Анулиране на грешки от компютъра за Golf2
Анулиране на грешки от компютъра за Golf2
Имам Golf 2 1.8 моноинжекция карам го на газ. В компютъра ми се трупат грешки и се налага на 2-3 месеца да ги зачистват в сервиз за което си плащам. Може ли някой да ми каже дали има програма за РС която да върши същата работа. Може ли да се намери кабел за връзка м/у РС и колата?
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Анулиране на грешки от компютъра за Golf2
venll написа:Имам Golf 2 1.8 моноинжекция карам го на газ. В компютъра ми се трупат грешки и се налага на 2-3 месеца да ги зачистват в сервиз за което си плащам. Може ли някой да ми каже дали има програма за РС която да върши същата работа. Може ли да се намери кабел за връзка м/у РС и колата?
Я си откачи акумулатора за 20 мин и никакви грешки няма да останат, защо ще им даваш пари за нулиране? Виж ако искаш да ти разчетат типа на греките, макар че и това можеш сам, но едвали те интересува.
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Докато карах моноинжекция, си я нулирах сам
Как става това:
1. Стартираш ДВГ да загрее докато се включи перката на охлаждането два пъти по ред.
2. Загасваш ДВГ и откачаш отрицателната клема на акумулатора.
3. Чакаш 10 минути и закачаш клемата.
4. Без да подаваш газ, стартираш ДВГ.
5. Чакаш 3 минути, гасиш, палиш отново, 3 минути... Така 3 пъти.
Вместо да се откача клемата на акумулатора е по-добре да се свали предпазителя на инжекцията.
Не гарантирам, че това е точният начин. От един руски сайт го взех преди доста време
При пълната инжекция се прави по друг начин, но за това друг път...

Как става това:
1. Стартираш ДВГ да загрее докато се включи перката на охлаждането два пъти по ред.
2. Загасваш ДВГ и откачаш отрицателната клема на акумулатора.
3. Чакаш 10 минути и закачаш клемата.
4. Без да подаваш газ, стартираш ДВГ.
5. Чакаш 3 минути, гасиш, палиш отново, 3 минути... Така 3 пъти.
Вместо да се откача клемата на акумулатора е по-добре да се свали предпазителя на инжекцията.
Не гарантирам, че това е точният начин. От един руски сайт го взех преди доста време

При пълната инжекция се прави по друг начин, но за това друг път...
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Анулиране на грешки от компютъра за Golf2
venll написа:Имам Golf 2 1.8 моноинжекция карам го на газ. В компютъра ми се трупат грешки и се налага на 2-3 месеца да ги зачистват в сервиз за което си плащам. Може ли някой да ми каже дали има програма за РС която да върши същата работа. Може ли да се намери кабел за връзка м/у РС и колата?
Що не си сложиш един емулатор на ламбда-сондата?
Тогава не трябва да ти трупа никакви грешки...
Този проблем съм го имал и се блъсках повече от година докато го реша, питах много пъти, но ниикой от тези форуми не можа да ми даде свестен отговор. Накрая си реших проблема сам. Мога да кажа няколко основни неща:
1. Поставянето на емулатор не решава проблема /събрал съм 2 такива - един фабричен и един който си правих аз/, но емулатор задължително трябва да има, за да има все пак някакви импулси там, защото иначе ECU отчита че въобще ламбда сонда липсва.
2. Това непрекъснато вадеене на клемата на акумулатора просто не е решение, това е хамалогия, аз си почупих клемите и изгорих тонове бензин за инициализация на ECU след това, особено зимата няма да ви казвам как загрява колата за да се инициализира.........
3. Ако поне малко разбираш от токове, и си познаваш горе-долу инжекционната система, знаеш къде ти е компютъра и си се ровил из руските сайтове да видиш разспиновката му, мога да те светна кво да направиш защото ще ме разбереш. Материалите за целта са евтини....
1. Поставянето на емулатор не решава проблема /събрал съм 2 такива - един фабричен и един който си правих аз/, но емулатор задължително трябва да има, за да има все пак някакви импулси там, защото иначе ECU отчита че въобще ламбда сонда липсва.
2. Това непрекъснато вадеене на клемата на акумулатора просто не е решение, това е хамалогия, аз си почупих клемите и изгорих тонове бензин за инициализация на ECU след това, особено зимата няма да ви казвам как загрява колата за да се инициализира.........
3. Ако поне малко разбираш от токове, и си познаваш горе-долу инжекционната система, знаеш къде ти е компютъра и си се ровил из руските сайтове да видиш разспиновката му, мога да те светна кво да направиш защото ще ме разбереш. Материалите за целта са евтини....

az imam sastiqt problem......
az imam sastiqt problem ste se radvam da kazesh kak stava reshenieto na problema nqmam emulator
i trqbva da si vadq klemata sasto
pshi kak si opravil problema ste se radvam
tuk ili na evgeni_03@abv.bg
aide mersi
ПИШИ НА КИРИЛИЦА от gti
i trqbva da si vadq klemata sasto
pshi kak si opravil problema ste se radvam
tuk ili na evgeni_03@abv.bg
aide mersi
ПИШИ НА КИРИЛИЦА от gti
тои хубаво я е направил ама да кайе как :)))0
сории за кирилицата
на компа дето бях нямаше кирилица и затова.......................
Сте се радвам ако разкрие таината
)))))
на компа дето бях нямаше кирилица и затова.......................
Сте се радвам ако разкрие таината

- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Като разкача акумулатора за 15 минути какво ще стане? На мен ми казаха да откача плюса и да изчакам и след това закачам и толкова. Какви са тези инициализаций и загрявания? Защо трябва да го чакам да загрее двигателя? Как откривате, че има грешки (не върви както трябва, придърпва?) Като се нулира компютъра след разкачането, по-добре ли върви колата?
Благодаря ви предварително за поясненията!
Благодаря ви предварително за поясненията!

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Казвам ви идеята
Значи моя Г. като натрупа грешки от каране на газ и после на ПХ държи 1500 оборота и по светофарите бех кат некой палубен изтребител преди излитане от самолетоносача....
:
И понеже ми омръзна да махам клемата на акумулатора, ми дойде следната идея в главата, това след ровене и в руските сайтове де.:
Значи, компа се захранва със следните 2 напрежения:
Маса си има винаги, има и един постоянен + от акумулатора.Именно този постоянен плюс, служи за да поддържа паметта на компа а в нея се съхраняват данните от инициализацията и натрупаните грешки. Когато вадите клемата на акум. за да чистите грешки, вие прекъсвате точно този пляс и след 2двайсетина мин. грешките се загубват. Другия плюс към компа се подава когато решите да палите, т.е. през контактния ключ, така компа разбира че си решил да палиш дъртата си кочина и те чеке да почнеш да въртиш на стартер, за да почне да пръска бензинец. Та за постоянния плюс ми е мисълта, вместо да махам клемата всеки път, аз кво съм направил: Взех едно реле с нормално отворен контакт, единия извод на нам. на релето към маса, др. извод на намотката на релето е към тоя плюс, дето е към компа и се появява през контактния ключ./На това електричарите май му викат клема 15/. Постоянния плюс който поддържа паметта на компа минава през контакта на релето.
Резултата: всеки път когато загасите мотора за повече от 15-20 мин. пост. плюс се прекъсва и грешките се изтриват.
Ако искате да сте прецизни в цялата работа, аз съм си поставил и едно ключе за байпас на цялата тая система, т.е. като реша да карам на бенц /както си и карам вече цяла зима, да се е**т с тая скъпа газ/, си бутам ключето и не си прекъсвам постоянния плюс - излишно е да мъча компа.
Ако има нещо неясно - пишете на лични
БАЙ

И понеже ми омръзна да махам клемата на акумулатора, ми дойде следната идея в главата, това след ровене и в руските сайтове де.:
Значи, компа се захранва със следните 2 напрежения:
Маса си има винаги, има и един постоянен + от акумулатора.Именно този постоянен плюс, служи за да поддържа паметта на компа а в нея се съхраняват данните от инициализацията и натрупаните грешки. Когато вадите клемата на акум. за да чистите грешки, вие прекъсвате точно този пляс и след 2двайсетина мин. грешките се загубват. Другия плюс към компа се подава когато решите да палите, т.е. през контактния ключ, така компа разбира че си решил да палиш дъртата си кочина и те чеке да почнеш да въртиш на стартер, за да почне да пръска бензинец. Та за постоянния плюс ми е мисълта, вместо да махам клемата всеки път, аз кво съм направил: Взех едно реле с нормално отворен контакт, единия извод на нам. на релето към маса, др. извод на намотката на релето е към тоя плюс, дето е към компа и се появява през контактния ключ./На това електричарите май му викат клема 15/. Постоянния плюс който поддържа паметта на компа минава през контакта на релето.
Резултата: всеки път когато загасите мотора за повече от 15-20 мин. пост. плюс се прекъсва и грешките се изтриват.
Ако искате да сте прецизни в цялата работа, аз съм си поставил и едно ключе за байпас на цялата тая система, т.е. като реша да карам на бенц /както си и карам вече цяла зима, да се е**т с тая скъпа газ/, си бутам ключето и не си прекъсвам постоянния плюс - излишно е да мъча компа.
Ако има нещо неясно - пишете на лични
БАЙ
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта