Мерси предварително!
Задна чистачка на Г3
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Задна чистачка на Г3
Здравейте, колеги! Верно, въпросът ми може да ви се стори смешен, но не намерих нищо в търсачката, а е леко нервиращо пробелмче. Когато бяха няколкото дни със сняг преди около месец натиснах лоста да изчистя задното стъкло с чистачката, но натежа замръзналият сняг и тя спря да работи... Мисля, че и системката за пръскане на течостта за чистаки също отказа тогава. Ако можете да предложите какъв е проблемът и начин за решението му ще съм много благодарен...
Мерси предварително!
Мерси предварително!
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ами като за начало поглеждаш в таблото с предпазителите. Ако там няма изгорял, то ще трябва да свалиш механизма отзад.
В самото моторче, в задната му част, дето са четките, има една термочувствителна пластина, биметална, която трябва да исключи при претоварване на моторчето. Като правило, после трябва да си изтине и включи наново, но вече на няколко коли се налага да я давам накъсо, защото се оказва растопена (гръмнала) Така е на Пассата ми, така се наложи да направя на предишния ми Г2, така направих и на 2 Опела и едно Фордче на приятелчета. Никой не се е оплакал от намесата ми, от което си вадя извода, че не е чак толкова страшна манипулация.
В самото моторче, в задната му част, дето са четките, има една термочувствителна пластина, биметална, която трябва да исключи при претоварване на моторчето. Като правило, после трябва да си изтине и включи наново, но вече на няколко коли се налага да я давам накъсо, защото се оказва растопена (гръмнала) Така е на Пассата ми, така се наложи да направя на предишния ми Г2, така направих и на 2 Опела и едно Фордче на приятелчета. Никой не се е оплакал от намесата ми, от което си вадя извода, че не е чак толкова страшна манипулация.
-
tedi_baby
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 12:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ПОМОЩ
И моята задна чистачка не работи..т.е. пуска се..уж чисти нещо..но не пръска вода.И сега какво?

- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13566
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Извади и маркучето където влиза в механизма на заднбата чистачка. Ако тече вода когато пръскаш/ от лостчето/ - запушена дюза на чистачката. Въоръжаваш се с 1 клещи и паарцалче. През парцалчето хващаш дюзата и първо я завърташ леко малко в дясно и малко в ляво / въртеливо движение/ , после дърпаш към себе си. когато я извадиш накисни я в силен винен оцет за 1 вечер и я слагай след като попръскаш малко без дюзата за да се махнат боклуците / ако ги има в маркучето/. Дюзата се монтира с натъскане навътре и после леко се завърта и нагажда за да пръска струятамалко под горният ръб на з. стъкло.
Ако не тече при извадено маркуче от механизма за чистачката / под пластмасовият капак / - имаш или прищипана маркуч или пробит.
Ако не тече при извадено маркуче от механизма за чистачката / под пластмасовият капак / - имаш или прищипана маркуч или пробит.
Добра вечер и аз съм в клуба на повредените задни чистачки. По точно гори ми бушончето N4 от ляво на дясно. Смених го с едно от тези дето ги продават по бензиностанциите и щеше да се подпали голфа излезна пушек при волана, сложих бошче изгоря. Та пробвах се да дам накъсо едно от онези бушончета за да видя дали ще изгори ( с кабелче на акумулатора топи се кабела ама бушона не) май то ще бъде последното нещо в колата недай боже никому!!! Почистих задната чистачка (оста и) проверих в левия маншон за скъсани или повредени кабели само + на нагреватела беше леко оголен. обаче смотания бушон пак гори интересното е че отначало си работи съвсем нормално и незнайно кога пак изгаря сега си мисля дали не се е повредило самото реленце та то да дава накъсо което ме съмнява ако някой има идеи за решаване на проблема, ще съм благодарен да сподели Голф 3 1,6 101 к.с.
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13566
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Свали си целитя механизъм на задната чистачка - не е сложно. Почисти го и го смажи.Като е свален го захрани от акумулаторът да се пораздвижи.Твърде е възможно да е клеясала остта / ръжда, вода и.т.н./ Или пък редукторчето да не е в ред счупени или блокирали зъбни колела/ .И в 2 та случая смуче много повече от необходимият ток и затова пуши и кабелът / все едно имаш почти късо съединение при моторчето/.
Пишеш , че си почистил остта - ама как - без разглобяване няма начин да стане.
най- добре иди при Ваското.
Пишеш , че си почистил остта - ама как - без разглобяване няма начин да стане.
най- добре иди при Ваското.
Оказа се че проблема изобщо не е в чистачката. Свалих бушонното табло и се оказа, че едно кабелче което няма нищо общо с чистачката се е стопило и залепнало за околните, едно от тях е това на чистачката (черен с синьо) и затова гореше предпазителя на чистачката. Стопеното кабелче идва от бутона на вратата а то е (-)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 85 госта