Вдигане оборотите на KR с климатик!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Вдигане оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот ivkata » Сря 06 юни 2012 11:32


Интересува ме как е направена системата за вдигане на оборотите на двигателите KR с климатик(ако има някакво значение става въпрос за голф 2).Може и някакви схеми,че аз досега нищо не намерих. :wink:

Последна промяна от ivkata на Вто 27 авг 2013 13:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот Iezekil » Сря 06 юни 2012 12:36


Когато се пусне климатика се подава сигнал на ЕКУ-то и то вдига оборотите.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот ivkata » Сря 06 юни 2012 21:05


Тъй де,но ми трябва схема за да проследя на кой пин какво да подам за да работи! :roll:


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот Iezekil » Чет 07 юни 2012 7:37


не знам за твоя,на другите са 33 и 35 пин на компа


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот Namesata » Чет 07 юни 2012 8:28


трябва да имаш един излишен зелен кабел, но не знам + или - трябва да му подадеш.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот ivkata » Чет 07 юни 2012 8:31


От къде излиза този зелен кабел!? :roll: Имам принципна схема ,но там не виждам да има пин от климатика. :|
Изображение


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот ivkata » Нед 10 юни 2012 10:34


Схема от пасат В-3 KR също би ми свършила работа! :roll:


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот x15 » Нед 10 юни 2012 16:37


Ako компа ти е с долната букса, виж означенията по-долу:
(това за което питаш би трябвало да е номер 16)

Изображение

DIGIFANT II - CE2 PIN OUT:

1. (65) Starter Power: Red / Green: [thru grey box -> Red / Black: pin 1 on coil] via T6c/3.
2. (76) Oxygen Sensor: Green: O2 Sensor, shielded by (75) Black with an engine block ground). [MINE: Black: #1 on O2 Sensor.]
3. (72) Fuel Pump: Red / Yellow -> T6c/2 Red / Yellow: -> Fuel Pump Relay pin 3/85 (34).
4. (69) Knock Sensor: [unspecified color]: T3g/1 [Knock Sensor plug], shielded by current track 67 {7.} with an engine block ground. [MINE: Brown: Knock Sensor pin 1. ]
5.(68) Knock Sensor: Black: T3g/2 [Knock Sensor plug], shielded by current track 67 {7.} with an engine block ground. [MINE: White: Knock Sensor pin 2.]
6. (65) Ground for Sensors: Brown / White: Throttle Switches pin 1, Hall Sender pin 1/-, Coolant Temp Sensor [CTS] pin 2, Air Flow Sensor Potentiometer pin 4. [Brown / White spliced within Digifant harness (64, 65, 66, 67)].
7. (67) Knock Sensor Shield: [unspecified color]: T3g/3, Knock Sensor. [MINE: Clear on Knock Sensor.]
8. (63) Distributor Pin 3 (positive): Red / Black: Hall Sender pin 3/+.
9. (68) Intake Air Temperature Sensor: Blue / White: Air Flow Sensor Potentiometer pin 1.
10. (71) Coolant Temperature Sensor: Brown / Green: CTS pin 1 (66).
11. (72) Idle / WOT Switch: Red / Blue: Throttle Switches pin 2 (65). [MINE: Red / Greenish: Throttle Switches.]
12. (80) Injector Power: Brown / Yellow: Fuel Rail pin 2 [pin 1 is red].
13. (73) Ground, Battery: Brown: direct battery ground.
14. (80) Power from Control Unit Relay: Black / Yellow: Digifant Relay 6/87, through T6c/4.
15. [empty slot].
16. (75) A/C Compressor Signal: Green: T2m/2, double connector on right fire wall. [Fire wall side of connector has a blue wire and a green wire.]
17. (70) Air Flow Sensor Potentiometer: Blue / Black: Air Flow Sensor Potentiometer pin 3.
18. (62) Distributor Pin 2 (hall sender): Green / White: Hall Sender pin 2/0.
19. (__) Ground: Brown/Black: Head Ground.
20. (78) Malfunction Light/Switch: White / Red: T6c/6.
21. (69) Air Flow Sensor Potentiometer: Blue / Red: Air Flow Sensor Potentiometer pin 2.
22. (79) Idle Stabilizer Valve: Yellow: ISV pin 1. [Middle slot in connector is open.]
23. (78) Idle Stabilizer Valve: White: ISV pin 3. [Middle slot in connector is open.] [MINE looks Tan.]
24. [empty slot].
25. (62) Ignition Control Unit: Green: Hall Ignition Control Unit pin 6.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот ivkata » Нед 10 юни 2012 16:44


Колега благодаря за отговора ,но това става за ел. инжекции(като PB-то например),при KR не става(механичен инжекцион)! :? Компютъра ми може да коригира само аванса,предполагам че или модул 244 трябва да ги заиграва оборотите,или има друга система!? :roll: Как пък няма някъде около мен пасат или голф с KR двигател(с климатик),тогава и сам мога да се оправя. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
overapac
Мнения: 712
Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот overapac » Нед 10 юни 2012 16:55


====


Потребителски аватар
overapac
Мнения: 712
Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот overapac » Нед 10 юни 2012 16:57


========
Прикачени файлове
02.jpg


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот ivkata » Нед 10 юни 2012 19:10


Колега,не виждам да има нищо за или от климатик..... :roll:


Потребителски аватар
brumbo2
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 06 юли 2008 10:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Търговище

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот brumbo2 » Вто 12 юни 2012 23:59


Колегите правилно те ориентират, че е зелен кабела, само че не е към ECU-то а към 244-ката. Стандартно си е изведен. На схемите го няма и за съжаление не мога да кажа какъв сигнал се подава, но със сигурност това е кабела за вдигане на оборотите при KR с АС :beer


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот di4evv » Пон 26 авг 2013 23:31


До колкото разбрах 16-ти пин при Дигифанта е сигнал от компресора на климатика.На този пин +12в ли се подава или?
Колата е с ПБ мотор


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Вдигане на оборотите на KR с климатик!?

Мнениеот x15 » Вто 27 авг 2013 1:38


Предполагам е 12в. за по-сигурно прегледай долният PDF, който покрива като цяло системата Диджифант на Бош която е монтирана на VW, Audi, Porsche и други автомобили.

http://www.cabby-info.com/Files/DigifantProTrainingManual.pdf



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Energy52, Enigma07 и 81 госта