Как се разбира ако агренажен ремък е прескочил с един зъб?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Как се разбира ако агренажен ремък е прескочил с един зъб?

Мнениеот evgbg » Съб 10 мар 2007 10:43


Здравейте Колеги,
Някой може ли да ми каже какво се случва с колата ако един зъб или повече е прискочил на агренажния ремък? И може ли маслена помпа да вие при форсиране на двигателя?




Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Съб 10 мар 2007 11:44


Зависи в каква посока е прескочил. В общия случай се нарушава газорзпределението и центровката на запалването. Двигателят работи неустойчиво, не развива пълна мощност и понякога поддържа по-висока от нормалната температура. Има непълно изгаряне и започва да мирише на суров бензин от ауспуха.
Ако е само 1 зъб тези симптоми са по-слабо изразени, но при 2 и особено повече зъба прескачене просто няма начин да не разбереш, че нещо не е наред.


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Съб 10 мар 2007 12:13


Има ли начин да се разбере това без да се ходи на майстор колко белега има и къде се намират?


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Съб 10 мар 2007 14:31


evgbg написа:Има ли начин да се разбере това без да се ходи на майстор колко белега има и къде се намират?

ами колега развиваш на скоростната кутия имаш една пластмасова тапа.Махаш я и вартиш коляновия вал.На маховика има една черта.Тя трябва да савпадне с един шиш на скоростната кутия.Ште го видиш.Та нагласяш това да е на белег и гледаш дали бгелезите на разпределителния вал и вала на маслената помпа и делкото дали савпадат.Вала на маслената помпа и делкото е един.Само да поясня :D Та ако всичко савпаяда значи центровката ти е ок.Но наи лесно става сас стробоскоп.За една минута време.Успех


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 10 мар 2007 14:51


slavcata написа:ами колега развиваш на скоростната кутия имаш една пластмасова тапа.Махаш я и вартиш коляновия вал.На маховика има една черта.Тя трябва да савпадне с един шиш на скоростната кутия.Ште го видиш.Та нагласяш това да е на белег и гледаш дали бгелезите на разпределителния вал и вала на маслената помпа и делкото дали савпадат.Вала на маслената помпа и делкото е един.Само да поясня :D Та ако всичко савпаяда значи центровката ти е ок.Но наи лесно става сас стробоскоп.За една минута време.Успех


колега със стробоскоп, ама ако е прескочен един зъб и е компенсиран от делкото няма да може да го разбереш, тъй като искрата се подава навреме, но между разпределителния и коляновия вал няма синхрон /просто теоретично изказвам мнението си/.


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Съб 10 мар 2007 15:06


ivo123 написа:
slavcata написа:ами колега развиваш на скоростната кутия имаш една пластмасова тапа.Махаш я и вартиш коляновия вал.На маховика има една черта.Тя трябва да савпадне с един шиш на скоростната кутия.Ште го видиш.Та нагласяш това да е на белег и гледаш дали бгелезите на разпределителния вал и вала на маслената помпа и делкото дали савпадат.Вала на маслената помпа и делкото е един.Само да поясня :D Та ако всичко савпаяда значи центровката ти е ок.Но наи лесно става сас стробоскоп.За една минута време.Успех


колега със стробоскоп, ама ако е прескочен един зъб и е компенсиран от делкото няма да може да го разбереш, тъй като искрата се подава навреме, но между разпределителния и коляновия вал няма синхрон /просто теоретично изказвам мнението си/.

напално сам сагласен с теб колега :bowdown
пак наи сигурно си остава да хванеш всичките белези


bulit79
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

иепкн

Мнениеот bulit79 » Сря 14 мар 2007 8:53


Кажете някой сервиз в софия, където има разбиращи хора да го погледнат това.Защото аз реших да си сменям сам ремъка и мойе и да съм направил точно тази магария :).Поне вече си знам да не се пражя толкова на майстор :)))))


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Сря 14 мар 2007 9:53


Аз лично ходих до Mobilex в Хаджи Димитър на светофара след BalkanStar в ляво. Има голям надпис. Лично аз нямам оплакване от там.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта