Проблем с съединителя MK4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Проблем с съединителя MK4

Мнениеот golfmaniak666 » Вто 02 юли 2013 22:48


Така проблемите край нямат та днес си карам и пускам едно нанадолно и изключвам от скорост и след като решавам да включа на скорост педала на съединителя се натиска до половина и не мога да включа на скорост :banghead с много яко натискане включи и едвам се прибрах та според вас помпата на съединителя ли е заминала?горна долна?как се тестват? забелязах че не ми липсва спирачна течност с карането твърдостта на педала се увеличи,идеи какво е и как да го проверя?




al3xbg
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 98
Местоположение: Sofia / Dobrich

Re: Проблем с съединителя MK4

Мнениеот al3xbg » Сря 03 юли 2013 6:07


Преди известно време и аз пуснах тема с въпрос защо ми се втвърди съединителя, като също не ми липсва течност и помпите не текът, а той е на 5к и никой не ме отрази. И до момента като загрее мотора става по твърд, а беше перце. Та ще следя и аз с интерес. Успех.


vladini
Мнения: 178
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с съединителя MK4

Мнениеот vladini » Сря 03 юли 2013 8:42


Махни зелената капачка на скоростите,виж дали пружината не е счупена и провери лагера.Ако трябва смени лагера,17лв струва.


Потребителски аватар
Linkos
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:51
Автомобил: VW Golf 1.8 T
Двигател: AGU
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с съединителя MK4

Мнениеот Linkos » Сря 03 юли 2013 8:48


Хващаш някой приятел или отзивчив колега със същият модел като твоя и за 2-3 часа работа завъртете помпите от едната на другата кола ,за да изключиш помпите като вариант . Успех.


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Проблем с съединителя MK4

Мнениеот golfmaniak666 » Сря 03 юли 2013 10:04


Свалих двете помпи и сега как да разбера дали са изправни?


Потребителски аватар
Linkos
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:51
Автомобил: VW Golf 1.8 T
Двигател: AGU
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с съединителя MK4

Мнениеот Linkos » Сря 03 юли 2013 10:08


А имаш ли други две ,които да монтираш ,за да разбереш дали проблема е в тях ?!


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Проблем с съединителя MK4

Мнениеот golfmaniak666 » Сря 03 юли 2013 10:14


за съжаление не.как мога да разбера дали проблема идва от притискателен диск или лагер?


Потребителски аватар
Linkos
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:51
Автомобил: VW Golf 1.8 T
Двигател: AGU
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с съединителя MK4

Мнениеот Linkos » Сря 03 юли 2013 10:20


golfmaniak666 написа:за съжаление не.как мога да разбера дали проблема идва от притискателен диск или лагер?


Ами като чуеш нехарактерни звуци при натискането или пускането на съединителя ,или като свалиш кутията :scare3 .


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Проблем с съединителя MK4

Мнениеот golfmaniak666 » Сря 03 юли 2013 10:26


:scare3 :scare3 :scare3 та аз вчера я сложих след като ремонтирах основно скоростната кутия и смених феродовия диск днес забелзах че колата като е на скорост и съединителя е натиснат се движи значи нещо не отделя


Потребителски аватар
Linkos
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:51
Автомобил: VW Golf 1.8 T
Двигател: AGU
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с съединителя MK4

Мнениеот Linkos » Сря 03 юли 2013 10:39


Това донякъде е показно ,че може би някоя помпа не задържа налягането .... запуши изходите на помпите ,ако успееш да натиснеш буталото навътре то това само по себе си ще означава ,че О-пръстени и уплътненията изтърват спирачна течност...само това се сещам за тест в домашни условия ,като изключим варианта с тестови помпи.


al3xbg
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 98
Местоположение: Sofia / Dobrich

Re: Проблем с съединителя MK4

Мнениеот al3xbg » Сря 03 юли 2013 12:57


Аз не разбрах, горе пишеш, че неможеш да натиснеш педала до долу, т.е запира или се натиска до долу, ама трудно ?
И това колата да се движи, докато е на скорост, но с натиснат съединител е нормално да се предизвика и от най-малкия наклон.
Също и педала отведнъж ли стана така твърд или за някакъв преиод се е влошило положението. Доколкото знам, ако няма теч , помпата (и 2те горна и долна) умирали отведнъж. Аз затова в момента се кръстя като си натисна съединителя, който беше като перце, а сега, на 5к е .... по-твърд от стария на 50к.


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Проблем с съединителя MK4

Мнениеот golfmaniak666 » Сря 03 юли 2013 16:53


ами от веднъж стана и педала се натиска до половината много леко а другата половина адски трудно а и колата като е на СВОБОДНА скорост и я запаля си върви :11 не по енерция!като дам газ си набира :dummy и направо полудяваммм


al3xbg
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 98
Местоположение: Sofia / Dobrich

Re: Проблем с съединителя MK4

Мнениеот al3xbg » Сря 03 юли 2013 20:18


golfmaniak666 написа:ами от веднъж стана и педала се натиска до половината много леко а другата половина адски трудно а и колата като е на СВОБОДНА скорост и я запаля си върви :11 не по енерция!като дам газ си набира :dummy и направо полудяваммм


До колкото знам принципа на действие е следния - горната помпа трансформира физическото усилие в/у педала в хидравлично и го предава на долната, коята действа с паницата и феродовия диск.
Следователно щом при теб се натиска лесно до половината , а оттам трудно и има проблеми с отделянето, ми бие по-скоро на долна. Също щом не гасне , явно стои на полусъединител постоянно, не мирише ли на феродо като я караш ?
Ситуацията ти не е сходна с моята. При мен отгоре до долу е малко по-трудно отпреди, което може да се дължи и на различното качество на материалите, понеже предния съединител беше слаган в германия при смяна на кутията(която се надявам да е с болтове).
Успех, ще следя с интерес.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта