Здравейте! Голфчето ми е "мелез" (блок с карантий КР, глава с колектори АБФ, делко КР, дебитомер 2Е, ЕКУ с инсталация от ПБ, няма ламбда сонда..общо взето е това). Преди се цепеше като "пистов мотор", ако мога така да се изразя сега не е така. Сменял съм свещи, капачка, палец, веригата на валовете. Всичко е зацепено на белези. Обикновенна АГУ, спря и на двете горива да върви.
Въпросите ми произлизат от проблеми прочетени в други теми на колеги- какво се случва, ако:
1. Спира ли да върви, ако си замине датчика на коляновия вал? (КР мисля, че няма такъв?)
2. Спира ли да върви, ако си замине реле номер 30?
3. гърмяла е няколко пъти? да е изкривила нещо в дебитомера?
..и към какво друго бихте ме насочили?
Благодаря!
mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?
- hollow92
- Мнения: 97
- Регистриран на: Чет 15 дек 2011 22:03
- Автомобил: GOLF MK3 GOLF MK3
- Двигател: AEE 1993 AAA 1996
- Местоположение: BG
Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?
Ако е датчика на коляновия вал няма да пали,може да е датчик на хол.
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?
Към това клоня "гърмяла е няколко пъти? да е изкривила нещо в дебитомера?" ако има от къде да вземеш друг за проба.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?
hollow92 написа:Ако е датчика на коляновия вал няма да пали,може да е датчик на хол.
Е те и двата работят с Хол-ефект, само дето не само KR-а няма, ами и PB-то също

А доколкото разбирам ЕКУ-то е от РВ?

Прегледай дебитомера и температурния датчик.
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?
Днес за проба сложих дебитомер от ПБ, колата запали с него, но няма разлика :) Температурния датчик бе замерен и човека каза, че е в кондикция(работи нормално).
Детонационен датчик възможни мизерий от него? Също така имам нещо като датчик на дроселовата клапа (абф-ска)? Като изключа буксата му няма промяна в работата на мотора.
Детонационен датчик възможни мизерий от него? Също така имам нещо като датчик на дроселовата клапа (абф-ска)? Като изключа буксата му няма промяна в работата на мотора.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?
Щом гърми и не въви според мен нещо бърка предварението...обаче при тоя мелез не знам кое го командва 

- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?
След като гърмя смених - свещи, капачка и палец ..от тогава не е гърмяла. След това излезе проблем чупеше капачки палци на поразия. Оказа се втулките на делкото заминали и мята - сами се сетете какво става :) Оправих и тоз проблем (стругар-нови втулки) Тогава датчика в делкото да се скапал нещо?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?
Това чудо на техниката с какъв контролер е в крайна сметка? От РВ ли е?
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?
ЕКУ-то е ПБ.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?
vtmn написа:Също така имам нещо като датчик на дроселовата клапа (абф-ска)? Като изключа буксата му няма промяна в работата на мотора.
Щом си с РВ електроника - горното е не само безсмислено, ами и вредно!

РВ-то не е с потенциометрични датчици, а с 2 микрека. В двете крайни позиции на дросела - за празен ход и за пълно натоварване.
От детонационния датчик е възможно да имаш проблеми.
Той следи за наличие на детонации в някой цилиндър и ако хване такива - почва да смъква 'аванса'.
В резултат колата губи динамика на ускорение.
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: mk2 "АБФ/КР" спря да върви. Въпроси?
Утре ще направя снимка на въпросната клапа. А днес сложих здраво,читаво крайно гърне (ново КР уж полско),а моето го изхвърлих, понеже беше изгнило и кухо вътре. Като че ли малко живна...във високите обороти. Другото което направих е измерване на компресията с 3 различни уреда. Поради опасността от "разбалансирани" уреди. Та и на 4те цилиндъра даде 12 атмосфери и със 3те уреда. Замислил съм се да сложа и резонатор.
Последна промяна от IvanMan на Пет 22 ное 2013 4:20, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта