mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?

Мнениеот vtmn » Вто 19 ное 2013 0:17


Здравейте! Голфчето ми е "мелез" (блок с карантий КР, глава с колектори АБФ, делко КР, дебитомер 2Е, ЕКУ с инсталация от ПБ, няма ламбда сонда..общо взето е това). Преди се цепеше като "пистов мотор", ако мога така да се изразя сега не е така. Сменял съм свещи, капачка, палец, веригата на валовете. Всичко е зацепено на белези. Обикновенна АГУ, спря и на двете горива да върви.

Въпросите ми произлизат от проблеми прочетени в други теми на колеги- какво се случва, ако:
1. Спира ли да върви, ако си замине датчика на коляновия вал? (КР мисля, че няма такъв?)
2. Спира ли да върви, ако си замине реле номер 30?
3. гърмяла е няколко пъти? да е изкривила нещо в дебитомера?

..и към какво друго бихте ме насочили?

Благодаря!




Потребителски аватар
hollow92
Мнения: 97
Регистриран на: Чет 15 дек 2011 22:03
Автомобил: GOLF MK3 GOLF MK3
Двигател: AEE 1993 AAA 1996
Местоположение: BG

Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?

Мнениеот hollow92 » Вто 19 ное 2013 6:33


Ако е датчика на коляновия вал няма да пали,може да е датчик на хол.


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?

Мнениеот van4ooo » Вто 19 ное 2013 20:47


Към това клоня "гърмяла е няколко пъти? да е изкривила нещо в дебитомера?" ако има от къде да вземеш друг за проба.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?

Мнениеот radotom » Вто 19 ное 2013 20:57


hollow92 написа:Ако е датчика на коляновия вал няма да пали,може да е датчик на хол.

Е те и двата работят с Хол-ефект, само дето не само KR-а няма, ами и PB-то също :icon_lol
А доколкото разбирам ЕКУ-то е от РВ? :rolleyes

Прегледай дебитомера и температурния датчик.


Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?

Мнениеот vtmn » Сря 20 ное 2013 0:09


Днес за проба сложих дебитомер от ПБ, колата запали с него, но няма разлика :) Температурния датчик бе замерен и човека каза, че е в кондикция(работи нормално).
Детонационен датчик възможни мизерий от него? Също така имам нещо като датчик на дроселовата клапа (абф-ска)? Като изключа буксата му няма промяна в работата на мотора.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?

Мнениеот Bai Sando » Сря 20 ное 2013 0:12


Щом гърми и не въви според мен нещо бърка предварението...обаче при тоя мелез не знам кое го командва :mhihi


Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?

Мнениеот vtmn » Сря 20 ное 2013 0:41


След като гърмя смених - свещи, капачка и палец ..от тогава не е гърмяла. След това излезе проблем чупеше капачки палци на поразия. Оказа се втулките на делкото заминали и мята - сами се сетете какво става :) Оправих и тоз проблем (стругар-нови втулки) Тогава датчика в делкото да се скапал нещо?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?

Мнениеот radotom » Сря 20 ное 2013 8:19


Това чудо на техниката с какъв контролер е в крайна сметка? От РВ ли е?


Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?

Мнениеот vtmn » Чет 21 ное 2013 0:05


ЕКУ-то е ПБ.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?

Мнениеот radotom » Чет 21 ное 2013 9:16


vtmn написа:Също така имам нещо като датчик на дроселовата клапа (абф-ска)? Като изключа буксата му няма промяна в работата на мотора.

Щом си с РВ електроника - горното е не само безсмислено, ами и вредно! :Mr Green Fun
РВ-то не е с потенциометрични датчици, а с 2 микрека. В двете крайни позиции на дросела - за празен ход и за пълно натоварване.

От детонационния датчик е възможно да имаш проблеми.
Той следи за наличие на детонации в някой цилиндър и ако хване такива - почва да смъква 'аванса'.
В резултат колата губи динамика на ускорение.


Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?

Мнениеот vtmn » Пет 22 ное 2013 0:38


Утре ще направя снимка на въпросната клапа. А днес сложих здраво,читаво крайно гърне (ново КР уж полско),а моето го изхвърлих, понеже беше изгнило и кухо вътре. Като че ли малко живна...във високите обороти. Другото което направих е измерване на компресията с 3 различни уреда. Поради опасността от "разбалансирани" уреди. Та и на 4те цилиндъра даде 12 атмосфери и със 3те уреда. Замислил съм се да сложа и резонатор.

Последна промяна от IvanMan на Пет 22 ное 2013 4:20, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA, TheEx0rcist и 94 госта