от преди няколко дни почнаха да ми играят оборотите на празен ход но не много,като спра на светофар и лекичко почват да се заиграват рязко до кам 900-950 и пак до 800
забелязах че също ми е вдигнала разхода беше някъде към 11 без да я гоня а сега ми е 14
другото нещо е че е доста мудна до 3000 оборота
единствено ми харесва когато е студена докато прехвърли газовия инжекцион
стопли ли се и на газ и на бензин все тая
вчера опитах да трагна малко по хайдушката на един светофар и и вдига обороти рамжи но не се изстрелва дори гуми не завъртя
ламбдата е сменяна скоро,дросела дебитомера същонови кабели нови свещи палец капачка
възможно ли е да е от някакъв датчик било то температурен на охладителна течност или на въздуха
даите идеи
голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
- kamata93
- Мнения: 36
- Регистриран на: Сря 28 ное 2012 2:02
- Автомобил: VW Passat VR5
- Двигател: 2003
- Местоположение: The Hague
Re: голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
Това с играенето на обороти го има и при мен, но не е толкова силно изразено. Провери внимателно дросел, стъпково моторче, може и да имаш и запушен катализатор и той да ти спъва вървежа. Филтъра как ти е? Ако е замърсен пак той може да ти прави мизерии, но все си мисля да провериш катализатора и дросела/стъпковото моторче. Може и да ти смуче въздух отнякъде също.
P.S - Сега видях, че си сменил дросела, но не е изключено той да е виновника!
P.S - Сега видях, че си сменил дросела, но не е изключено той да е виновника!
- teosz
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
- Автомобил: VW Golf IV Variant
- Двигател: 1.9 TDI-ATD
- Местоположение: Стара Загора
Re: голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
Звучи така все едно има нещо подпушено или запушено.Въздушния филтър как е?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
а диагностика
-някакви грешки ?
Колеги четете :"единствено ми харесва когато е студена докато прехвърли газовия инжекцион стопли ли се и на газ и на бензин все тая "

Колеги четете :"единствено ми харесва когато е студена докато прехвърли газовия инжекцион стопли ли се и на газ и на бензин все тая "
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
добре бе разбирач!!!
Хората в тоя форум гледат да помагат,къде с опит<къде с технически умения
Ти има ли някога да си постнал един полезен пост или да си помогнал на някого?
Само хеитваш и така по тоя начин си чешеш егото ли,не мога да разбера,
когато съм казал че -докато прехвърли газовия инжекцион значи че до към 30-35 градуса е добре,а инжекциона прехвърля на 36 градуса и това ми е като мерило,горе долу на какви градуси как се държи колата,
а на диагностика нищо не излиза нито датчици нито релета нито нищо.
Така че,моля те ако не си полезен просто недей да пишеш нищо
Хората в тоя форум гледат да помагат,къде с опит<къде с технически умения
Ти има ли някога да си постнал един полезен пост или да си помогнал на някого?
Само хеитваш и така по тоя начин си чешеш егото ли,не мога да разбера,
когато съм казал че -докато прехвърли газовия инжекцион значи че до към 30-35 градуса е добре,а инжекциона прехвърля на 36 градуса и това ми е като мерило,горе долу на какви градуси как се държи колата,
а на диагностика нищо не излиза нито датчици нито релета нито нищо.
Така че,моля те ако не си полезен просто недей да пишеш нищо
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
suselito написа:докато прехвърли газовия инжекцион значи че до към 30-35 градуса е добре,а инжекциона прехвърля на 36 градуса и това ми е като мерило,горе долу на какви градуси как се държи колата,
а на диагностика нищо не излиза нито датчици
Някъде да си казал по-горе, че си правил диагностика ?? Писах за нея-,ако има някакви грешки записани оттам да се тръгне. Карай я на бензин след като вдигне тези 36 гр. и дали го има пак проблема.Трябва на бензин да имаш перфектна работа.Компа на ГИ взема данни от ЕКУ на автомобила. Температу=рния датчик ти подава грешно инфо към компа, оттам грешно смесообразуване.
- kamata93
- Мнения: 36
- Регистриран на: Сря 28 ное 2012 2:02
- Автомобил: VW Passat VR5
- Двигател: 2003
- Местоположение: The Hague
Re: голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
Добре аз защо и другия пич си мислим, че има нещо запушено
. Като даде газ на първа стигна ли горе-долу до червеното? Ако не си пробвай, защото ако имаш запушен катализатор, ще забоде муцуната в земята, демек ще спре да върви и по това ще разбереш.
. Филтърчето виж как е също.


-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
Филтъра ми е нов КN,има резонаторно гърне
Вчера я вкарах в лютеницата и във високите е мн добре
Преди това ресетнах компа
Смених и темп датчик и колата трагна мн добре в ниските
Почвам да се съмнявам в реле номер 30
На пипане е много топло(горещо) незнам дали е нормално
Вчера я вкарах в лютеницата и във високите е мн добре
Преди това ресетнах компа
Смених и темп датчик и колата трагна мн добре в ниските
Почвам да се съмнявам в реле номер 30
На пипане е много топло(горещо) незнам дали е нормално
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
30 то по принцип е най-натовареното. Но за да е горещо на пипане - или нагоряла контактна система иликуплунга към него. За всеки случаяй го извади и виж как са кабелните обувки на куплунга на релето. Може и оттам да има лош контакт.Ако каб.обувки не са разхлабени или нагорели смени релето за да не останеш на пътя или пък да има дим.
Годините си оказват влияние и колккото и да е яко релето, контактната система не е вечна.
Годините си оказват влияние и колккото и да е яко релето, контактната система не е вечна.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
От къде да го купя колега?някакъв номер има ли релето или просто номер 30?
Дали няма да го има в някой ел.магазин?
Дали няма да го има в някой ел.магазин?
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
ето го и релето без да разбирам според мен е много зле и ще помоля някои които се е сблъсквал с този проблем да изкаже мнение
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
От снимката не се вижда ясно,но е добре поне превантивно да се презапоят спойките! Огледай добре контактите(от другата страна на платката) за нагар,ако е нужно го почисти.Релето може да грее и заради някаква не изправност на блок ,включен в неговата верига! 

-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
В единия край има нещо като ръжда или все едно е клеясало и това избледнялото по пистите на платката ме притеснява
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
suselito написа:От къде да го купя колега?някакъв номер има ли релето или просто номер 30?
Дали няма да го има в някой ел.магазин?
При Иван - по пътя за Каменар в дясно преди Лъки Полюс /Пито Кар- поне при него цените са ОК.
Презапой спойките с поялник и колофон. Почисти контактната сисетма с водна шкурка от 200 нагоре,после с хартия и накрая издухай хубаво контактите , като леко повдигнеш контактите за да се махне отпадъка. Пробвай това, че е с минимални средства.Ново реле да купиш- знам ли на какъв боклук ще попаднеш ? От оргиналното по-добро няма.
Има още 1 морга -след Каменар на входа на Куманово в ляво. Но цените някой път не са много добри. То и при Иван няма гаранция.
Примери /десен сенник с подсветка при Иван няма но 25лв - Куманово 10лв -чисто нов. Стоп машинка при Иван 1о лв /нямаше -горе 30 лв .Взех от Тех Ко за почти 11 лв.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: голф 3 gti ADY мудна до към 3000 об и голям разход
suselito написа:добре бе разбирач!!!
Хората в тоя форум гледат да помагат,къде с опит<къде с технически умения
Ти има ли някога да си постнал един полезен пост или да си помогнал на някого?
Само хеитваш и така по тоя начин си чешеш егото ли,не мога да разбера,
когато съм казал че -докато прехвърли газовия инжекцион значи че до към 30-35 градуса е добре,а инжекциона прехвърля на 36 градуса и това ми е като мерило,горе долу на какви градуси как се държи колата,
а на диагностика нищо не излиза нито датчици нито релета нито нищо.
Така че,моля те ако не си полезен просто недей да пишеш нищо
След това ти изказване, чудно ми е защо kris11 все още ти налива акъл...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта