Имам Проблемче...парното?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Имам Проблемче...парното?

Мнениеот ChernoGTI » Пон 26 мар 2007 3:39


Сега за модератор.Знам че подобна тема е пускана мн пъти и търсих....но навсякаде се оплакваха от такива неща:мн.горещо , мн. студено , шуми , мирише , скърца и т.н.При мен проблема е малко по простичък.....аз па хич нямам парно :oops: нито каквато и да е винтилация (като изключим прозорците)сега е лято и ще го преживея но зимата не мисля да слагам кюмбе в багажника а да си вратна ключето и да си се топля....Наскоро си закупих Голф-а (2ка ГТИ които е и първата ми кола) и си нямам никво понятие за кво става въпрос....и така де.......за да си намеря проблема питам вас:Да свалям таблото и сам да тарся решение или да се консултирам с тукашните джебчии(авто техници)И от къде може да е проблема и кви парички чр купвах и радиатор на скоро :? П.С. Съжелявам ако темата се повтаря но по горе писах че всеки има проблем с парното което аз даже нямам :wink: Мерси от сега




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 26 мар 2007 5:44


Първо почни от маркучите за парното в двигателния отсек, трябва и двата да са горещи, а ако имат клапани да се премахнат(в другите теми е описано).Ако там всичко е наред, после провери как стоят нещата отпред под кората, където е механизма на чистачките.От лявата страна е решетката през която вентилацията смучи въздух, изчисти я ако е замърсена.Оттам нататък провери дали клапите топло-студено се отварят, ако е нужно демонтирай барчето и прегледай визуално всичко.
П.П.Не разбрах само дали вентилатора ти работи и какво става като го пуснеш :?:


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 26 мар 2007 6:40


До колкото разбрах от "парното въобще не работи" - като врътнеш ключето нищо не става?
Ако е така аз лично първо бих проверил предпазителя, след това дали до ключето идва ток, а след това дали и до моторчето идва ток.
Ако на всякъде има ток - значи проблемът е в моторчето.
Просто лека по лека локализираме проблема.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пон 26 мар 2007 8:32


jaba7a, колегите са прави, но ти споменаваш и смяна на радиатор... Да не би по стара БГ традиция да е запушван теч с "прахче" без да са изолирали радиаторчето на парното? Съответно - то се е затлачило... Като пари самото радиаторче не е скъпо, но смяната му си е страшно "забавление"...

П.П. Наистина не се разбира от написаното от теб дали вентилатора тръгва въобще - затова са те попитали и колегите...


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Пон 26 мар 2007 8:53


вентилаторчето не работи като врътна ключа никва реакция ще проверя всичко мерси за съветките :D


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 26 мар 2007 9:04


jaba7a написа:вентилаторчето не работи като врътна ключа никва реакция ще проверя всичко мерси за съветките :D

Добре е да поясняваш, но дори и да не ти работи вентилатора, като караш пак трябва да има приток на студен/топъл въздух :wink:


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пон 26 мар 2007 12:08


NovobranecGT написа:
jaba7a написа:вентилаторчето не работи като врътна ключа никва реакция ще проверя всичко мерси за съветките :D

Добре е да поясняваш, но дори и да не ти работи вентилатора, като караш пак трябва да има приток на студен/топъл въздух :wink:

:да:
При отворени клапи за обдухване на купето, би следвало да се усеща. Провери това при скорост :wink: 80 и повече км./ч. за студен и топъл приток на въздух.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Имам Проблемче...парното?

Мнениеот joker » Сря 28 мар 2007 10:31


jaba7a написа:Сега за модератор.Знам че подобна тема е пускана мн пъти и търсих....но навсякаде се оплакваха от такива неща:мн.горещо , мн. студено , шуми , мирише , скърца и т.н.При мен проблема е малко по простичък.....аз па хич нямам парно :oops: нито каквато и да е винтилация (като изключим прозорците)сега е лято и ще го преживея но зимата не мисля да слагам кюмбе в багажника а да си вратна ключето и да си се топля....Наскоро си закупих Голф-а (2ка ГТИ които е и първата ми кола) и си нямам никво понятие за кво става въпрос....и така де.......за да си намеря проблема питам вас:Да свалям таблото и сам да тарся решение или да се консултирам с тукашните джебчии(авто техници)И от къде може да е проблема и кви парички чр купвах и радиатор на скоро :? П.С. Съжелявам ако темата се повтаря но по горе писах че всеки има проблем с парното което аз даже нямам :wink: Мерси от сега

Имах същия проблем-оказа се запушено радиаторче на парното от т.н.
уплътнители на течове(гадни прахчета дето само правят бели вместо да помагат)100 лв за труд(сваля се таблото до голо)+60 лв радиаторче.
Не искам да те плаша,но 1 година след смяната на парното махнах и радиатора на охладителнвата система,защото и той се оказа добре затъкнат....Така,че sorry брат,но имай евентуална финансова готовност след време колата да почне да ти грее през лятото и да сменяш радиатор(Behr-100 лв,за труд не съм плащал щото го смених сам-лесно е)!?Разбира се ако е това за което аз мисля...може и да не е това?!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Имам Проблемче...парното?

Мнениеот vit_autosofia » Сря 28 мар 2007 11:13


joker написа:
jaba7a написа:Сега за модератор.Знам че подобна тема е пускана мн пъти и търсих....но навсякаде се оплакваха от такива неща:мн.горещо , мн. студено , шуми , мирише , скърца и т.н.При мен проблема е малко по простичък.....аз па хич нямам парно :oops: нито каквато и да е винтилация (като изключим прозорците)сега е лято и ще го преживея но зимата не мисля да слагам кюмбе в багажника а да си вратна ключето и да си се топля....Наскоро си закупих Голф-а (2ка ГТИ които е и първата ми кола) и си нямам никво понятие за кво става въпрос....и така де.......за да си намеря проблема питам вас:Да свалям таблото и сам да тарся решение или да се консултирам с тукашните джебчии(авто техници)И от къде може да е проблема и кви парички чр купвах и радиатор на скоро :? П.С. Съжелявам ако темата се повтаря но по горе писах че всеки има проблем с парното което аз даже нямам :wink: Мерси от сега

Имах същия проблем-оказа се запушено радиаторче на парното от т.н.
уплътнители на течове(гадни прахчета дето само правят бели вместо да помагат)100 лв за труд(сваля се таблото до голо)+60 лв радиаторче.
Не искам да те плаша,но 1 година след смяната на парното махнах и радиатора на охладителнвата система,защото и той се оказа добре затъкнат....Така,че sorry брат,но имай евентуална финансова готовност след време колата да почне да ти грее през лятото и да сменяш радиатор(Behr-100 лв,за труд не съм плащал щото го смених сам-лесно е)!?Разбира се ако е това за което аз мисля...може и да не е това?!

Докторе недей да меткаш човека в музиката бре.Защо треа си сваля таблото до голо.Ма верно си на всяка манджа меродия :lol:


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Re: Имам Проблемче...парното?

Мнениеот rexpitbul » Сря 28 мар 2007 11:25


vit_autosofia написа:
joker написа:
jaba7a написа:Сега за модератор.Знам че подобна тема е пускана мн пъти и търсих....но навсякаде се оплакваха от такива неща:мн.горещо , мн. студено , шуми , мирише , скърца и т.н.При мен проблема е малко по простичък.....аз па хич нямам парно :oops: нито каквато и да е винтилация (като изключим прозорците)сега е лято и ще го преживея но зимата не мисля да слагам кюмбе в багажника а да си вратна ключето и да си се топля....Наскоро си закупих Голф-а (2ка ГТИ които е и първата ми кола) и си нямам никво понятие за кво става въпрос....и така де.......за да си намеря проблема питам вас:Да свалям таблото и сам да тарся решение или да се консултирам с тукашните джебчии(авто техници)И от къде може да е проблема и кви парички чр купвах и радиатор на скоро :? П.С. Съжелявам ако темата се повтаря но по горе писах че всеки има проблем с парното което аз даже нямам :wink: Мерси от сега

Имах същия проблем-оказа се запушено радиаторче на парното от т.н.
уплътнители на течове(гадни прахчета дето само правят бели вместо да помагат)100 лв за труд(сваля се таблото до голо)+60 лв радиаторче.
Не искам да те плаша,но 1 година след смяната на парното махнах и радиатора на охладителнвата система,защото и той се оказа добре затъкнат....Така,че sorry брат,но имай евентуална финансова готовност след време колата да почне да ти грее през лятото и да сменяш радиатор(Behr-100 лв,за труд не съм плащал щото го смених сам-лесно е)!?Разбира се ако е това за което аз мисля...може и да не е това?!

Докторе недей да меткаш човека в музиката бре.Защо треа си сваля таблото до голо.Ма верно си на всяка манджа меродия :lol:


Да за да се свали радияторчето не се сваля цялото табло а само корите отдолу и барчето!!!


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Сря 28 мар 2007 11:26


NovobranecGT написа:Първо почни от маркучите за парното в двигателния отсек, трябва и двата да са горещи, а ако имат клапани да се премахнат(в другите теми е описано).Ако там всичко е наред, после провери как стоят нещата отпред под кората, където е механизма на чистачките.От лявата страна е решетката през която вентилацията смучи въздух, изчисти я ако е замърсена.Оттам нататък провери дали клапите топло-студено се отварят, ако е нужно демонтирай барчето и прегледай визуално всичко.
П.П.Не разбрах само дали вентилатора ти работи и какво става като го пуснеш :?:


Провери ли как стоят тук нещата :?: :?: :?: :?: :?: :?:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 28 мар 2007 11:30


А, нека и други от форума кажат как става това,защото ако искаш да не ти тече в краката , да се монтира както трябва и да не окъсиш или скъсаш някой кабеляк или да си строшиш захваткита на жилата на парното- сваляш всичко!(естествено и волана)
На едно място във форума описах какво съм правил на моята кола (около 14-15 възела съм обновил-без майтап!)
Така,че пиша всичко само от пряк собствен опит!И както виждаш винаги използвам условно наклонение....сиреч избягвам да твърдя каквото и да категорично...винаги има изненади....професията ме е научила така....
А който е не вярва да пита специалистите по алармите,защото те се занимават със смяната на парното именно поради голямата паяжина от жици които се налага да се бърникат и откачат!


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Сря 28 мар 2007 11:35


Ми аз ходих да ми оправят парното и извадиха радияторчето без да се сваля цялото табло,а само корите!!! С монтирането цялото упражнение беше за около 3 часа (малко по-малко)

Питай NIKSI той ми го прави!!!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 28 мар 2007 11:41


rexpitbul написа:Ми аз ходих да ми оправят парното и извадиха радияторчето без да се сваля цялото табло,а само корите!!! С монтирането цялото упражнение беше за около 3 часа (малко по-малко)

Питай NIKSI той ми го прави!!!

Може при Г2 да става....аз говоря за Г3....предполагам,че има разлика...не знам?При мен просто беше невъзможно да се достигне до радиаторчето!А смяната отне на момчетата(3 души работиха едновременно) около 4-5 часа!Гледах всичко (и помагах)от край до край!Повярвайте ми - при Г3 иначе не става!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 28 мар 2007 11:45


joker написа:А, нека и други от форума кажат как става това,защото ако искаш да не ти тече в краката , да се монтира както трябва и да не окъсиш или скъсаш някой кабеляк или да си строшиш захваткита на жилата на парното- сваляш всичко!(естествено и волана)
На едно място във форума описах какво съм правил на моята кола (около 14-15 възела съм обновил-без майтап!)
Така,че пиша всичко само от пряк собствен опит!И както виждаш винаги използвам условно наклонение....сиреч избягвам да твърдя каквото и да категорично...винаги има изненади....професията ме е научила така....
А който е не вярва да пита специалистите по алармите,защото те се занимават със смяната на парното именно поради голямата паяжина от жици които се налага да се бърникат и откачат!

За конкректният случай по добре си запази опита за себе си и не обърквай хората.Не мисля,че немеца ще го направи така както ти казваш та да смениш радиаторчето на парното да си изкормиш цялата кола.Просто няма логика.От медицинските науки до техническите науки разликата е от земята до небето.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта