Проблем на бензин с Голфа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pich
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 05 яну 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем на бензин с Голфа

Мнениеот pich » Вто 23 яну 2007 12:37


Здравейте!
Става въпрос за Golf 3 1,6 ABU с газова уредба ( монтирана преди 2 години ). Проблема се появи от скоро. На газ колата е перфектна, но като прехвърля на бензин работи неравномерно. Странното е, че като ускорявам няма проблем ( ускорява си нормално ) ако отнема газта както е на скорост и след това подам пак газ забива муцуна и гасне. На газ не го прави. Свалих бензиновата помпа, всичко си е наред - не шуми, работи си нормално. От какво може да е при условие, че до преди седмица си беше наред ( не съм пипал нищо по колата ) - палих я на бензин докато позагрее и след това прехвърлях на газ, а сега пали много трудно на бензин ( вече я паля само на газ ). Рестартирал съм и ECU-то но проблема си остава. Възможно ли е да е от бензиновият филтър. Ще съм благодарен ако някой има идеи да реша проблема.




Потребителски аватар
firevint
Мнения: 57
Регистриран на: Пон 15 яну 2007 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем на бензин с Голфа

Мнениеот firevint » Вто 23 яну 2007 20:31


pich написа:Здравейте!
Става въпрос за Golf 3 1,6 ABU с газова уредба ( монтирана преди 2 години ). Проблема се появи от скоро. На газ колата е перфектна, но като прехвърля на бензин работи неравномерно. Странното е, че като ускорявам няма проблем ( ускорява си нормално ) ако отнема газта както е на скорост и след това подам пак газ забива муцуна и гасне. На газ не го прави. Свалих бензиновата помпа, всичко си е наред - не шуми, работи си нормално. От какво може да е при условие, че до преди седмица си беше наред ( не съм пипал нищо по колата ) - палих я на бензин докато позагрее и след това прехвърлях на газ, а сега пали много трудно на бензин ( вече я паля само на газ ). Рестартирал съм и ECU-то но проблема си остава. Възможно ли е да е от бензиновият филтър. Ще съм благодарен ако някой има идеи да реша проблема.

потърси във този форум.преди няколко дена пуснах същата тема, защото и аз го имам този проблем


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Вто 23 яну 2007 20:41


Маи че налягането на бензина е ниско :roll:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 23 яну 2007 21:38


Градски а дюзата нормално ли пръска (форма правилен КОНУС) или не? Щото и това може да дава отражение. Може някоя мизерия да има вътре (от наще "ХУБАВИ" бензини),а филтъра аз го сменям всяка година.Независимо от пробега заради качествените горива защото никога не виждаш какво ти сипват и за какво ти вземат парите. Дано минеш само със филтър. УСПЕХ!!!!!!! :D


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 23 яну 2007 21:47


Покарай на дълъг път на бензин 200-300 км и с по-висока скорост/обороти и вярвам,че ще се оправи и дюзата ще се изчисти и ще почне да впръсква както трябва.Бензина като престои много време в резервоара и става гаден с разни отложения вътр в него и запушва всичко.Една кола иска каране и поддръжка,като не си я карал дълго на бензин решението е ясно.Имам един приятел със подобни проблеми на 1.8 АБС - не поддържа хубави обороти на празен ход,притриса на бензин...Бях му казал да я покара само на бензин и ми каза,че се е пооправила.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 24 яну 2007 8:36


Ама не четете ли другите теми поне за Голф?Бензиновия филтър е много важен за ФВ-смяна на 10 000км!


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 24 яну 2007 9:05


Малко ОФФ ще се изкажа ама май на всички е фикс идея горивния филтър. Може би на коли с газова да е важен защото рядко се кара на бензин и се запича като няма редовна циркулация през него, но ако караш само на бензин се задръства само ако си сипал голяма боза от някъде. Моя го смених на 40х минати от мен а кога е сменян един господ знае и няма абсолютно никаква разлика в работата на колата след смяната.


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Сря 24 яну 2007 10:46


teodor6769 написа: ...


теодоре, кажи бате от къде наливаш бенДзина си, да идвам и аз там!


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 24 яну 2007 11:03


Писал съм няколко пъти от ЕКО-Елда на Резбарска срещу Балкан Стар.


Потребителски аватар
pich
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 05 яну 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот pich » Пон 12 мар 2007 16:04


Колата отказа нацяло да работи на бензин. Смених бензиновия филтър и о чудо заработи без проблем на бензин, ускорява си нормално както си беше преди. Карах я около 5 км. на бензин. Радоста ми трая един ден. На следващия ден я паля на бензин и си викам ще я покарам няколко дена само на бензин, да ама не - още докато потеглях и изгасна. Запалих я на газ и в движение я прехвърлих на бензин и заби муцуна. Отбих и след няколко опита запали на бензин. Форсирах двигателя - никакъв проблем.
И след като потегля - гасне. Не знам какво да си мисля - нямам идеи. Помагайте.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пон 12 мар 2007 16:16


Сипваш присадка за почистване на инжекциони и газ поне 200-300 км. извънградско да "издуха" съдържанието на резервоара. Ако не помогне - мерене на налягането на бенз. помпа и /евентуално/ почистване с ултразвук на помпата и/или дюзата на моното. Преди да свалят помпата или нещо друго се откачва акумулатора. Може да се наложи още една смяна на горивен филтър.

П.П. Тия работи ги пиша вече за не знам кой път...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19710
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 12 мар 2007 16:28


pich написа:Смених бензиновия филтър и о чудо заработи без проблем на бензин, ускорява си нормално както си беше преди. Карах я около 5 км. на бензин. Радоста ми трая един ден.
Помагайте.

Помагаме с акъл: Бензиновата помпа има една мрежичка преди нея, която служи като едър филтър. Може и тя да се е затлачила, щом филтъра ти е бил задръстен...
Извади я и я почисти и нея.


Потребителски аватар
pich
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 05 яну 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот pich » Пон 12 мар 2007 16:45


radotom написа:
pich написа:Помагаме с акъл: Бензиновата помпа има една мрежичка преди нея, която служи като едър филтър. Може и тя да се е затлачила, щом филтъра ти е бил задръстен...
Извади я и я почисти и нея.

Най-напред от там започнах - тази мрежичка ( механичен филтър ) беше визуално чиста. Започвам да си мисля дали не е от релето управляващо помпата ( и него съм го замервал и почиствал контактите ). Четох в една тема за евентуална слаба връзка на оперативната верига на релето. Тия дни ще се заема по-сериозно с мултицета и ще проследя веригите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта