Имам Проблемче...парното?
- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Имам Проблемче...парното?
Сега за модератор.Знам че подобна тема е пускана мн пъти и търсих....но навсякаде се оплакваха от такива неща:мн.горещо , мн. студено , шуми , мирише , скърца и т.н.При мен проблема е малко по простичък.....аз па хич нямам парно
нито каквато и да е винтилация (като изключим прозорците)сега е лято и ще го преживея но зимата не мисля да слагам кюмбе в багажника а да си вратна ключето и да си се топля....Наскоро си закупих Голф-а (2ка ГТИ които е и първата ми кола) и си нямам никво понятие за кво става въпрос....и така де.......за да си намеря проблема питам вас:Да свалям таблото и сам да тарся решение или да се консултирам с тукашните джебчии(авто техници)И от къде може да е проблема и кви парички чр купвах и радиатор на скоро
П.С. Съжелявам ако темата се повтаря но по горе писах че всеки има проблем с парното което аз даже нямам
Мерси от сега
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Първо почни от маркучите за парното в двигателния отсек, трябва и двата да са горещи, а ако имат клапани да се премахнат(в другите теми е описано).Ако там всичко е наред, после провери как стоят нещата отпред под кората, където е механизма на чистачките.От лявата страна е решетката през която вентилацията смучи въздух, изчисти я ако е замърсена.Оттам нататък провери дали клапите топло-студено се отварят, ако е нужно демонтирай барчето и прегледай визуално всичко.
П.П.Не разбрах само дали вентилатора ти работи и какво става като го пуснеш
П.П.Не разбрах само дали вентилатора ти работи и какво става като го пуснеш
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
До колкото разбрах от "парното въобще не работи" - като врътнеш ключето нищо не става?
Ако е така аз лично първо бих проверил предпазителя, след това дали до ключето идва ток, а след това дали и до моторчето идва ток.
Ако на всякъде има ток - значи проблемът е в моторчето.
Просто лека по лека локализираме проблема.
Ако е така аз лично първо бих проверил предпазителя, след това дали до ключето идва ток, а след това дали и до моторчето идва ток.
Ако на всякъде има ток - значи проблемът е в моторчето.
Просто лека по лека локализираме проблема.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
jaba7a, колегите са прави, но ти споменаваш и смяна на радиатор... Да не би по стара БГ традиция да е запушван теч с "прахче" без да са изолирали радиаторчето на парното? Съответно - то се е затлачило... Като пари самото радиаторче не е скъпо, но смяната му си е страшно "забавление"...
П.П. Наистина не се разбира от написаното от теб дали вентилатора тръгва въобще - затова са те попитали и колегите...
П.П. Наистина не се разбира от написаното от теб дали вентилатора тръгва въобще - затова са те попитали и колегите...
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
NovobranecGT написа:jaba7a написа:вентилаторчето не работи като врътна ключа никва реакция ще проверя всичко мерси за съветките
Добре е да поясняваш, но дори и да не ти работи вентилатора, като караш пак трябва да има приток на студен/топъл въздух
При отворени клапи за обдухване на купето, би следвало да се усеща. Провери това при скорост
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Имам Проблемче...парното?
jaba7a написа:Сега за модератор.Знам че подобна тема е пускана мн пъти и търсих....но навсякаде се оплакваха от такива неща:мн.горещо , мн. студено , шуми , мирише , скърца и т.н.При мен проблема е малко по простичък.....аз па хич нямам парнонито каквато и да е винтилация (като изключим прозорците)сега е лято и ще го преживея но зимата не мисля да слагам кюмбе в багажника а да си вратна ключето и да си се топля....Наскоро си закупих Голф-а (2ка ГТИ които е и първата ми кола) и си нямам никво понятие за кво става въпрос....и така де.......за да си намеря проблема питам вас:Да свалям таблото и сам да тарся решение или да се консултирам с тукашните джебчии(авто техници)И от къде може да е проблема и кви парички чр купвах и радиатор на скоро
П.С. Съжелявам ако темата се повтаря но по горе писах че всеки има проблем с парното което аз даже нямам
Мерси от сега
Имах същия проблем-оказа се запушено радиаторче на парното от т.н.
уплътнители на течове(гадни прахчета дето само правят бели вместо да помагат)100 лв за труд(сваля се таблото до голо)+60 лв радиаторче.
Не искам да те плаша,но 1 година след смяната на парното махнах и радиатора на охладителнвата система,защото и той се оказа добре затъкнат....Така,че sorry брат,но имай евентуална финансова готовност след време колата да почне да ти грее през лятото и да сменяш радиатор(Behr-100 лв,за труд не съм плащал щото го смених сам-лесно е)!?Разбира се ако е това за което аз мисля...може и да не е това?!
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Имам Проблемче...парното?
joker написа:jaba7a написа:Сега за модератор.Знам че подобна тема е пускана мн пъти и търсих....но навсякаде се оплакваха от такива неща:мн.горещо , мн. студено , шуми , мирише , скърца и т.н.При мен проблема е малко по простичък.....аз па хич нямам парнонито каквато и да е винтилация (като изключим прозорците)сега е лято и ще го преживея но зимата не мисля да слагам кюмбе в багажника а да си вратна ключето и да си се топля....Наскоро си закупих Голф-а (2ка ГТИ които е и първата ми кола) и си нямам никво понятие за кво става въпрос....и така де.......за да си намеря проблема питам вас:Да свалям таблото и сам да тарся решение или да се консултирам с тукашните джебчии(авто техници)И от къде може да е проблема и кви парички чр купвах и радиатор на скоро
П.С. Съжелявам ако темата се повтаря но по горе писах че всеки има проблем с парното което аз даже нямам
Мерси от сега
Имах същия проблем-оказа се запушено радиаторче на парното от т.н.
уплътнители на течове(гадни прахчета дето само правят бели вместо да помагат)100 лв за труд(сваля се таблото до голо)+60 лв радиаторче.
Не искам да те плаша,но 1 година след смяната на парното махнах и радиатора на охладителнвата система,защото и той се оказа добре затъкнат....Така,че sorry брат,но имай евентуална финансова готовност след време колата да почне да ти грее през лятото и да сменяш радиатор(Behr-100 лв,за труд не съм плащал щото го смених сам-лесно е)!?Разбира се ако е това за което аз мисля...може и да не е това?!
Докторе недей да меткаш човека в музиката бре.Защо треа си сваля таблото до голо.Ма верно си на всяка манджа меродия
- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
Re: Имам Проблемче...парното?
vit_autosofia написа:joker написа:jaba7a написа:Сега за модератор.Знам че подобна тема е пускана мн пъти и търсих....но навсякаде се оплакваха от такива неща:мн.горещо , мн. студено , шуми , мирише , скърца и т.н.При мен проблема е малко по простичък.....аз па хич нямам парнонито каквато и да е винтилация (като изключим прозорците)сега е лято и ще го преживея но зимата не мисля да слагам кюмбе в багажника а да си вратна ключето и да си се топля....Наскоро си закупих Голф-а (2ка ГТИ които е и първата ми кола) и си нямам никво понятие за кво става въпрос....и така де.......за да си намеря проблема питам вас:Да свалям таблото и сам да тарся решение или да се консултирам с тукашните джебчии(авто техници)И от къде може да е проблема и кви парички чр купвах и радиатор на скоро
П.С. Съжелявам ако темата се повтаря но по горе писах че всеки има проблем с парното което аз даже нямам
Мерси от сега
Имах същия проблем-оказа се запушено радиаторче на парното от т.н.
уплътнители на течове(гадни прахчета дето само правят бели вместо да помагат)100 лв за труд(сваля се таблото до голо)+60 лв радиаторче.
Не искам да те плаша,но 1 година след смяната на парното махнах и радиатора на охладителнвата система,защото и той се оказа добре затъкнат....Така,че sorry брат,но имай евентуална финансова готовност след време колата да почне да ти грее през лятото и да сменяш радиатор(Behr-100 лв,за труд не съм плащал щото го смених сам-лесно е)!?Разбира се ако е това за което аз мисля...може и да не е това?!
Докторе недей да меткаш човека в музиката бре.Защо треа си сваля таблото до голо.Ма верно си на всяка манджа меродия
Да за да се свали радияторчето не се сваля цялото табло а само корите отдолу и барчето!!!
- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
NovobranecGT написа:Първо почни от маркучите за парното в двигателния отсек, трябва и двата да са горещи, а ако имат клапани да се премахнат(в другите теми е описано).Ако там всичко е наред, после провери как стоят нещата отпред под кората, където е механизма на чистачките.От лявата страна е решетката през която вентилацията смучи въздух, изчисти я ако е замърсена.Оттам нататък провери дали клапите топло-студено се отварят, ако е нужно демонтирай барчето и прегледай визуално всичко.
П.П.Не разбрах само дали вентилатора ти работи и какво става като го пуснеш
Провери ли как стоят тук нещата
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
А, нека и други от форума кажат как става това,защото ако искаш да не ти тече в краката , да се монтира както трябва и да не окъсиш или скъсаш някой кабеляк или да си строшиш захваткита на жилата на парното- сваляш всичко!(естествено и волана)
На едно място във форума описах какво съм правил на моята кола (около 14-15 възела съм обновил-без майтап!)
Така,че пиша всичко само от пряк собствен опит!И както виждаш винаги използвам условно наклонение....сиреч избягвам да твърдя каквото и да категорично...винаги има изненади....професията ме е научила така....
А който е не вярва да пита специалистите по алармите,защото те се занимават със смяната на парното именно поради голямата паяжина от жици които се налага да се бърникат и откачат!
На едно място във форума описах какво съм правил на моята кола (около 14-15 възела съм обновил-без майтап!)
Така,че пиша всичко само от пряк собствен опит!И както виждаш винаги използвам условно наклонение....сиреч избягвам да твърдя каквото и да категорично...винаги има изненади....професията ме е научила така....
А който е не вярва да пита специалистите по алармите,защото те се занимават със смяната на парното именно поради голямата паяжина от жици които се налага да се бърникат и откачат!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
rexpitbul написа:Ми аз ходих да ми оправят парното и извадиха радияторчето без да се сваля цялото табло,а само корите!!! С монтирането цялото упражнение беше за около 3 часа (малко по-малко)
Питай NIKSI той ми го прави!!!
Може при Г2 да става....аз говоря за Г3....предполагам,че има разлика...не знам?При мен просто беше невъзможно да се достигне до радиаторчето!А смяната отне на момчетата(3 души работиха едновременно) около 4-5 часа!Гледах всичко (и помагах)от край до край!Повярвайте ми - при Г3 иначе не става!
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
joker написа:А, нека и други от форума кажат как става това,защото ако искаш да не ти тече в краката , да се монтира както трябва и да не окъсиш или скъсаш някой кабеляк или да си строшиш захваткита на жилата на парното- сваляш всичко!(естествено и волана)
На едно място във форума описах какво съм правил на моята кола (около 14-15 възела съм обновил-без майтап!)
Така,че пиша всичко само от пряк собствен опит!И както виждаш винаги използвам условно наклонение....сиреч избягвам да твърдя каквото и да категорично...винаги има изненади....професията ме е научила така....
А който е не вярва да пита специалистите по алармите,защото те се занимават със смяната на парното именно поради голямата паяжина от жици които се налага да се бърникат и откачат!
За конкректният случай по добре си запази опита за себе си и не обърквай хората.Не мисля,че немеца ще го направи така както ти казваш та да смениш радиаторчето на парното да си изкормиш цялата кола.Просто няма логика.От медицинските науки до техническите науки разликата е от земята до небето.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта
