Здравейте,
отскоро съм собственик на VW GOLF 2 двигател RP. До скоро нямах никакви проблеми с изключение на някои дреби течове от маркучите, които са слагали газаджиите при инсталиране на уредбата. Но днес ми се случи нещо много странно. Надявам се някои които има повече опит да помогне.
През целия ден колата беше в движение, но вечерта след когато я оставих за около 2 часа (бях на заведение) тя не искаше да запали.
При завъртане на контактния ключ, на таблото вместо да ми свети индикация за акумулатора и маслото, светеше индикацията за маслото и дългите светлини. При опит за запалване стартера дори и не се опитваше да завърти.
Акумулатора не е свършил със сигурност.
Моля ако имате някакви идей да ги споделите с мене.
Благодаря предварително.
Лека вечер.
Запалване проблем
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Благодаря
Благодаря Ви за отговорите. Още съм на работа, но довечера ще погледна масите и клемореда. Мога ли сам да си сменя клемореда според Вас. Чувал съм, че са необходими по-специални инструменти.
Допълнителната информация, която мога да Ви дам е, че докато ме дърпаха към вкъщи се опитах да запаля на скорост, но нищо не се получи. Сякаш нямам акумулатор. Но когато пусна фаровете (дългите)те светят и то силно, затова съм сигурен, че не ми е паднал акумулатора. Възможно ли е да ми се губи някоя маса? И ако се губи не би ли трябвало да не ми светят и фаровете, освен че не мога да запаля? Друго, което се сещам в момента е, че докато ме теглеха индикацията на аварийните светлини на таблото не светеше, независимо от това, че мигачите работеха.
За мен най-стряскащото е как може при контакт заедно с индикацията за маслото да ми свети индикацията за дългите светлини без дори да са включени. И каква е връзката на дългите светлини с запалването или с клемореда???
Това е за сега. Ще Ви пиша пак като разгледам масите привечер.
Лек ден.
Допълнителната информация, която мога да Ви дам е, че докато ме дърпаха към вкъщи се опитах да запаля на скорост, но нищо не се получи. Сякаш нямам акумулатор. Но когато пусна фаровете (дългите)те светят и то силно, затова съм сигурен, че не ми е паднал акумулатора. Възможно ли е да ми се губи някоя маса? И ако се губи не би ли трябвало да не ми светят и фаровете, освен че не мога да запаля? Друго, което се сещам в момента е, че докато ме теглеха индикацията на аварийните светлини на таблото не светеше, независимо от това, че мигачите работеха.
За мен най-стряскащото е как може при контакт заедно с индикацията за маслото да ми свети индикацията за дългите светлини без дори да са включени. И каква е връзката на дългите светлини с запалването или с клемореда???
Това е за сега. Ще Ви пиша пак като разгледам масите привечер.
Лек ден.
Благодаря
Съжалявам, че няма да мога да Ви разкажа дали съм се преборил с проблема, защото съм командировка извън София до четвъртък. Тогава ще Ви пиша пак. Благодаря Ви за вниманието.
P.S. Откачил съм акумулатора.
Лека и до скоро.
P.S. Откачил съм акумулатора.
Лека и до скоро.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: loopci и 88 госта