Здравейте!
Става въпрос за Golf 3 1,6 ABU с газова уредба ( монтирана преди 2 години ). Проблема се появи от скоро. На газ колата е перфектна, но като прехвърля на бензин работи неравномерно. Странното е, че като ускорявам няма проблем ( ускорява си нормално ) ако отнема газта както е на скорост и след това подам пак газ забива муцуна и гасне. На газ не го прави. Свалих бензиновата помпа, всичко си е наред - не шуми, работи си нормално. От какво може да е при условие, че до преди седмица си беше наред ( не съм пипал нищо по колата ) - палих я на бензин докато позагрее и след това прехвърлях на газ, а сега пали много трудно на бензин ( вече я паля само на газ ). Рестартирал съм и ECU-то но проблема си остава. Възможно ли е да е от бензиновият филтър. Ще съм благодарен ако някой има идеи да реша проблема.
Проблем на бензин с Голфа
- firevint
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пон 15 яну 2007 12:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем на бензин с Голфа
pich написа:Здравейте!
Става въпрос за Golf 3 1,6 ABU с газова уредба ( монтирана преди 2 години ). Проблема се появи от скоро. На газ колата е перфектна, но като прехвърля на бензин работи неравномерно. Странното е, че като ускорявам няма проблем ( ускорява си нормално ) ако отнема газта както е на скорост и след това подам пак газ забива муцуна и гасне. На газ не го прави. Свалих бензиновата помпа, всичко си е наред - не шуми, работи си нормално. От какво може да е при условие, че до преди седмица си беше наред ( не съм пипал нищо по колата ) - палих я на бензин докато позагрее и след това прехвърлях на газ, а сега пали много трудно на бензин ( вече я паля само на газ ). Рестартирал съм и ECU-то но проблема си остава. Възможно ли е да е от бензиновият филтър. Ще съм благодарен ако някой има идеи да реша проблема.
потърси във този форум.преди няколко дена пуснах същата тема, защото и аз го имам този проблем
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Градски а дюзата нормално ли пръска (форма правилен КОНУС) или не? Щото и това може да дава отражение. Може някоя мизерия да има вътре (от наще "ХУБАВИ" бензини),а филтъра аз го сменям всяка година.Независимо от пробега заради качествените горива защото никога не виждаш какво ти сипват и за какво ти вземат парите. Дано минеш само със филтър. УСПЕХ!!!!!!! 

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Покарай на дълъг път на бензин 200-300 км и с по-висока скорост/обороти и вярвам,че ще се оправи и дюзата ще се изчисти и ще почне да впръсква както трябва.Бензина като престои много време в резервоара и става гаден с разни отложения вътр в него и запушва всичко.Една кола иска каране и поддръжка,като не си я карал дълго на бензин решението е ясно.Имам един приятел със подобни проблеми на 1.8 АБС - не поддържа хубави обороти на празен ход,притриса на бензин...Бях му казал да я покара само на бензин и ми каза,че се е пооправила.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Малко ОФФ ще се изкажа ама май на всички е фикс идея горивния филтър. Може би на коли с газова да е важен защото рядко се кара на бензин и се запича като няма редовна циркулация през него, но ако караш само на бензин се задръства само ако си сипал голяма боза от някъде. Моя го смених на 40х минати от мен а кога е сменян един господ знае и няма абсолютно никаква разлика в работата на колата след смяната.
Колата отказа нацяло да работи на бензин. Смених бензиновия филтър и о чудо заработи без проблем на бензин, ускорява си нормално както си беше преди. Карах я около 5 км. на бензин. Радоста ми трая един ден. На следващия ден я паля на бензин и си викам ще я покарам няколко дена само на бензин, да ама не - още докато потеглях и изгасна. Запалих я на газ и в движение я прехвърлих на бензин и заби муцуна. Отбих и след няколко опита запали на бензин. Форсирах двигателя - никакъв проблем.
И след като потегля - гасне. Не знам какво да си мисля - нямам идеи. Помагайте.
И след като потегля - гасне. Не знам какво да си мисля - нямам идеи. Помагайте.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Сипваш присадка за почистване на инжекциони и газ поне 200-300 км. извънградско да "издуха" съдържанието на резервоара. Ако не помогне - мерене на налягането на бенз. помпа и /евентуално/ почистване с ултразвук на помпата и/или дюзата на моното. Преди да свалят помпата или нещо друго се откачва акумулатора. Може да се наложи още една смяна на горивен филтър.
П.П. Тия работи ги пиша вече за не знам кой път...
П.П. Тия работи ги пиша вече за не знам кой път...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19710
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
pich написа:Смених бензиновия филтър и о чудо заработи без проблем на бензин, ускорява си нормално както си беше преди. Карах я около 5 км. на бензин. Радоста ми трая един ден.
Помагайте.
Помагаме с акъл: Бензиновата помпа има една мрежичка преди нея, която служи като едър филтър. Може и тя да се е затлачила, щом филтъра ти е бил задръстен...
Извади я и я почисти и нея.
radotom написа:pich написа:Помагаме с акъл: Бензиновата помпа има една мрежичка преди нея, която служи като едър филтър. Може и тя да се е затлачила, щом филтъра ти е бил задръстен...
Извади я и я почисти и нея.
Най-напред от там започнах - тази мрежичка ( механичен филтър ) беше визуално чиста. Започвам да си мисля дали не е от релето управляващо помпата ( и него съм го замервал и почиствал контактите ). Четох в една тема за евентуална слаба връзка на оперативната верига на релето. Тия дни ще се заема по-сериозно с мултицета и ще проследя веригите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Пешо123 и 48 госта