Запалване проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
rusevr
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Запалване проблем

Мнениеот rusevr » Пон 02 апр 2007 22:46


Здравейте,
отскоро съм собственик на VW GOLF 2 двигател RP. До скоро нямах никакви проблеми с изключение на някои дреби течове от маркучите, които са слагали газаджиите при инсталиране на уредбата. Но днес ми се случи нещо много странно. Надявам се някои които има повече опит да помогне.
През целия ден колата беше в движение, но вечерта след когато я оставих за около 2 часа (бях на заведение) тя не искаше да запали.
При завъртане на контактния ключ, на таблото вместо да ми свети индикация за акумулатора и маслото, светеше индикацията за маслото и дългите светлини. При опит за запалване стартера дори и не се опитваше да завърти.
Акумулатора не е свършил със сигурност.
Моля ако имате някакви идей да ги споделите с мене.
Благодаря предварително.
Лека вечер.




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 03 апр 2007 12:54


Токове,жици,контактен ключ нещо по ел системата изглежда е.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 03 апр 2007 12:56


Клемореда зад конт. ключ - класика... 8-10 лв. и 1 час "гъзурчене"... :)


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Вто 03 апр 2007 12:59


Клеморед, шалтер на стартера и по ред...
Чуваш ли да изхвърля бендикса?
Дай повече информация... :roll:


rusevr
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Благодаря

Мнениеот rusevr » Вто 03 апр 2007 15:13


Благодаря Ви за отговорите. Още съм на работа, но довечера ще погледна масите и клемореда. Мога ли сам да си сменя клемореда според Вас. Чувал съм, че са необходими по-специални инструменти.
Допълнителната информация, която мога да Ви дам е, че докато ме дърпаха към вкъщи се опитах да запаля на скорост, но нищо не се получи. Сякаш нямам акумулатор. Но когато пусна фаровете (дългите)те светят и то силно, затова съм сигурен, че не ми е паднал акумулатора. Възможно ли е да ми се губи някоя маса? И ако се губи не би ли трябвало да не ми светят и фаровете, освен че не мога да запаля? Друго, което се сещам в момента е, че докато ме теглеха индикацията на аварийните светлини на таблото не светеше, независимо от това, че мигачите работеха.
За мен най-стряскащото е как може при контакт заедно с индикацията за маслото да ми свети индикацията за дългите светлини без дори да са включени. И каква е връзката на дългите светлини с запалването или с клемореда???
Това е за сега. Ще Ви пиша пак като разгледам масите привечер.
Лек ден.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Вто 03 апр 2007 15:38


Връзка няма... просто яко са се оплели кабелаците и някъде сигурно дават на късо. На твое място когато не съм до колата бих махал едната от клемите на батерията.


rusevr
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Благодаря

Мнениеот rusevr » Вто 03 апр 2007 20:37


Съжалявам, че няма да мога да Ви разкажа дали съм се преборил с проблема, защото съм командировка извън София до четвъртък. Тогава ще Ви пиша пак. Благодаря Ви за вниманието.

P.S. Откачил съм акумулатора.

Лека и до скоро.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта