Golf MK3 2.0 93 г. проблем с токовете
Golf MK3 2.0 93 г. проблем с токовете
Здравейте. Преди около 6-7 дни си купих VW Golf 3 1993 година,2 литров двигател пълен инжекцион и имам много сериозен проблем. Изминал съм приблизително 25 километра без никакви проблеми със светлините,запалването и двигателя,но една сутрин бях тръгнал за работа и изминах най-много километър и колата пресецка и просто умря. Забравих само да спомена,че предишният й собственик е монтирал имобилайзер,но до сега нямаше абсолютно никакви проблеми с него. Та както казвах тя просто умря. Прибрах се до нас със теглене. С бутане пали,но след няколко минути отново гасне. Прегледал съм тези 3 дни всичко,за което се сетих и всички кабели,но не можах да открия проблема. Става на въпрос,че отключвам я,сядам зад волана,подавам на контакт,натискам копчето за изключване на имобилайзера и нещо като бубина дето седи на цилиндровата глава,заедно с бушоните започва да бръмчи и същевременно ми изчезват абсолютно всички токове по таблото,борда за километрите и този за часовника изгасват,всички светлини по таблото също. Моля ви каже ми какво да направя,защото така все едно съм си дал парите на вятъра. БЛАГОДАРЯ ВИ !!!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
Това дето е като бобина над цил.глава най вероятно е стъпковото моторче за празния ход.Но това че ти изчезват тоците вече не е добре.Може да е от клеморед,слаб акумулатор,или от измисления имобилайзер.
Най-добре я закарай на жичкаджия да я погледне.Мен ако питаш го накарай да махне гадния имобилайзер и да си му възстанови кабелите както си е било заводско.
Най-добре я закарай на жичкаджия да я погледне.Мен ако питаш го накарай да махне гадния имобилайзер и да си му възстанови кабелите както си е било заводско.
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
Попринцип съм учил 4 години АТТ и документ имам,прегледах абсолютно всички кабели и какво ли още не,но тази кола направо ми разказва играта в момента. Днес почистих полюсите на акомулатора и клемите със финна шкурка до перфектен блясък и после ги доизчистих със четчица и чист спирт,минимално подобрение. Сега като подам на контакт цифровите бордове не изгасват веднага,но започват да им се побъркват пикселите,но дразнещото и притеснително бръмчене си продължава,но не мога да разбера от къде точно и защо най-вече. Забравих само да спомена,че вече освен габарити нямам абсолютно никакви светлини - нито къси,нито дълги,нито мигачи,а стоповете в момента само пазят от влизане на вода в купето .....
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
А сигурен ли си,че акумулатора е наред?По принцип такива аномалии се показват при слаб акумулатор или нагорял клеморед.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
+1 зареден ли е акумулатора?
- azkompira
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 27 юли 2013 9:41
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: 1800 90hp ABS
- Местоположение: В.Търново
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
Колега, погледни също дали при контакт светва лампата за акумулатора.Ако не, бягай да правиш генератора после диагностика и тест акумулатор и при нужда заряд или нов. Успех. 

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
Момчета цял ден я ръчкам,изчистил съм всичко до блясък дето ми е минало през ръцете,но пак не иска да пали. Акумулатора е на дали има и година време,закупен е чисто нов и си имам 11.9 заряд в него,но като му сложа клемите спада с 2-3 волта. Нещата малко се подобриха,но .... На контакт вече само ми се бъгват пикселите на общите километри на борда на таблото,вместо да гасне,като се опитам да запаля отново изчезва всичко,но си мисля,че не е от имобилайзера,защото като дам на контакт дори и неговата лампичка започва да избледнява,а като натисна спирачката отново изчезват токовете.Има го и притеснителното бучене под капака и идва или от дистрибуторната капачка или от стартера .... Видело се е вече,че ако и вие не ми помогнете някак си,ще я тегля до жичкаджията ....
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
Човек,сложи друг акумулатор и ще запали 

-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 26 ное 2013 3:12
- Автомобил: VW Golf Mk.3
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: София
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
Не че съм много вещ с тоците но след като закачиш клемите и пада волтажа в акумулатора то следва някаде да отива този ток. Следва някъде да има оттечка или консуматор. Ако се чува някакво жужене най-вероятно има някакъв ел. консуматор който се опитва да извърши някаква работа.
Това ми идва на ум...не знам колко ще ти е от помощ. Успех.
Това ми идва на ум...не знам колко ще ти е от помощ. Успех.
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
Слагах и друг акумулатор - по-як,дето е за дизеляци и пак не става ... давай те предложения,защото направо и аз самият се изчерпах тотално ....
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
Тогава или клемореда е нагорял и не дава достатъчно напрежение или някъде масата от акумулатора е хлабава 

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
Почистил съм и клемореда със шкурка и етанол,както и всичко останало дето видях хванато някъде с гайка и после съм затегнал почти до скъсване. Прегледал съм всики кабели от акумулатора,стартер,двигател,купето и към бушоните,та чак до стоповете. Ако знаех,че ще имам такива ядове поне да бях учил тия 4 години ел. на автомобила ....
А и според мен не е клемореда. Някъде има късо и гълта ток щом при слагането на клемите ми бягат тия 2-3 волта от батерията. Масата е добре,но пак нещо не ми се връзва в цялата схема,защо ми прави тия мизерни номера.
А и според мен не е клемореда. Някъде има късо и гълта ток щом при слагането на клемите ми бягат тия 2-3 волта от батерията. Масата е добре,но пак нещо не ми се връзва в цялата схема,защо ми прави тия мизерни номера.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
диод в алтернатора или изпукал транзистор в реле регулатора.
1.Откачи куплунга към реле регулатора.Ако изчезне спада -реле
2. Откачи дебелия проводник от болта на алтернатора. Ако изчезне спадането на акумулатора - алтернатора долу.
За да има такъв голям спад веднага - голям товар -мощен диод в алтернатора или транзистора в реле регулатора.
Според мен е алтернатор.
При 1. и 2. НЕ ВЪРТИ на стартер за палене !!!
П.П. - провери двигателя на парното дали е изключен. поз.0 .Ако е с блокирали втулки пак има консумация.
1.Откачи куплунга към реле регулатора.Ако изчезне спада -реле
2. Откачи дебелия проводник от болта на алтернатора. Ако изчезне спадането на акумулатора - алтернатора долу.
За да има такъв голям спад веднага - голям товар -мощен диод в алтернатора или транзистора в реле регулатора.
Според мен е алтернатор.
При 1. и 2. НЕ ВЪРТИ на стартер за палене !!!
П.П. - провери двигателя на парното дали е изключен. поз.0 .Ако е с блокирали втулки пак има консумация.
- azkompira
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 27 юли 2013 9:41
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: 1800 90hp ABS
- Местоположение: В.Търново
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
kris11 го е написаал най-точно. По нагоре бях написал за проблем в алтернатора. А заряд на акумулатор под 12,3в. се счита за изтощен акумулатор(смятат се 6 клетки по 2.1в. =12,6в. нормален заряд)-ако под товар пада под 9-значи е заминал. Не е изключено също и стартера при разбити втулки също да товари много и да дърпа всичкия ток.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете
Мисля си, че ако е диод на генератора - щеше да ошмули тока и без да се дава на контакт.
Като за начало бих откачил стартера. Само плюсовата му клема. И опит за палене чрез бутане.
Като за начало бих откачил стартера. Само плюсовата му клема. И опит за палене чрез бутане.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 77 госта