


ФВ Голф 2 1.6 1987г. необяснимо прекъсване
- IvanCHyZz
- Мнения: 61
- Регистриран на: Сря 16 юни 2010 18:34
- Автомобил: Audi A4 1.9 TDI
- Двигател: AHU
- Местоположение: Botevgrad
ФВ Голф 2 1.6 1987г. необяснимо прекъсване
Колата си пали нормално работи но само на обороти и като тръгвам изгасва опитвам да паля препалва и гасне като прехвърля на бензин запалва работи нормално но като подам газ и изгасва паля пак и по същия начин начин изгасва и по някое време като запаля с с натиснат до долу педал на газта и прекъсва все едно работи на 2 цилиндара и докато по някое време несе исфорсира няма тръгване...проблема го има и на бензин и на газ но само като прехжърля на бензин може да се изчисти да заработи интересното е че проблема не е на студен или на топал двигател просто като поседи колата 30-тина минути
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: ФВ Голф 2 1.6 1987г. необяснимо прекъсване
Тръгни от тоците - бобина, кабели, свещи итн.
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: ФВ Голф 2 1.6 1987г. необяснимо прекъсване
Колега кой карборатор е монтиран на колата, това е първото, проедполагам че имаш два отделни проблема, на бензин и на газ.
За проблшма на бензин мисля че има проблем с ускорителната помпа на карбуратора, или взема много въздух от някъде, тампон на карборатора или скъсани вакуумни мъркучи.
За газ, след като оправиш всички проблеми на бензин тогава може да се занимаваш с газта, защото нещата се натрупват. Предполагам не се е държала така преди, може да се е повредила мембраната за ниско налягане на изпарителя, може да не се управлява правилно, ако си с вакуумен изпарител.
Разгледай помисли какво ве е случвало преди да стане този проблем, гърмяла ли е колата на газ, как са свещите кабелите, капачката на делкото?!?!
За проблшма на бензин мисля че има проблем с ускорителната помпа на карбуратора, или взема много въздух от някъде, тампон на карборатора или скъсани вакуумни мъркучи.
За газ, след като оправиш всички проблеми на бензин тогава може да се занимаваш с газта, защото нещата се натрупват. Предполагам не се е държала така преди, може да се е повредила мембраната за ниско налягане на изпарителя, може да не се управлява правилно, ако си с вакуумен изпарител.
Разгледай помисли какво ве е случвало преди да стане този проблем, гърмяла ли е колата на газ, как са свещите кабелите, капачката на делкото?!?!
- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: ФВ Голф 2 1.6 1987г. необяснимо прекъсване
Също така ако вакуумните маркучи са здрави, провери мембраната дето отваря клапата на смукача. Тази мембрана ако е скъсана не отваря клапата и двигателят се дави.
- IvanCHyZz
- Мнения: 61
- Регистриран на: Сря 16 юни 2010 18:34
- Автомобил: Audi A4 1.9 TDI
- Двигател: AHU
- Местоположение: Botevgrad
Re: ФВ Голф 2 1.6 1987г. необяснимо прекъсване
колеги колата на обороти работи нормално ако не и подам газ дори изчаках да загрее и пак давам газ до долу и прекъсва и едвам вдига обороти докато несе исфорсира и после всичко е ок
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 73 госта