Golf MK3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Emo9101
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 01 май 2012 13:31
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 2.0 115k.c. 1997
Местоположение: Русе

Golf MK3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа

Мнениеот Emo9101 » Съб 06 сеп 2014 9:44


Проблем Голф 3 беше 1.6 минах на 2.0 115к.с смяната на бензиновата помпа, тъй като несъм я сменял и двата мотора са пълна инжекция как да ги препасна ! Помагайте ако някой е извършвал такъф ремонт.Благодаря предварително :)
Помпата ми се намира в багажника до резервната гума входа и изхода на маркучите за горивото са горе и двата




Потребителски аватар
toci_81
Мнения: 191
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
Автомобил: Golf 5 Plus TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Ботевград

Re: Проблем Голф 3 беше 1.6 минах на 2.0 115к.с ПОМОГНЕТЕ

Мнениеот toci_81 » Съб 06 сеп 2014 9:52


здрасти колега.помпата е вътре в резервоара,вади се с завъртане.


Emo9101
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 01 май 2012 13:31
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 2.0 115k.c. 1997
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа

Мнениеот Emo9101 » Съб 06 сеп 2014 13:24


Това ми е ясно там дали ще влезе другата помпа тва е въпроса ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа

Мнениеот radotom » Съб 06 сеп 2014 14:00


Емо, те помпите са еднакви, без никаква разлика.
Щом е било и е многоточков електрически инжекцион - значи работното налягане на помпата е 3 бара
Дори помпа от моно можеш да сложиш в същата кошница, но те работят на 1.2 бара.


Stopanski
Мнения: 165
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2.0 GTI 115 1994
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Голф 3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа

Мнениеот Stopanski » Съб 06 сеп 2014 15:44


Колега аз съм със мотор 2.0 115к.с. и банз помпата ми е от 1.6 инжекция и е на 3 бара слагай я и карай проблем нямаш никакъв те са еднакви


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа

Мнениеот Bai Sando » Съб 06 сеп 2014 17:02


Помпите са еднакви,няма нужда да се сменя.И аз бях с 1.6 и минах на 2.0 без да барам помпата и си върви екстра :wink


Emo9101
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 01 май 2012 13:31
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 2.0 115k.c. 1997
Местоположение: Русе

Re: Golf MK3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа

Мнениеот Emo9101 » Пон 08 сеп 2014 12:45


Благодаря момчета значи по добре да поръчам от 1.6 инжекция и да я сложа защото ми прекъсва колата забива муцуна а съм сменил всичко вече по нея !


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа

Мнениеот radotom » Пон 08 сеп 2014 14:57


А ти защо реши, че е от помпата?
Освен това - помпа се мери.
Повечето (не всички!) 2Е-та имат V-а дюза.
Ако няма - един тройник и с един маркуч към 1.5-2м закачаш манометър и през джама в купето.
Палиш, тръгваш и гледаш.
Тръгне ли да прекъсва, а няма срив в налягането - недей закача помпата



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 86 госта