Здравейте Колеги,
Някой може ли да ми каже какво се случва с колата ако един зъб или повече е прискочил на агренажния ремък? И може ли маслена помпа да вие при форсиране на двигателя?



Как се разбира ако агренажен ремък е прескочил с един зъб?
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Зависи в каква посока е прескочил. В общия случай се нарушава газорзпределението и центровката на запалването. Двигателят работи неустойчиво, не развива пълна мощност и понякога поддържа по-висока от нормалната температура. Има непълно изгаряне и започва да мирише на суров бензин от ауспуха.
Ако е само 1 зъб тези симптоми са по-слабо изразени, но при 2 и особено повече зъба прескачене просто няма начин да не разбереш, че нещо не е наред.
Ако е само 1 зъб тези симптоми са по-слабо изразени, но при 2 и особено повече зъба прескачене просто няма начин да не разбереш, че нещо не е наред.
- slavcata
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
evgbg написа:Има ли начин да се разбере това без да се ходи на майстор колко белега има и къде се намират?
ами колега развиваш на скоростната кутия имаш една пластмасова тапа.Махаш я и вартиш коляновия вал.На маховика има една черта.Тя трябва да савпадне с един шиш на скоростната кутия.Ште го видиш.Та нагласяш това да е на белег и гледаш дали бгелезите на разпределителния вал и вала на маслената помпа и делкото дали савпадат.Вала на маслената помпа и делкото е един.Само да поясня

-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
slavcata написа:ами колега развиваш на скоростната кутия имаш една пластмасова тапа.Махаш я и вартиш коляновия вал.На маховика има една черта.Тя трябва да савпадне с един шиш на скоростната кутия.Ште го видиш.Та нагласяш това да е на белег и гледаш дали бгелезите на разпределителния вал и вала на маслената помпа и делкото дали савпадат.Вала на маслената помпа и делкото е един.Само да поясняТа ако всичко савпаяда значи центровката ти е ок.Но наи лесно става сас стробоскоп.За една минута време.Успех
колега със стробоскоп, ама ако е прескочен един зъб и е компенсиран от делкото няма да може да го разбереш, тъй като искрата се подава навреме, но между разпределителния и коляновия вал няма синхрон /просто теоретично изказвам мнението си/.
- slavcata
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
ivo123 написа:slavcata написа:ами колега развиваш на скоростната кутия имаш една пластмасова тапа.Махаш я и вартиш коляновия вал.На маховика има една черта.Тя трябва да савпадне с един шиш на скоростната кутия.Ште го видиш.Та нагласяш това да е на белег и гледаш дали бгелезите на разпределителния вал и вала на маслената помпа и делкото дали савпадат.Вала на маслената помпа и делкото е един.Само да поясняТа ако всичко савпаяда значи центровката ти е ок.Но наи лесно става сас стробоскоп.За една минута време.Успех
колега със стробоскоп, ама ако е прескочен един зъб и е компенсиран от делкото няма да може да го разбереш, тъй като искрата се подава навреме, но между разпределителния и коляновия вал няма синхрон /просто теоретично изказвам мнението си/.
напално сам сагласен с теб колега

пак наи сигурно си остава да хванеш всичките белези
иепкн
Кажете някой сервиз в софия, където има разбиращи хора да го погледнат това.Защото аз реших да си сменям сам ремъка и мойе и да съм направил точно тази магария
.Поне вече си знам да не се пражя толкова на майстор
))))


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта