Проблем Голф 3 беше 1.6 минах на 2.0 115к.с смяната на бензиновата помпа, тъй като несъм я сменял и двата мотора са пълна инжекция как да ги препасна ! Помагайте ако някой е извършвал такъф ремонт.Благодаря предварително :)
Помпата ми се намира в багажника до резервната гума входа и изхода на маркучите за горивото са горе и двата
Golf MK3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа
- toci_81
- Мнения: 191
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
- Автомобил: Golf 5 Plus TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Ботевград
Re: Проблем Голф 3 беше 1.6 минах на 2.0 115к.с ПОМОГНЕТЕ
здрасти колега.помпата е вътре в резервоара,вади се с завъртане.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 01 май 2012 13:31
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 2.0 115k.c. 1997
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа
Това ми е ясно там дали ще влезе другата помпа тва е въпроса ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа
Емо, те помпите са еднакви, без никаква разлика.
Щом е било и е многоточков електрически инжекцион - значи работното налягане на помпата е 3 бара
Дори помпа от моно можеш да сложиш в същата кошница, но те работят на 1.2 бара.
Щом е било и е многоточков електрически инжекцион - значи работното налягане на помпата е 3 бара
Дори помпа от моно можеш да сложиш в същата кошница, но те работят на 1.2 бара.
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Голф 3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа
Колега аз съм със мотор 2.0 115к.с. и банз помпата ми е от 1.6 инжекция и е на 3 бара слагай я и карай проблем нямаш никакъв те са еднакви
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа
Помпите са еднакви,няма нужда да се сменя.И аз бях с 1.6 и минах на 2.0 без да барам помпата и си върви екстра 

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 01 май 2012 13:31
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 2.0 115k.c. 1997
- Местоположение: Русе
Re: Golf MK3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа
Благодаря момчета значи по добре да поръчам от 1.6 инжекция и да я сложа защото ми прекъсва колата забива муцуна а съм сменил всичко вече по нея !
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 от 1.6 на 2.0 115к.с. проблем с бензинова помпа
А ти защо реши, че е от помпата?
Освен това - помпа се мери.
Повечето (не всички!) 2Е-та имат V-а дюза.
Ако няма - един тройник и с един маркуч към 1.5-2м закачаш манометър и през джама в купето.
Палиш, тръгваш и гледаш.
Тръгне ли да прекъсва, а няма срив в налягането - недей закача помпата
Освен това - помпа се мери.
Повечето (не всички!) 2Е-та имат V-а дюза.
Ако няма - един тройник и с един маркуч към 1.5-2м закачаш манометър и през джама в купето.
Палиш, тръгваш и гледаш.
Тръгне ли да прекъсва, а няма срив в налягането - недей закача помпата
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта