ANNIHILATOR написа:Ваското 1 някъде го беше обяснил много добре.
Стягаш но така че колелото да се върти нормално, т.е. да не запъва.
Това не е вярно!Специално на Голф 3 задите олелелета си си въртят свободно даже и при неправилно затегнати лагери!!! Твърдя го със сигурност защото точно такова свободно въртене ми стопи 3 комплекта лагери(това твърдяха и малоумниците дето ми сменяха 3 пъти лагерите -стопиха ми лагери SNR r SKF -заминаха точно за 1000 км..Повтарям ШАЙБАТА ПОД ЗАТЯГАЩАТА ГАЙКА ТРЯБВА ПЛЪТНО И МАЗНО ДА СЕ ПЛЪЗГА С ЛЕКО УСИЛИЕ НА ОТВЕРКАТА!!!Това е единствения начин да дозираш натягането ако нямаш динамометричен ключ и не знаеш точния момент на затягане!Германецът нарочно е направил много широка шайба-много по-широка от размера на главината!!!
Сега съм вече на 10 000 с новите лагери затегнати по този начин и всичко е перфектно.
Който не вярва да пробва пък после (след 500-1000-1500 км в зависимост от пренатягането)да пише!!!!!На печелившите автомагазинери и автомотьори честито!!!Лека печалба!