Golf MK3 2.0 93 г. проблем с токовете

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
dimbata11
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 юли 2014 23:39
Автомобил:
Двигател:

Golf MK3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот dimbata11 » Чет 03 юли 2014 0:15


Здравейте. Преди около 6-7 дни си купих VW Golf 3 1993 година,2 литров двигател пълен инжекцион и имам много сериозен проблем. Изминал съм приблизително 25 километра без никакви проблеми със светлините,запалването и двигателя,но една сутрин бях тръгнал за работа и изминах най-много километър и колата пресецка и просто умря. Забравих само да спомена,че предишният й собственик е монтирал имобилайзер,но до сега нямаше абсолютно никакви проблеми с него. Та както казвах тя просто умря. Прибрах се до нас със теглене. С бутане пали,но след няколко минути отново гасне. Прегледал съм тези 3 дни всичко,за което се сетих и всички кабели,но не можах да открия проблема. Става на въпрос,че отключвам я,сядам зад волана,подавам на контакт,натискам копчето за изключване на имобилайзера и нещо като бубина дето седи на цилиндровата глава,заедно с бушоните започва да бръмчи и същевременно ми изчезват абсолютно всички токове по таблото,борда за километрите и този за часовника изгасват,всички светлини по таблото също. Моля ви каже ми какво да направя,защото така все едно съм си дал парите на вятъра. БЛАГОДАРЯ ВИ !!!




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот Bai Sando » Чет 03 юли 2014 8:57


Това дето е като бобина над цил.глава най вероятно е стъпковото моторче за празния ход.Но това че ти изчезват тоците вече не е добре.Може да е от клеморед,слаб акумулатор,или от измисления имобилайзер.
Най-добре я закарай на жичкаджия да я погледне.Мен ако питаш го накарай да махне гадния имобилайзер и да си му възстанови кабелите както си е било заводско.


dimbata11
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 юли 2014 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот dimbata11 » Чет 03 юли 2014 13:47


Попринцип съм учил 4 години АТТ и документ имам,прегледах абсолютно всички кабели и какво ли още не,но тази кола направо ми разказва играта в момента. Днес почистих полюсите на акомулатора и клемите със финна шкурка до перфектен блясък и после ги доизчистих със четчица и чист спирт,минимално подобрение. Сега като подам на контакт цифровите бордове не изгасват веднага,но започват да им се побъркват пикселите,но дразнещото и притеснително бръмчене си продължава,но не мога да разбера от къде точно и защо най-вече. Забравих само да спомена,че вече освен габарити нямам абсолютно никакви светлини - нито къси,нито дълги,нито мигачи,а стоповете в момента само пазят от влизане на вода в купето .....


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот Bai Sando » Чет 03 юли 2014 15:41


А сигурен ли си,че акумулатора е наред?По принцип такива аномалии се показват при слаб акумулатор или нагорял клеморед.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот phantom_ » Чет 03 юли 2014 15:44


+1 зареден ли е акумулатора?


Потребителски аватар
azkompira
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 27 юли 2013 9:41
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1800 90hp ABS
Местоположение: В.Търново

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот azkompira » Чет 03 юли 2014 17:49


Колега, погледни също дали при контакт светва лампата за акумулатора.Ако не, бягай да правиш генератора после диагностика и тест акумулатор и при нужда заряд или нов. Успех. :th_up


dimbata11
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 юли 2014 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот dimbata11 » Чет 03 юли 2014 20:43


Момчета цял ден я ръчкам,изчистил съм всичко до блясък дето ми е минало през ръцете,но пак не иска да пали. Акумулатора е на дали има и година време,закупен е чисто нов и си имам 11.9 заряд в него,но като му сложа клемите спада с 2-3 волта. Нещата малко се подобриха,но .... На контакт вече само ми се бъгват пикселите на общите километри на борда на таблото,вместо да гасне,като се опитам да запаля отново изчезва всичко,но си мисля,че не е от имобилайзера,защото като дам на контакт дори и неговата лампичка започва да избледнява,а като натисна спирачката отново изчезват токовете.Има го и притеснителното бучене под капака и идва или от дистрибуторната капачка или от стартера .... Видело се е вече,че ако и вие не ми помогнете някак си,ще я тегля до жичкаджията ....


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот Bai Sando » Чет 03 юли 2014 20:50


Човек,сложи друг акумулатор и ще запали :mhihi


Karturu
Мнения: 56
Регистриран на: Вто 26 ное 2013 3:12
Автомобил: VW Golf Mk.3
Двигател: AEA 1995
Местоположение: София

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот Karturu » Чет 03 юли 2014 20:54


Не че съм много вещ с тоците но след като закачиш клемите и пада волтажа в акумулатора то следва някаде да отива този ток. Следва някъде да има оттечка или консуматор. Ако се чува някакво жужене най-вероятно има някакъв ел. консуматор който се опитва да извърши някаква работа.
Това ми идва на ум...не знам колко ще ти е от помощ. Успех.


dimbata11
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 юли 2014 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот dimbata11 » Чет 03 юли 2014 21:08


Слагах и друг акумулатор - по-як,дето е за дизеляци и пак не става ... давай те предложения,защото направо и аз самият се изчерпах тотално ....


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот Bai Sando » Чет 03 юли 2014 21:47


Тогава или клемореда е нагорял и не дава достатъчно напрежение или някъде масата от акумулатора е хлабава :gruebel


dimbata11
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 02 юли 2014 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот dimbata11 » Чет 03 юли 2014 22:57


Почистил съм и клемореда със шкурка и етанол,както и всичко останало дето видях хванато някъде с гайка и после съм затегнал почти до скъсване. Прегледал съм всики кабели от акумулатора,стартер,двигател,купето и към бушоните,та чак до стоповете. Ако знаех,че ще имам такива ядове поне да бях учил тия 4 години ел. на автомобила ....
А и според мен не е клемореда. Някъде има късо и гълта ток щом при слагането на клемите ми бягат тия 2-3 волта от батерията. Масата е добре,но пак нещо не ми се връзва в цялата схема,защо ми прави тия мизерни номера.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот kris11 » Пет 04 юли 2014 8:33


диод в алтернатора или изпукал транзистор в реле регулатора.
1.Откачи куплунга към реле регулатора.Ако изчезне спада -реле
2. Откачи дебелия проводник от болта на алтернатора. Ако изчезне спадането на акумулатора - алтернатора долу.
За да има такъв голям спад веднага - голям товар -мощен диод в алтернатора или транзистора в реле регулатора.
Според мен е алтернатор.
При 1. и 2. НЕ ВЪРТИ на стартер за палене !!!
П.П. - провери двигателя на парното дали е изключен. поз.0 .Ако е с блокирали втулки пак има консумация.


Потребителски аватар
azkompira
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 27 юли 2013 9:41
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1800 90hp ABS
Местоположение: В.Търново

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот azkompira » Пет 04 юли 2014 9:31


kris11 го е написаал най-точно. По нагоре бях написал за проблем в алтернатора. А заряд на акумулатор под 12,3в. се счита за изтощен акумулатор(смятат се 6 клетки по 2.1в. =12,6в. нормален заряд)-ако под товар пада под 9-значи е заминал. Не е изключено също и стартера при разбити втулки също да товари много и да дърпа всичкия ток.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: vw golf 3 2.0 93 г. проблем с токовете

Мнениеот radotom » Пет 04 юли 2014 9:34


Мисля си, че ако е диод на генератора - щеше да ошмули тока и без да се дава на контакт.
Като за начало бих откачил стартера. Само плюсовата му клема. И опит за палене чрез бутане.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта