


NovobranecGT написа:jaba7a написа:вентилаторчето не работи като врътна ключа никва реакция ще проверя всичко мерси за съветките
Добре е да поясняваш, но дори и да не ти работи вентилатора, като караш пак трябва да има приток на студен/топъл въздух
jaba7a написа:Сега за модератор.Знам че подобна тема е пускана мн пъти и търсих....но навсякаде се оплакваха от такива неща:мн.горещо , мн. студено , шуми , мирише , скърца и т.н.При мен проблема е малко по простичък.....аз па хич нямам парнонито каквато и да е винтилация (като изключим прозорците)сега е лято и ще го преживея но зимата не мисля да слагам кюмбе в багажника а да си вратна ключето и да си се топля....Наскоро си закупих Голф-а (2ка ГТИ които е и първата ми кола) и си нямам никво понятие за кво става въпрос....и така де.......за да си намеря проблема питам вас:Да свалям таблото и сам да тарся решение или да се консултирам с тукашните джебчии(авто техници)И от къде може да е проблема и кви парички чр купвах и радиатор на скоро
П.С. Съжелявам ако темата се повтаря но по горе писах че всеки има проблем с парното което аз даже нямам
Мерси от сега
joker написа:jaba7a написа:Сега за модератор.Знам че подобна тема е пускана мн пъти и търсих....но навсякаде се оплакваха от такива неща:мн.горещо , мн. студено , шуми , мирише , скърца и т.н.При мен проблема е малко по простичък.....аз па хич нямам парнонито каквато и да е винтилация (като изключим прозорците)сега е лято и ще го преживея но зимата не мисля да слагам кюмбе в багажника а да си вратна ключето и да си се топля....Наскоро си закупих Голф-а (2ка ГТИ които е и първата ми кола) и си нямам никво понятие за кво става въпрос....и така де.......за да си намеря проблема питам вас:Да свалям таблото и сам да тарся решение или да се консултирам с тукашните джебчии(авто техници)И от къде може да е проблема и кви парички чр купвах и радиатор на скоро
П.С. Съжелявам ако темата се повтаря но по горе писах че всеки има проблем с парното което аз даже нямам
Мерси от сега
Имах същия проблем-оказа се запушено радиаторче на парното от т.н.
уплътнители на течове(гадни прахчета дето само правят бели вместо да помагат)100 лв за труд(сваля се таблото до голо)+60 лв радиаторче.
Не искам да те плаша,но 1 година след смяната на парното махнах и радиатора на охладителнвата система,защото и той се оказа добре затъкнат....Така,че sorry брат,но имай евентуална финансова готовност след време колата да почне да ти грее през лятото и да сменяш радиатор(Behr-100 лв,за труд не съм плащал щото го смених сам-лесно е)!?Разбира се ако е това за което аз мисля...може и да не е това?!
vit_autosofia написа:joker написа:jaba7a написа:Сега за модератор.Знам че подобна тема е пускана мн пъти и търсих....но навсякаде се оплакваха от такива неща:мн.горещо , мн. студено , шуми , мирише , скърца и т.н.При мен проблема е малко по простичък.....аз па хич нямам парнонито каквато и да е винтилация (като изключим прозорците)сега е лято и ще го преживея но зимата не мисля да слагам кюмбе в багажника а да си вратна ключето и да си се топля....Наскоро си закупих Голф-а (2ка ГТИ които е и първата ми кола) и си нямам никво понятие за кво става въпрос....и така де.......за да си намеря проблема питам вас:Да свалям таблото и сам да тарся решение или да се консултирам с тукашните джебчии(авто техници)И от къде може да е проблема и кви парички чр купвах и радиатор на скоро
П.С. Съжелявам ако темата се повтаря но по горе писах че всеки има проблем с парното което аз даже нямам
Мерси от сега
Имах същия проблем-оказа се запушено радиаторче на парното от т.н.
уплътнители на течове(гадни прахчета дето само правят бели вместо да помагат)100 лв за труд(сваля се таблото до голо)+60 лв радиаторче.
Не искам да те плаша,но 1 година след смяната на парното махнах и радиатора на охладителнвата система,защото и той се оказа добре затъкнат....Така,че sorry брат,но имай евентуална финансова готовност след време колата да почне да ти грее през лятото и да сменяш радиатор(Behr-100 лв,за труд не съм плащал щото го смених сам-лесно е)!?Разбира се ако е това за което аз мисля...може и да не е това?!
Докторе недей да меткаш човека в музиката бре.Защо треа си сваля таблото до голо.Ма верно си на всяка манджа меродия
NovobranecGT написа:Първо почни от маркучите за парното в двигателния отсек, трябва и двата да са горещи, а ако имат клапани да се премахнат(в другите теми е описано).Ако там всичко е наред, после провери как стоят нещата отпред под кората, където е механизма на чистачките.От лявата страна е решетката през която вентилацията смучи въздух, изчисти я ако е замърсена.Оттам нататък провери дали клапите топло-студено се отварят, ако е нужно демонтирай барчето и прегледай визуално всичко.
П.П.Не разбрах само дали вентилатора ти работи и какво става като го пуснеш
rexpitbul написа:Ми аз ходих да ми оправят парното и извадиха радияторчето без да се сваля цялото табло,а само корите!!! С монтирането цялото упражнение беше за около 3 часа (малко по-малко)
Питай NIKSI той ми го прави!!!
joker написа:А, нека и други от форума кажат как става това,защото ако искаш да не ти тече в краката , да се монтира както трябва и да не окъсиш или скъсаш някой кабеляк или да си строшиш захваткита на жилата на парното- сваляш всичко!(естествено и волана)
На едно място във форума описах какво съм правил на моята кола (около 14-15 възела съм обновил-без майтап!)
Така,че пиша всичко само от пряк собствен опит!И както виждаш винаги използвам условно наклонение....сиреч избягвам да твърдя каквото и да категорично...винаги има изненади....професията ме е научила така....
А който е не вярва да пита специалистите по алармите,защото те се занимават със смяната на парното именно поради голямата паяжина от жици които се налага да се бърникат и откачат!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта