
Проблем с съединителя MK4
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Проблем с съединителя MK4
Така проблемите край нямат та днес си карам и пускам едно нанадолно и изключвам от скорост и след като решавам да включа на скорост педала на съединителя се натиска до половина и не мога да включа на скорост
с много яко натискане включи и едвам се прибрах та според вас помпата на съединителя ли е заминала?горна долна?как се тестват? забелязах че не ми липсва спирачна течност с карането твърдостта на педала се увеличи,идеи какво е и как да го проверя?

-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Проблем с съединителя MK4
Преди известно време и аз пуснах тема с въпрос защо ми се втвърди съединителя, като също не ми липсва течност и помпите не текът, а той е на 5к и никой не ме отрази. И до момента като загрее мотора става по твърд, а беше перце. Та ще следя и аз с интерес. Успех.
Re: Проблем с съединителя MK4
Махни зелената капачка на скоростите,виж дали пружината не е счупена и провери лагера.Ако трябва смени лагера,17лв струва.
- Linkos
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:51
- Автомобил: VW Golf 1.8 T
- Двигател: AGU
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с съединителя MK4
Хващаш някой приятел или отзивчив колега със същият модел като твоя и за 2-3 часа работа завъртете помпите от едната на другата кола ,за да изключиш помпите като вариант . Успех.
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: Проблем с съединителя MK4
Свалих двете помпи и сега как да разбера дали са изправни?
- Linkos
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:51
- Автомобил: VW Golf 1.8 T
- Двигател: AGU
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с съединителя MK4
А имаш ли други две ,които да монтираш ,за да разбереш дали проблема е в тях ?!
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: Проблем с съединителя MK4
за съжаление не.как мога да разбера дали проблема идва от притискателен диск или лагер?
- Linkos
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:51
- Автомобил: VW Golf 1.8 T
- Двигател: AGU
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с съединителя MK4
golfmaniak666 написа:за съжаление не.как мога да разбера дали проблема идва от притискателен диск или лагер?
Ами като чуеш нехарактерни звуци при натискането или пускането на съединителя ,или като свалиш кутията

- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: Проблем с съединителя MK4



- Linkos
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:51
- Автомобил: VW Golf 1.8 T
- Двигател: AGU
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с съединителя MK4
Това донякъде е показно ,че може би някоя помпа не задържа налягането .... запуши изходите на помпите ,ако успееш да натиснеш буталото навътре то това само по себе си ще означава ,че О-пръстени и уплътненията изтърват спирачна течност...само това се сещам за тест в домашни условия ,като изключим варианта с тестови помпи.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Проблем с съединителя MK4
Аз не разбрах, горе пишеш, че неможеш да натиснеш педала до долу, т.е запира или се натиска до долу, ама трудно ?
И това колата да се движи, докато е на скорост, но с натиснат съединител е нормално да се предизвика и от най-малкия наклон.
Също и педала отведнъж ли стана така твърд или за някакъв преиод се е влошило положението. Доколкото знам, ако няма теч , помпата (и 2те горна и долна) умирали отведнъж. Аз затова в момента се кръстя като си натисна съединителя, който беше като перце, а сега, на 5к е .... по-твърд от стария на 50к.
И това колата да се движи, докато е на скорост, но с натиснат съединител е нормално да се предизвика и от най-малкия наклон.
Също и педала отведнъж ли стана така твърд или за някакъв преиод се е влошило положението. Доколкото знам, ако няма теч , помпата (и 2те горна и долна) умирали отведнъж. Аз затова в момента се кръстя като си натисна съединителя, който беше като перце, а сега, на 5к е .... по-твърд от стария на 50к.
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: Проблем с съединителя MK4
ами от веднъж стана и педала се натиска до половината много леко а другата половина адски трудно а и колата като е на СВОБОДНА скорост и я запаля си върви
не по енерция!като дам газ си набира
и направо полудяваммм


-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Проблем с съединителя MK4
golfmaniak666 написа:ами от веднъж стана и педала се натиска до половината много леко а другата половина адски трудно а и колата като е на СВОБОДНА скорост и я запаля си вървине по енерция!като дам газ си набира
и направо полудяваммм
До колкото знам принципа на действие е следния - горната помпа трансформира физическото усилие в/у педала в хидравлично и го предава на долната, коята действа с паницата и феродовия диск.
Следователно щом при теб се натиска лесно до половината , а оттам трудно и има проблеми с отделянето, ми бие по-скоро на долна. Също щом не гасне , явно стои на полусъединител постоянно, не мирише ли на феродо като я караш ?
Ситуацията ти не е сходна с моята. При мен отгоре до долу е малко по-трудно отпреди, което може да се дължи и на различното качество на материалите, понеже предния съединител беше слаган в германия при смяна на кутията(която се надявам да е с болтове).
Успех, ще следя с интерес.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 70 госта