
Вдигане оборотите на KR с климатик!?
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Вдигане оборотите на KR с климатик!?
Интересува ме как е направена системата за вдигане на оборотите на двигателите KR с климатик(ако има някакво значение става въпрос за голф 2).Може и някакви схеми,че аз досега нищо не намерих. 

Последна промяна от ivkata на Вто 27 авг 2013 13:30, променено общо 1 път.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?
Когато се пусне климатика се подава сигнал на ЕКУ-то и то вдига оборотите.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?
Тъй де,но ми трябва схема за да проследя на кой пин какво да подам за да работи! 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?
не знам за твоя,на другите са 33 и 35 пин на компа
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?
трябва да имаш един излишен зелен кабел, но не знам + или - трябва да му подадеш.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?
От къде излиза този зелен кабел!?
Имам принципна схема ,но там не виждам да има пин от климатика.




- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?
Схема от пасат В-3 KR също би ми свършила работа! 

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?
Ako компа ти е с долната букса, виж означенията по-долу:
(това за което питаш би трябвало да е номер 16)

DIGIFANT II - CE2 PIN OUT:
1. (65) Starter Power: Red / Green: [thru grey box -> Red / Black: pin 1 on coil] via T6c/3.
2. (76) Oxygen Sensor: Green: O2 Sensor, shielded by (75) Black with an engine block ground). [MINE: Black: #1 on O2 Sensor.]
3. (72) Fuel Pump: Red / Yellow -> T6c/2 Red / Yellow: -> Fuel Pump Relay pin 3/85 (34).
4. (69) Knock Sensor: [unspecified color]: T3g/1 [Knock Sensor plug], shielded by current track 67 {7.} with an engine block ground. [MINE: Brown: Knock Sensor pin 1. ]
5.(68) Knock Sensor: Black: T3g/2 [Knock Sensor plug], shielded by current track 67 {7.} with an engine block ground. [MINE: White: Knock Sensor pin 2.]
6. (65) Ground for Sensors: Brown / White: Throttle Switches pin 1, Hall Sender pin 1/-, Coolant Temp Sensor [CTS] pin 2, Air Flow Sensor Potentiometer pin 4. [Brown / White spliced within Digifant harness (64, 65, 66, 67)].
7. (67) Knock Sensor Shield: [unspecified color]: T3g/3, Knock Sensor. [MINE: Clear on Knock Sensor.]
8. (63) Distributor Pin 3 (positive): Red / Black: Hall Sender pin 3/+.
9. (68) Intake Air Temperature Sensor: Blue / White: Air Flow Sensor Potentiometer pin 1.
10. (71) Coolant Temperature Sensor: Brown / Green: CTS pin 1 (66).
11. (72) Idle / WOT Switch: Red / Blue: Throttle Switches pin 2 (65). [MINE: Red / Greenish: Throttle Switches.]
12. (80) Injector Power: Brown / Yellow: Fuel Rail pin 2 [pin 1 is red].
13. (73) Ground, Battery: Brown: direct battery ground.
14. (80) Power from Control Unit Relay: Black / Yellow: Digifant Relay 6/87, through T6c/4.
15. [empty slot].
16. (75) A/C Compressor Signal: Green: T2m/2, double connector on right fire wall. [Fire wall side of connector has a blue wire and a green wire.]
17. (70) Air Flow Sensor Potentiometer: Blue / Black: Air Flow Sensor Potentiometer pin 3.
18. (62) Distributor Pin 2 (hall sender): Green / White: Hall Sender pin 2/0.
19. (__) Ground: Brown/Black: Head Ground.
20. (78) Malfunction Light/Switch: White / Red: T6c/6.
21. (69) Air Flow Sensor Potentiometer: Blue / Red: Air Flow Sensor Potentiometer pin 2.
22. (79) Idle Stabilizer Valve: Yellow: ISV pin 1. [Middle slot in connector is open.]
23. (78) Idle Stabilizer Valve: White: ISV pin 3. [Middle slot in connector is open.] [MINE looks Tan.]
24. [empty slot].
25. (62) Ignition Control Unit: Green: Hall Ignition Control Unit pin 6.
(това за което питаш би трябвало да е номер 16)

DIGIFANT II - CE2 PIN OUT:
1. (65) Starter Power: Red / Green: [thru grey box -> Red / Black: pin 1 on coil] via T6c/3.
2. (76) Oxygen Sensor: Green: O2 Sensor, shielded by (75) Black with an engine block ground). [MINE: Black: #1 on O2 Sensor.]
3. (72) Fuel Pump: Red / Yellow -> T6c/2 Red / Yellow: -> Fuel Pump Relay pin 3/85 (34).
4. (69) Knock Sensor: [unspecified color]: T3g/1 [Knock Sensor plug], shielded by current track 67 {7.} with an engine block ground. [MINE: Brown: Knock Sensor pin 1. ]
5.(68) Knock Sensor: Black: T3g/2 [Knock Sensor plug], shielded by current track 67 {7.} with an engine block ground. [MINE: White: Knock Sensor pin 2.]
6. (65) Ground for Sensors: Brown / White: Throttle Switches pin 1, Hall Sender pin 1/-, Coolant Temp Sensor [CTS] pin 2, Air Flow Sensor Potentiometer pin 4. [Brown / White spliced within Digifant harness (64, 65, 66, 67)].
7. (67) Knock Sensor Shield: [unspecified color]: T3g/3, Knock Sensor. [MINE: Clear on Knock Sensor.]
8. (63) Distributor Pin 3 (positive): Red / Black: Hall Sender pin 3/+.
9. (68) Intake Air Temperature Sensor: Blue / White: Air Flow Sensor Potentiometer pin 1.
10. (71) Coolant Temperature Sensor: Brown / Green: CTS pin 1 (66).
11. (72) Idle / WOT Switch: Red / Blue: Throttle Switches pin 2 (65). [MINE: Red / Greenish: Throttle Switches.]
12. (80) Injector Power: Brown / Yellow: Fuel Rail pin 2 [pin 1 is red].
13. (73) Ground, Battery: Brown: direct battery ground.
14. (80) Power from Control Unit Relay: Black / Yellow: Digifant Relay 6/87, through T6c/4.
15. [empty slot].
16. (75) A/C Compressor Signal: Green: T2m/2, double connector on right fire wall. [Fire wall side of connector has a blue wire and a green wire.]
17. (70) Air Flow Sensor Potentiometer: Blue / Black: Air Flow Sensor Potentiometer pin 3.
18. (62) Distributor Pin 2 (hall sender): Green / White: Hall Sender pin 2/0.
19. (__) Ground: Brown/Black: Head Ground.
20. (78) Malfunction Light/Switch: White / Red: T6c/6.
21. (69) Air Flow Sensor Potentiometer: Blue / Red: Air Flow Sensor Potentiometer pin 2.
22. (79) Idle Stabilizer Valve: Yellow: ISV pin 1. [Middle slot in connector is open.]
23. (78) Idle Stabilizer Valve: White: ISV pin 3. [Middle slot in connector is open.] [MINE looks Tan.]
24. [empty slot].
25. (62) Ignition Control Unit: Green: Hall Ignition Control Unit pin 6.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?
Колега благодаря за отговора ,но това става за ел. инжекции(като PB-то например),при KR не става(механичен инжекцион)!
Компютъра ми може да коригира само аванса,предполагам че или модул 244 трябва да ги заиграва оборотите,или има друга система!?
Как пък няма някъде около мен пасат или голф с KR двигател(с климатик),тогава и сам мога да се оправя. 



- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?
Колега,не виждам да има нищо за или от климатик..... 

- brumbo2
- Мнения: 50
- Регистриран на: Нед 06 юли 2008 10:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Търговище
Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?
Колегите правилно те ориентират, че е зелен кабела, само че не е към ECU-то а към 244-ката. Стандартно си е изведен. На схемите го няма и за съжаление не мога да кажа какъв сигнал се подава, но със сигурност това е кабела за вдигане на оборотите при KR с АС 

- di4evv
- Мнения: 517
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
- Автомобил: ауди а 4
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?
До колкото разбрах 16-ти пин при Дигифанта е сигнал от компресора на климатика.На този пин +12в ли се подава или?
Колата е с ПБ мотор
Колата е с ПБ мотор
Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?
Предполагам е 12в. за по-сигурно прегледай долният PDF, който покрива като цяло системата Диджифант на Бош която е монтирана на VW, Audi, Porsche и други автомобили.
http://www.cabby-info.com/Files/DigifantProTrainingManual.pdf
http://www.cabby-info.com/Files/DigifantProTrainingManual.pdf
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта