Голф 3, 1.4 АЕХ Теч на масло — май от главата.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Голф 3, 1.4 АЕХ Теч на масло — май от главата.

Мнениеот ivanovkbg » Вто 11 юни 2013 17:21


Здравейте, колеги!
Става дума за Голф 3, 1.4 с код на мотора AEX.
Имам следния проблем. Масло си тече от картера, утре ще го оправям него, но забелязах, че и в преден ляв ъгъл тече малко масло от гарнитурата на главата.(ляв срещу посоката на движение). Тече е много слаб, не губи масло и само от там, дори не съм сигурен дали не тече пак от капака на клапаните, но нея гарнитура сменях миналата седмица(на капака на клапаните).
Както и да е. Ако се окаже, че тече от гарнитурата на главата задължително ли е да правя основен ремонт? Пак казвам, тече е много слаб, съвсем леко се омаслява по ръба между долната и горната част(блока и главата), в предната част на мотора.
Видях се в чудо вече и не знам какво да правя.

В този форум четох, че този теч е често срещан при този мотор. Пак казвам теча е минимален, съвсем леко по-ръба, дори не съм сигурен дали не се събира от някъде другаде. Евентуално ако карам така, докато събера някой лев за смяна на гарнитурата може ли да има някакви последствия?




Потребителски аватар
tokaii
Мнения: 297
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 9:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пещера

Re: Голф 3, 1.4 АЕХ Теч на масло — май от главата.

Мнениеот tokaii » Вто 11 юни 2013 19:49


карай спокойно,доста често омасляват там.ако решиш да сменяш гарнитура,не е нужно да правиш основен ремонт.моя съвет е да си караш така и да следиш маслото.


Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1.4 АЕХ Теч на масло — май от главата.

Мнениеот ivanovkbg » Вто 11 юни 2013 20:31


tokaii написа:карай спокойно,доста често омасляват там.ако решиш да сменяш гарнитура,не е нужно да правиш основен ремонт.моя съвет е да си караш така и да следиш маслото.

Както казах, масло почти не се губи, то не омаслява, не капи.
Сега ми капи от картера, утре ще го оправям него, но се чудех за този теч по-горе дали си струва да правя ремонт, при положение, че мотора е добре — не гори масло и т.н., но не знам може ли да има някакви последствия от този теч?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6350
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Голф 3, 1.4 АЕХ Теч на масло — май от главата.

Мнениеот vanesto » Сря 12 юни 2013 8:46


Измий хубаво двигателя с обезмаслител и тогава ще видиш със сигурност от къде капе. И аз съм сменял гарнитура на капака на клапаните и пак си тече от там, така че повече не смятам да се занимавам да я сменям - само боклуци продават.


Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1.4 АЕХ Теч на масло — май от главата.

Мнениеот ivanovkbg » Пет 14 юни 2013 7:32


Ето така изглежда мотора там:
Изображение


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3, 1.4 АЕХ Теч на масло — май от главата.

Мнениеот stefan4o » Пет 14 юни 2013 8:32


Не го мисли. Моята също си течеше оттам, така си я карах до последно. Масло не бях доливал като теб. Това си мисля, че има вариант и да е от семеринга на разпр.вал и се стича надолу. Понеже моторът е наклонен напред е възможно точно там да отива и да омазнява.


Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Голф 3, 1.4 АЕХ Теч на масло — май от главата.

Мнениеот ivanovkbg » Вто 18 юни 2013 6:35


Смених гарнитурата на картера — вече не тече от там, а от някъде другаде — но от къде, един господ знае :D.
Дори и да сълзи от главата, което е твърде малко, няма как да се стече по блока...
Семеринга на разпр. вал е сменен преди 2хил. километра и не личи от него да тече.

Май ще карам така и толкова :gruebel.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта