мерих на буксата,която влиза в работещият ляв джам. когато не работи колата напрежението е 12/-12V когато е на контакт или запалена 14/-14V. така ок.
мерих на буксата,която влиза в разваленият десен джам. когато не работи колата показва същите стойности като на работещият джам.
реших да меря на онези 5 пластинки,които влизат в бутоните,сложих черният кабел на първата пластина и с червения мерих на останалите четири пластини. и на левият джам и на десният излизат едни и същи стойности като изключим че на 1ва с 3та пластинка има разлика от 2 волта. на работещият джам излиза около 11,12V а на другият 9V. не знам дали това че съм мерил на тези копчета е от значение. дали е изгоряла машинката? по късмет тръгна да се качва нагоре,но само с около 5см. и с някакъв странен звук.
другото,което искам да попитам е какви са тези дупчици,които са отдолу на вратите,по-скоро за какво за предназначени? забелязах че вътре в самата врата има кал

http://www.mediafire.com/view/8e2awtxxkft7x74/20141109_114901.jpg
http://www.mediafire.com/view/aiq23paqrar42yf/20141109_114933.jpg
ПС: като свалих корите осъзнах в колко лошо състояние е изолацията на вратата. цялата изпокъсана
