MK4 написа:Хахах ужас, няма AGU със заводската турбина което да може дори да се доближи до 173 коня на гуми. Най-малкото при реални такива коне отдавна ще са ти отеснели инжекторите. За пореден път се убеждавам тоя брезел къв форумен измамник е.
Реално AGU-тата в добро здраве вадят 150-155 коня на гуми с чип. Всичко по-нагоре е имагинерно. Нито инжектори нито кулер става за повече от това.
Вместо да се чудиш какво да правиш, пиши ЛС ако искаш да те пратя при човек, който ще оправи колата.
Измамник ше викаш на майка ти

Когато се сдобиеш с един от най-уважаваните диностендове в Света (а именно Dynojet) тогава ми говори за мощности на колела мотори и т.н. Такава машина не си и сънувал така че айде моля ти се.
За справка можеш да видиш в нета с какво мерят в KN Filters, SCT, AMS,
Schelby American, Magnaflow и т.н.
Това е единствения стенд който мери инерционно и неможе да бъде манипулиран

(сега се сетих че и dynocom-а на келеша е на същия принцип)
И сега ше скочиш сигурно да ми обянсяваш как АГУ с чип което е 150 коня на колела е сигурно 185 на мотор и 35 коня загуби са си нещо съвсем логично. Тая физика я немате за нищо.
Аман от разбирачи. Ако има проблем с мой чип ще се радвам да го оправя. Ако пък не е от чипа, не съм длъжен ей така да ремонтирам автомобили.
Приканвам всички платени протежета (те си знаят кои са) да почнат да плюят , аз си взех пуканките
