Анулиране на грешки от компютъра за Golf2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
venll

Анулиране на грешки от компютъра за Golf2

Мнениеот venll » Пет 18 юни 2004 9:14


Имам Golf 2 1.8 моноинжекция карам го на газ. В компютъра ми се трупат грешки и се налага на 2-3 месеца да ги зачистват в сервиз за което си плащам. Може ли някой да ми каже дали има програма за РС която да върши същата работа. Може ли да се намери кабел за връзка м/у РС и колата?




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 18 юни 2004 9:18


autodata .в България всичко е възможно от къде мислиш,че сервизите имат програмки и кабели :?:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Анулиране на грешки от компютъра за Golf2

Мнениеот brabus » Пет 18 юни 2004 9:23


venll написа:Имам Golf 2 1.8 моноинжекция карам го на газ. В компютъра ми се трупат грешки и се налага на 2-3 месеца да ги зачистват в сервиз за което си плащам. Може ли някой да ми каже дали има програма за РС която да върши същата работа. Може ли да се намери кабел за връзка м/у РС и колата?


Я си откачи акумулатора за 20 мин и никакви грешки няма да останат, защо ще им даваш пари за нулиране? Виж ако искаш да ти разчетат типа на греките, макар че и това можеш сам, но едвали те интересува.


golf_3_gti
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот golf_3_gti » Пет 18 юни 2004 9:26


Докато карах моноинжекция, си я нулирах сам :)
Как става това:
1. Стартираш ДВГ да загрее докато се включи перката на охлаждането два пъти по ред.
2. Загасваш ДВГ и откачаш отрицателната клема на акумулатора.
3. Чакаш 10 минути и закачаш клемата.
4. Без да подаваш газ, стартираш ДВГ.
5. Чакаш 3 минути, гасиш, палиш отново, 3 минути... Така 3 пъти.

Вместо да се откача клемата на акумулатора е по-добре да се свали предпазителя на инжекцията.
Не гарантирам, че това е точният начин. От един руски сайт го взех преди доста време :)
При пълната инжекция се прави по друг начин, но за това друг път...


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Анулиране на грешки от компютъра за Golf2

Мнениеот zmej » Пет 18 юни 2004 13:27


venll написа:Имам Golf 2 1.8 моноинжекция карам го на газ. В компютъра ми се трупат грешки и се налага на 2-3 месеца да ги зачистват в сервиз за което си плащам. Може ли някой да ми каже дали има програма за РС която да върши същата работа. Може ли да се намери кабел за връзка м/у РС и колата?


Що не си сложиш един емулатор на ламбда-сондата?
Тогава не трябва да ти трупа никакви грешки...


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Пет 18 юни 2004 15:35


Този проблем съм го имал и се блъсках повече от година докато го реша, питах много пъти, но ниикой от тези форуми не можа да ми даде свестен отговор. Накрая си реших проблема сам. Мога да кажа няколко основни неща:
1. Поставянето на емулатор не решава проблема /събрал съм 2 такива - един фабричен и един който си правих аз/, но емулатор задължително трябва да има, за да има все пак някакви импулси там, защото иначе ECU отчита че въобще ламбда сонда липсва.
2. Това непрекъснато вадеене на клемата на акумулатора просто не е решение, това е хамалогия, аз си почупих клемите и изгорих тонове бензин за инициализация на ECU след това, особено зимата няма да ви казвам как загрява колата за да се инициализира.........
3. Ако поне малко разбираш от токове, и си познаваш горе-долу инжекционната система, знаеш къде ти е компютъра и си се ровил из руските сайтове да видиш разспиновката му, мога да те светна кво да направиш защото ще ме разбереш. Материалите за целта са евтини.... :D


stoqn

az imam sastiqt problem......

Мнениеот stoqn » Пет 02 юли 2004 1:59


az imam sastiqt problem ste se radvam da kazesh kak stava reshenieto na problema nqmam emulator
i trqbva da si vadq klemata sasto
pshi kak si opravil problema ste se radvam
tuk ili na evgeni_03@abv.bg
aide mersi

ПИШИ НА КИРИЛИЦА от gti


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 02 юли 2004 9:01


Глезотийката която си е направил Краси наистина е добра и в най-скоро време съм решил да му подосаждам малко да направим и за мен една такава :twisted: :twisted: :twisted: с нея просто се забравя за грешки в комп-а :) :) :)


стоян

тои хубаво я е направил ама да кайе как :)))0

Мнениеот стоян » Пет 02 юли 2004 14:29


сории за кирилицата
на компа дето бях нямаше кирилица и затова.......................
Сте се радвам ако разкрие таината :))))))


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пет 02 юли 2004 15:00


off topic
На форума е инсталиран kredor ,като пишеш нов отговор в горния ляв ъгъл на полето се появява едно квадратче от където можеш да превключиш на кирилица


Потребителски аватар
gti_power
Мнения: 429
Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: сф.

Мнениеот gti_power » Нед 04 юли 2004 18:35


нещо не захапвам , какви са тези грешки от ecu-то ?!
!? :oops:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 15 мар 2005 0:58


Като разкача акумулатора за 15 минути какво ще стане? На мен ми казаха да откача плюса и да изчакам и след това закачам и толкова. Какви са тези инициализаций и загрявания? Защо трябва да го чакам да загрее двигателя? Как откривате, че има грешки (не върви както трябва, придърпва?) Като се нулира компютъра след разкачането, по-добре ли върви колата?
Благодаря ви предварително за поясненията! ;)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 15 мар 2005 15:28


При мен се чистят просто като откачиш клемата на акумулатора.Дори и в сервизите ги чистят така като ти правят диагностики :wink:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 15 мар 2005 15:46


ОК, ясно. Благодаря много ;)


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Казвам ви идеята

Мнениеот Krasi » Сря 16 мар 2005 11:51


Значи моя Г. като натрупа грешки от каране на газ и после на ПХ държи 1500 оборота и по светофарите бех кат некой палубен изтребител преди излитане от самолетоносача.... :shock:

И понеже ми омръзна да махам клемата на акумулатора, ми дойде следната идея в главата, това след ровене и в руските сайтове де.:

Значи, компа се захранва със следните 2 напрежения:
Маса си има винаги, има и един постоянен + от акумулатора.Именно този постоянен плюс, служи за да поддържа паметта на компа а в нея се съхраняват данните от инициализацията и натрупаните грешки. Когато вадите клемата на акум. за да чистите грешки, вие прекъсвате точно този пляс и след 2двайсетина мин. грешките се загубват. Другия плюс към компа се подава когато решите да палите, т.е. през контактния ключ, така компа разбира че си решил да палиш дъртата си кочина и те чеке да почнеш да въртиш на стартер, за да почне да пръска бензинец. Та за постоянния плюс ми е мисълта, вместо да махам клемата всеки път, аз кво съм направил: Взех едно реле с нормално отворен контакт, единия извод на нам. на релето към маса, др. извод на намотката на релето е към тоя плюс, дето е към компа и се появява през контактния ключ./На това електричарите май му викат клема 15/. Постоянния плюс който поддържа паметта на компа минава през контакта на релето.
Резултата: всеки път когато загасите мотора за повече от 15-20 мин. пост. плюс се прекъсва и грешките се изтриват.
Ако искате да сте прецизни в цялата работа, аз съм си поставил и едно ключе за байпас на цялата тая система, т.е. като реша да карам на бенц /както си и карам вече цяла зима, да се е**т с тая скъпа газ/, си бутам ключето и не си прекъсвам постоянния плюс - излишно е да мъча компа.
Ако има нещо неясно - пишете на лични
БАЙ



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: FEN_NA_TDI, Google [Bot] и 140 госта