ПроблемИ голф 3 1,6

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gogata1982
Мнения: 242
Регистриран на: Нед 23 май 2010 23:31
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1995 - 101
Местоположение: София
Контакти:

ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот gogata1982 » Чет 22 авг 2013 12:17


Колеги днес за пореден път си взех кола от любимата марка :mrgreen но имам малък проблем ...автомобила е 1,6 - 75 коня с газова обаче са му боднали климатроник до тук добре да духа хладно да ама като го пусна на място колата гасне ..мотора не смогва на натоварването мисля ! Как може да се разреши този проблем ? Стъпково моторче от 1,6 с климатроник ?
Благодаря предварително !




Потребителски аватар
gogata1982
Мнения: 242
Регистриран на: Нед 23 май 2010 23:31
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1995 - 101
Местоположение: София
Контакти:

Re: ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот gogata1982 » Пет 23 авг 2013 14:11


Да не пиша нова тема пускам въпросителна относно 2-рия проблем който открих ...както си карам и се вдигат оборотите на 3000 и си седи така :c020 направоооо .....някакви идеи ?? и за 1-вия проблем ?? мнения нещо ..?


Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот cheatereye » Пет 23 авг 2013 14:44


Здравей колега.
Я обесни, как си караш и оборотите стигат до 3000 и ? Караш си и стигат само до там или забиват там, или както си караш пускаш на свободна и си остават там? :screwy


Потребителски аватар
gogata1982
Мнения: 242
Регистриран на: Нед 23 май 2010 23:31
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1995 - 101
Местоположение: София
Контакти:

Re: ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот gogata1982 » Пет 23 авг 2013 14:56


карам си като бял човек и изведнъж мотора сам се форсира до 3000 оборота и стрелката си седи там не падат ...1-вия път натоварих системата с климатроника и се оправиха ,2-рия път се форсира и си седеше на 3000 докато не изгасна ( тука причината се оказа паднал кабел от бубината :horror ) и при 2-та случая по спомен преди това да се случи връщах предавки с цел намаляване на скоростта :banghead знам ли какво става


ayhan4ik
Мнения: 67
Регистриран на: Съб 20 окт 2012 13:11
Автомобил: Dacia Logan
Двигател: 1.4 2007
Местоположение: Burgas

Re: ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот ayhan4ik » Пет 23 авг 2013 15:20


Първия и втория проблем, навеждат мисълта за изцяло заминал стъпков мотор. За по-сигурно ти препоръчвам Ваг-Ком. Или ако нямаш възможност - стъпков мотор от морга за проба.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот myrshavija » Пет 23 авг 2013 15:25


При пускане на климатика, на един от пиновете на компота се подават 12В, за да се вдигнат малко оборотите. Ако това не е направено при теб, е възможно това да е причината да гасне колата при пускане на климатика. При мен беше това, разликата е, че моторът беше АБФ, но предполагам, че е аналогично при всички Г3.


Потребителски аватар
gogata1982
Мнения: 242
Регистриран на: Нед 23 май 2010 23:31
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1995 - 101
Местоположение: София
Контакти:

Re: ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот gogata1982 » Пет 23 авг 2013 16:07


нямам идея къде е слаган климатроника ,но на еко режим бачка някак ама на ауто като го пусна и гасне колата ще тествам едно стъпково моторче да сменя да видя как ще са нещата ...само дето на този мотор нямам идея къде е стъпковото :redface


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот Skruji » Пет 23 авг 2013 16:08


За втория проблем си провери тампона под моното или накъде около моното да не дърпа въздух.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот myrshavija » Пет 23 авг 2013 16:19


На ЕКО не е пуснат компресора и е нормално да не се случва нищо. Като се пусне компресора, се подават 12В на компютъра - да вдигне оборотите. Поне така ми обясниха на мен навремето.


Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот cheatereye » Пет 23 авг 2013 16:34


gogata1982 написа:нямам идея къде е слаган климатроника ,но на еко режим бачка някак ама на ауто като го пусна и гасне колата ще тествам едно стъпково моторче да сменя да видя как ще са нещата ...само дето на този мотор нямам идея къде е стъпковото :redface

Около моноинжекцията.
Изображение
Това, от дясната страна е моторчето на празен ход, и подпира оста на дроселовата клапа.


Потребителски аватар
gogata1982
Мнения: 242
Регистриран на: Нед 23 май 2010 23:31
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1995 - 101
Местоположение: София
Контакти:

Re: ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот gogata1982 » Пет 23 авг 2013 17:47




Потребителски аватар
gogata1982
Мнения: 242
Регистриран на: Нед 23 май 2010 23:31
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1995 - 101
Местоположение: София
Контакти:

Re: ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот gogata1982 » Нед 25 авг 2013 7:37


явно е това ...поръчах го 2-ра ръка дано се окаже това ако не отива във сервиз


Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот cheatereye » Нед 25 авг 2013 7:41


Да това същото е, като гледам е с 6 пиновата букса, търси същото, че има при някои модели с 4 пина :th_up


Потребителски аватар
gogata1982
Мнения: 242
Регистриран на: Нед 23 май 2010 23:31
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1995 - 101
Местоположение: София
Контакти:

Re: ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот gogata1982 » Нед 25 авг 2013 7:43


да проверих го и това което взех от колега от форума е с 6 пина :) дано се реши проблема :beer


Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: ПроблемИ голф 3 1,6

Мнениеот cheatereye » Нед 25 авг 2013 7:54


Ще разберем, като го монтираш новото и направиш един тест драйв :th_up Бих ти препоръчал, когато го монтираш да откачиш клемите от акумулатора, за да се рестартира компютъра, и изчисти евентуални грешки.
Успех :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта