не играят.
Днес имах малко време да пусна ВАГ-а... Грешки – никакви. Странното, което беше е, че максималната стойност на дебитомера беше 133 mg/s. Това беше малко преди да удари прекъсвач на 3та, при пълно натиснат педал на газта.
Има ли някой идея колко трябва да е максималната стойност на дебитомера с чип ? Някакви насоки от каде да тръгна да търся проблема?

Благодаря предварително.

ПС. От скоро съм с 63мм изпускателна система от турбото до края, но не вярвам да е от това проблема




Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот irr-lazio » Чет 16 май 2013 18:31


Ето и логовете от 3те опита които направих..

RPM Time Time Mass Flow
TIME
Marker STAMP /min ms ms g/s
0.52 4080 8.85 16.32 114.93
1.27 4600 8.45 16.32 124.03
2.04 5120 8.05 16.32 130.56
2.79 5520 7.55 16.06 132.92
3.54 5880 7.3 16.06 136.87
4.31 6240 6.95 15.1 138.68
RPM Time Time Mass Flow
TIME
Marker STAMP /min ms ms g/s
19.49 2160 2.2 5.95 15.56
20.24 3360 4.8 10.88 51.94
20.99 3560 9.4 16.32 106.87
21.74 3800 9.4 16.32 113.89
22.5 4040 8.9 16.32 115.07
23.25 4240 8.75 16.32 118.61
24 4520 8.55 16.32 122.5
24.77 4680 8.35 16.32 124.65
25.5 4880 8.15 16.32 127.15
26.26 5080 8 16.32 129.03
27.01 5240 7.8 16.32 130.42
27.76 5400 7.65 16.32 131.25
28.53 5560 7.5 15.87 133.06
RPM Time Time Mass Flow
TIME
Marker STAMP /min ms ms g/s
59.48 2960 0.9 1.86 8.89
60.25 2920 1.2 2.5 11.39
61.02 3000 3.35 8.51 31.53
61.79 3120 6.85 14.53 68.61
62.54 3400 9.55 16.32 104.31
63.29 3680 9.55 16.32 111.94
64.02 3960 9 16.32 113.89
64.78 4240 8.7 16.32 117.36
65.53 4480 8.55 16.32 121.59
66.3 4680 8.35 16.32 124.86
67.08 4920 8.1 16.32 126.81
67.83 5080 7.95 16.32 129.72
68.6 5280 7.8 16.32 131.11
69.35 5480 7.6 16.26 131.94
70.1 5600 7.4 15.94 132.64
70.86 5760 7.3 16.26 133.47
71.61 5840 5.2 9.47 96.67
72.38 5920 5.3 10.62 99.65


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот MK4 » Чет 16 май 2013 18:41


133 g/s е много малко за AGU с чип. Приблизителната форума за изчисление на мощността е 133 g/s * 0.8 = 166 к.с.

Тоест колата е далеч от предполагаемите 180-185 к.с. колкото трябва да е AGU с чип.
Със сигурност имаш проблеми по колата. Огледай първо всички вакуми около всмукателния колектор, N75, разтоварващ клапан.
Щом нямаш грешки при диагностика хващането на проблема ще е по-трудно.
Иначе далеч не си единственото 1.8Т с проблеми след чип на брезел.

Бих ти препоръчал да отидеш при изпитан човек, който познава 1.8Т добре.


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот irr-lazio » Чет 16 май 2013 19:04


Мерси колега.
Аз се насочих към Брезел, съдейки по коментарите от темата му...явно все пак нещата не са толкова розови. Най-подозрително е че колата изкара 173 коня на колелата на диното на Брезел..... :mhihi
Проблема е вече на лице обаче.. Какво бихте ме посъветвали да направя?
Факт е, че колата не беше така преди една седмица. Факт е, че колата правеше това забиване и преди чипа, но се усещаше по малко.
Другото което забелязвам е, че колата е доста тромава преди 2800 оборота.

Разтоварващия клапан е проверен- ОК е. N75 цъка като му правя output тест - Това значи ли, че работи?!?!
Повечето вакуум маркучи са сменени със силиконови, но пак смятам да ги проверя събота/неделя...

Ще съм благодарен за други насоки
Благодаря


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот MK4 » Чет 16 май 2013 19:47


Хахах ужас, няма AGU със заводската турбина което да може дори да се доближи до 173 коня на гуми. Най-малкото при реални такива коне отдавна ще са ти отеснели инжекторите. За пореден път се убеждавам тоя брезел къв форумен измамник е.
Реално AGU-тата в добро здраве вадят 150-155 коня на гуми с чип. Всичко по-нагоре е имагинерно. Нито инжектори нито кулер става за повече от това.

Вместо да се чудиш какво да правиш, пиши ЛС ако искаш да те пратя при човек, който ще оправи колата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 17 май 2013 8:31


Мерил ли си бууста?
При мен преди чипа дебитомера въртеше малко над 110mg (явно годинките си казват думата)и след това гониха по спомени към 140 mg-ама това е много относително щото както виждаш те катерят в оборотите а тогава турбината вече почти не играе и изобщо AGU не няма потенциал над 5000-5500 оборота. Все пак не очаквай чудеса от АГУ - както каза колегата инжекторите са най-малките и ограничават. Предполагам диното е дало 173 коня на мотора чрез някви коефиценти.
Мисля също ти бях писал на ЛС че и аз зех DV клапана които си сложил и го върнах - пълен боклук е защото на практика изпуска налягане от турбото и то не малко според мен! Като гледам милисекундите на инжекторите около 3000 оборота предполагам че колата там се дави от гориво :gruebel


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот irr-lazio » Пет 17 май 2013 11:48


Имам един старт дебитомер (смених го преди с текущия и не знам в какво състояние е) и довечера ще пробвам. Отностно DV, проверено е (видях няколко начина по интернет как се проверява дали държи вакуума).

Колегата MK4 ми препоръча един майстор и ще отида при него другата седмица да видим.

Rabbit_TDI написа:Мерил ли си бууста?
... Като гледам милисекундите на инжекторите около 3000 оборота предполагам че колата там се дави от гориво :gruebel

Това означава че изпуска след дебитомера ли? Възможно ли е старото ми предположение за ламбда сондата да е пак актуално :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 17 май 2013 11:51


irr-lazio написа: Отностно DV, проверено е (видях няколко начина по интернет как се проверява дали държи вакуума).

Както ти казах и аз купих същата. Държи си управляващия вакуум (оня дебил от магазина ме караше същото да проверявам :mhihi ), ама надуи там където идва налягането от турбото (големия отвор) и гледай смях дори само с уста как изпуска :mhihi :bishop . Тая проверка с устата е за оригиналното DV. То е направено така че като се преебе да изпуска управлението, а не бууста като тая китайска недомислица :horror

irr-lazio написа:Това означава че изпуска след дебитомера ли?

Кое да изпуска след дебитомера? Ако имаш предвид DV клапана - твърдо смятам че изпуска. Иначе имам предвид че вероятно тогава идва много гориво спрямо въздуха и колата се дави (съотношението на гориво въздух пада под 10:1)- това е само предположение.

irr-lazio написа:Възможно ли е старото ми предположение за ламбда сондата да е пак актуално :)

Не. Ламбдата бачка на празен ход и минимално натоварване (10-20% натиснат педал на газта).


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот irr-lazio » Пет 17 май 2013 12:04


Аз го по-преправих малко :mhihi
Сложих му малка гарнитурка (картон) горе при винтовете и малко лепилце доло на дупките.
Тествахме го с пистолет за въздух и не изпуска от никаде, но както и да е. Това е друга тема.

Да изпуска след дебитомера имах предивд intake-а да е сдал багажа и да изпуска въздух който е отчетен от дебитомера но не стига до долу...

Отностно лабдата, спомням си че гледахме с теб данните и не можахме да разберем много-много дали работи или не..

Както и да е, след като посета сервиза предложен от MK4 , ще пиша резултатите...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 17 май 2013 15:39


irr-lazio написа:Отностно лабдата, спомням си че гледахме с теб данните и не можахме да разберем много-много дали работи или не..

Спомням си го това - просто мисълта ми е че ламбдата няма нищо общо - тя играе общо взето на празен ход. На единия от каналите на VAgCom можеш да провериш - подадеш ли газ и изписва Lambda control - Off.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1087
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот Tipsy » Пет 17 май 2013 16:00


Имах подобен проблем. Като се подаде повече газ всеки път точно на 3500 предърпваше. С по-леко подаване на газ не се усещаше или го нямаше. Смениха ми N75 клапана и се оправи.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот Brezel » Пет 17 май 2013 17:49


MK4 написа:Хахах ужас, няма AGU със заводската турбина което да може дори да се доближи до 173 коня на гуми. Най-малкото при реални такива коне отдавна ще са ти отеснели инжекторите. За пореден път се убеждавам тоя брезел къв форумен измамник е.
Реално AGU-тата в добро здраве вадят 150-155 коня на гуми с чип. Всичко по-нагоре е имагинерно. Нито инжектори нито кулер става за повече от това.

Вместо да се чудиш какво да правиш, пиши ЛС ако искаш да те пратя при човек, който ще оправи колата.



Измамник ше викаш на майка ти :mhihi Когато се сдобиеш с един от най-уважаваните диностендове в Света (а именно Dynojet) тогава ми говори за мощности на колела мотори и т.н. Такава машина не си и сънувал така че айде моля ти се.

За справка можеш да видиш в нета с какво мерят в KN Filters, SCT, AMS, Schelby American, Magnaflow и т.н.

Това е единствения стенд който мери инерционно и неможе да бъде манипулиран :deal (сега се сетих че и dynocom-а на келеша е на същия принцип)

И сега ше скочиш сигурно да ми обянсяваш как АГУ с чип което е 150 коня на колела е сигурно 185 на мотор и 35 коня загуби са си нещо съвсем логично. Тая физика я немате за нищо.

Аман от разбирачи. Ако има проблем с мой чип ще се радвам да го оправя. Ако пък не е от чипа, не съм длъжен ей така да ремонтирам автомобили.

Приканвам всички платени протежета (те си знаят кои са) да почнат да плюят , аз си взех пуканките :c010


spiral_tech
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот spiral_tech » Пет 17 май 2013 17:57


Аз лично съм с чип от Бразел и нямам ядове.Колегата сам казва,че и преди чипа му е придърпвала.
Значи проблема не е от чипа а от много от преди това...
Просто след чипа и засилването на мотора проблема е повече осезаем...
Колега аз имах същият проблем като теб между другото с придърпването и след като почетох малко из нета си смених свещите с и си взех с друго топлинно число по студени/не 7 а 6 на топлинното число/ и проблема ми се оправи.Просто след като си засилил мотора е ясно,че трябва да се сменят и свещите


Brezel написа:
MK4 написа:Хахах ужас, няма AGU със заводската турбина което да може дори да се доближи до 173 коня на гуми. Най-малкото при реални такива коне отдавна ще са ти отеснели инжекторите. За пореден път се убеждавам тоя брезел къв форумен измамник е.
Реално AGU-тата в добро здраве вадят 150-155 коня на гуми с чип. Всичко по-нагоре е имагинерно. Нито инжектори нито кулер става за повече от това.

Вместо да се чудиш какво да правиш, пиши ЛС ако искаш да те пратя при човек, който ще оправи колата.



Измамник ше викаш на майка ти :mhihi Когато се сдобиеш с един от най-уважаваните диностендове в Света (а именно Dynojet) тогава ми говори за мощности на колела мотори и т.н. Такава машина не си и сънувал така че айде моля ти се.

За справка можеш да видиш в нета с какво мерят в KN Filters, SCT, AMS, Schelby American, Magnaflow и т.н.

Това е единствения стенд който мери инерционно и неможе да бъде манипулиран :deal (сега се сетих че и dynocom-а на келеша е на същия принцип)

И сега ше скочиш сигурно да ми обянсяваш как АГУ с чип което е 150 коня на колела е сигурно 185 на мотор и 35 коня загуби са си нещо съвсем логично. Тая физика я немате за нищо.

Аман от разбирачи. Ако има проблем с мой чип ще се радвам да го оправя. Ако пък не е от чипа, не съм длъжен ей така да ремонтирам автомобили.

Приканвам всички платени протежета (те си знаят кои са) да почнат да плюят , аз си взех пуканките :c010


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот Brezel » Пет 17 май 2013 18:07


Ама що да не е от чипа? Всичко е възможно. Просто много се чудя на хора които почват да питаш наляво надясно за проблеми и да ме обвиняват без дори да знам че има проблем. На всеки клиент казвам "Ако има проблеми, звънни ми. Всичко се оправя." Отделно винаги след чипването се правят тестове, ако има нещо много осезаемо като проблем което се е появило веднага след чипването е редно да ми се съобщи. Няма как колата да ме напусне вред, да си кара 2,3 месеца и след това изведнъж чипа да стане гаден. Ако разбира се веднага след чипването е имало определен проблем за който не е потърсено съдействие при мен, то няма как да знам за него и да рагирам.

А изказвания от типа "Има 1000 недоволни с такава кола, ама никой не ги е видял и никой не ги познава" са ми ясни. И "Ела да те вода при човека дето оправя некадърностите на Brezel" направо кърти.

Случвало се е при някои клиенти да се корегира нещо вследствие на станични ефекти или нещо такова. Това са нормални неща. Да ме обвиняват в измама щото някой си дебитомер показал 130 единици обаче е смешно.

А пък за съмнения в резултатите на диното са нелепи, но при тая завист всичко е нормално.

Ама...нищо ново под слънцето


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Проблем с придърпване на 3000 оборота 1.8т

Мнениеот MK4 » Пет 17 май 2013 18:12


Brezel написа:
Измамник ше викаш на майка ти :mhihi :c010


Няма и да ти отговоря, още веднъж ми затвърди мнението за тебе :wink
Успех с извънземното дино.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта