Луфт в задните колела
Луфт в задните колела
Момчета здравеите,имам едно леко питане.Като клатя задните колела има леко луфче,трябва ли да го обирам или е нормално.На старата голфетка2 като го обера луфта и лагерите заминаваха,чак и загряваха
Сега с около 100 като карам и на завои се чува леко виене и зод задзе
Дайте съветче.Ако има значение колата е с АЕК мотор.Благодаря голфаджии
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
EMZI написа:Мерси за отг. леко обирам
Има едни начин да разбереш дали трябва да обираш.Шайбата,която е под затягащият болт трябва да мърда(да се плъзга под болта,защото е по-широка от главината) плътно и с леко усилие при бутане с отверка.Ако е така нищо не обирай защото от слушане на "компетенти" това обиране ме костваше три комплекта задни лагери!Луфт трябва да има-иначе оставаш без задни лагери!!!!!!!!Ако обаче шайбата се движи прекалено леко,обираш до плътно плъзгане с малко усилие на шайбата!
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
ANNIHILATOR написа:Ваското 1 някъде го беше обяснил много добре.
Стягаш но така че колелото да се върти нормално, т.е. да не запъва.
Това не е вярно!Специално на Голф 3 задите олелелета си си въртят свободно даже и при неправилно затегнати лагери!!! Твърдя го със сигурност защото точно такова свободно въртене ми стопи 3 комплекта лагери(това твърдяха и малоумниците дето ми сменяха 3 пъти лагерите -стопиха ми лагери SNR r SKF -заминаха точно за 1000 км..Повтарям ШАЙБАТА ПОД ЗАТЯГАЩАТА ГАЙКА ТРЯБВА ПЛЪТНО И МАЗНО ДА СЕ ПЛЪЗГА С ЛЕКО УСИЛИЕ НА ОТВЕРКАТА!!!Това е единствения начин да дозираш натягането ако нямаш динамометричен ключ и не знаеш точния момент на затягане!Германецът нарочно е направил много широка шайба-много по-широка от размера на главината!!!
Сега съм вече на 10 000 с новите лагери затегнати по този начин и всичко е перфектно.
Който не вярва да пробва пък после (след 500-1000-1500 км в зависимост от пренатягането)да пише!!!!!На печелившите автомагазинери и автомотьори честито!!!Лека печалба!
Последна промяна от joker на Вто 03 апр 2007 13:45, променено общо 1 път.
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 62 госта

